Page 8 - Daily 2019_06_26
P. 8

NONPAPER




            *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ


           3κύλινδρο turbo ή 4κύλινδρο                                                                Κοινοποίηση


           ατμοσφαιρικό;                                                                                    Σχόλια




                                                                                                Η μόδα επιβάλλει
                                                                                                      μικρά turbo

                                                                                                    μοτέρ, αλλά η
                                                                                                   «ατμόσφαιρα»
                                                                                                   και μάλιστα με

                                                                                                  περισσότερους
                                                                                                      κυλίνδρους
                                                                                                     δείχνει πολύ

                                                                                                   σκληρή για να
                                                                                                πεθάνει. Υπάρχει

                                                                                                 τελικά ξεκάθαρη
                                                                                                    απάντηση στο
                                                                                                         ερώτημα;


            Το Kia Stonic είναι διαθέσιμο τόσο με 4κύλινδρο ατμοσφαιρικό 1,4 λτ.,
            όσο και με τουρμπάτο 1.000άρι 3κύλινδρο μοτέρ, αμφότερα 100 ίππων. Ο
            3κύλινδρος TGDi πάντως κερδίζει σε ροπή και ευκολία χρήσης.


                  ερώτηση του αναγνώστη από την άλλη  τους  διαψεύδει,  ενώ  το  μεγάλο  πλεονέκτημα
                  άκρη  της  τηλεφωνικής  γραμμής  ήταν  της υψηλής αποδοτικότητας και των μειωμένων
           Η κοφτή και απόλυτα συγκεκριμένη: «Να  εκπομπών  ρύπων  -επιτυγχάνονται  λόγω  των
           πάρω το Kia Stonic με 3κύλινδρο turbo κινη- μειωμένων  τριβόμενων  επιφανειών-  τονίζε-
           τήρα  ή  με  4κύλινδρο  ατμοσφαιρικό;»  Πιο  χα- ται σε κάθε νέα εφαρμογή. Βάλτε τώρα παρά-

           ρακτηριστικό δίλημμα δε θα μπορούσε να τεθεί  γοντες όπως το μειωμένο κόστος συντήρησης
           μιας και στις δύο περιπτώσεις υπάρχει ακριβώς  σε σχέση με ένα 4κύλινδρο μοτέρ (1 λιγότερο
           η ίδια απόδοση των 100 ίππων. Είναι αλήθεια  μπουζί, λιγότερο λάδι, μικρότερες ανάγκες ψύ-
           πως ο αρκετός  κόσμος  εξακολουθεί να είναι
           επιφυλακτικός απέναντι στα 1000άρια 3κύλιν-                Τα μικρά τουρμπάτα μοτέρ έχουν μπει για τα
           δρα turbo μοτέρ έχοντας στο πίσω μέρος του                καλά στη ζωή τα τελευταία 6 χρόνια. Ωστόσο
           μυαλού  λανθασμένες  σκέψεις  για  την  αξιοπι-          ακόμα υπάρχουν «οπαδοί» των μεγαλύτερων
                                                                              ατμοσφαιρικών κινητήρων.
           στία  και  την  αντοχή  του  στο  χρόνο.  Η  πράξη


           NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                                                                8
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13