Page 28 - 01 2021 EPAGGELMATIKA
P. 28
EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ BEST-BUY
BEST-BUY Οι μεταφορικές δυνατότητες
των Μεσαίων Vans Η κατηγορία των Μεσαίων
Vans αφορά ουσιαστικά σε
μια ειδική γκάμα ελαφρών
επαγγελματικών οχημάτων
που νιώθουν… στο στοιχείο
τους τόσο εντός της πόλης όσο
και σε περιαστικές διανομές
δεδομένου ότι διακρίνονται
τόσο για την ευελιξία τους όσο
και τη δυνατότητα υποστήριξης
φορτίων μεγάλου όγκου και
βάρους.
ετήσιες πωλήσεις της τάξης των 750.000 θιστούν τα Μεσαία Vans μια ιδανική επιλογή για πολ-
οχημάτων σε πανευρωπαϊκό επίπεδο και λαπλές επιχειρηματικές δράσεις, ενώ οι επιβατικές
Μμερίδιο σταθερά άνω του 10% στην ελλη- τους εκδόσεις (με έως και 9 θέσεις σε τρεις σειρές
νική αγορά, τα Μεσαία Vans έχουν εξελιχθεί σε μια καθισμάτων) μπορούν ανά πάσα στιγμή να μετατρα-
από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες κατηγορίες ελα- πούν σε Vans, χάρη στην εύκολη και χωρίς εργαλεία
φρών επαγγελματικών, χάρη σε πολλαπλά ιδιαίτερα διαδικασία αφαίρεσης των καθισμάτων της 2ης και
χαρακτηριστικά που ενσωματώνουν. της 3ης σειράς.
Διαθέσιμα ως επί το πλείστον σε τρεις εκδόσεις Ποιες είναι ωστόσο οι μεταφορικές δυνατότητες
αμαξώματος με μήκος από 4,61 – 5,37μ. (μέσος των εκπροσώπων της συγκεκριμένης κατηγορίας;
όρος από 4,74 – 5,32μ.), δύο μήκη μεταξονίου και
δύο ύψη οροφής (με το μικρότερο να μην υπερβαίνει Μέγιστο ωφέλιμο φορτίο
τα 1,91μ.), τα Μεσαία Vans διακρίνονται για τη μεγά- άνω των 1,4t.!
λη ευελιξία τους εντός της πόλης, όπου μπορούν π.χ. Το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο που ένα όχημα είναι σε
να εισέλθουν (λόγω του περιορισμένου ύψους τους) θέση να υποστηρίξει επηρεάζεται από πολλούς το-
σε όλα τα υπόγεια κέντρα στάθμευσης, ενώ την ίδια μείς όπως οι διαστάσεις του αμαξώματος και το από-
στιγμή, η διάμετρος του κύκλου στροφής τους κυμαί- βαρο του σε συνάρτηση με το αν η μετάδοση της κί-
νεται αντίστοιχα από τα 11,3 – 14,0μ., αναλόγως του νησης γίνεται στους εμπρός, τους πίσω ή και τους
μήκους του αμαξώματος, την ύπαρξη ή όχι συστήμα-
τος τετρακίνησης κ.ο.κ.
Την ίδια στιγμή, μπορούν να κινηθούν με άνεση και ΜΈΓΙΣΤΟ ΩΦΈΛΙΜΟ ΦΟΡΤΙΟ
στον αυτοκινητόδρομο χάρη στους αποδοτικούς και Μοντέλο Μέγιστο ωφέλιμο φορτίο (κιλά)
ολιγαρκείς σε καύσιμο κινητήρες, διασφαλίζοντας Citroen Jumpy από 1.025 - 1.424
από 634 - 1.470
Ford Transit Custom
άνετες υπεραστικές μεταφορές προϊόντων, ακόμη Mercedes-Benz Vito από 829 - 1.349
και μεγάλων αποστάσεων. Opel Vivaro από 1.027 - 1.438
από 885 - 1.340
Peugeot Expert
Όλα τα παραπάνω σε συνδυασμό με το περιορι- Toyota Proace από 1.025 - 1.409
σμένο κόστος αγοράς, χρήσης και συντήρησης, κα- VW T6.1 Transporter από 746 - 1.278
28