Page 12 - #DAILY-2019_04_02
P. 12

Τest αποφυγής κινδύνου (elk test)
                                TEST CENTER Toyota Corolla Hybrid



                             Η πρώτη προσπάθεια στα 70
             70            χλμ./ώρα ήταν απόλυτα επιτυ-
          χλμ./ώρα         χημένη και η Corolla αντιδρώ-

                      ντας ομαλά και χωρίς υποψία απο-
          τυχίας  κατάφερε να ολοκληρώνει με άνεση τους

          σχετικούς ελιγμούς. Με το καλημέρα το εξαιρε-
          τικό πλαίσιο έδειξε την ακαμψία και τη στιβαρό-
          τητά του. Το μειονέκτημα του έξτρα βάρους των
          μπαταριών γίνεται ταυτόχρονα και πλεονέκτημα
          χάρη στην σωστή τοποθέτηση και τη μεταφορά
          του κέντρου βάρους χαμηλά. Στην αρχή το τιμόνι
          έχει μια αίσθηση πως σφίγγει απότομα, αλλά τε-
          λικά είναι γραμμικό και βοηθά στην εκτέλεση των
          ελιγμών, κάτι το οποίο φάνηκε και στις επόμενες
          προσπάθειες.




                        Παρά το πολύ καλό πλαίσιο και το
             75        «σωστό»  τιμόνι,  η  υβριδική  Corolla

          χλμ./ώρα     δεν κατάφερε να ολοκληρώσει τη δι-
                       αδικασία χωρίς απώλειες, ήτοι ρίψη
                       κορίνων. Αιτία ήταν η προοδευτική

                      υποστροφή στην πρώτη αλλαγή πο-
          ρείας με το ESP να μην μπορεί να  σώσει την κατά-
          σταση. Το πίσω μέρος  πάντως παρέμεινε βιδωμένο
          στην άσφαλτο χάρη στην μοντέρνα και αποτελεσμα-
          τική ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων. Οι κλίσεις
          δεν πήραν αισθητές διαστάσεις.




                             Με την ανάρτηση να διαχει-
             74            ρίζεται  σωστά  τις  απότομες
          χλμ./ώρα         εναλλαγές πορείας και τα σχε-

                      τικά φορτία, με το μπροστινό σύστη-
          μα να προσφέρει πρόσφυση, αλλά και ακρίβεια

          και φυσικά το πλαίσιο να είναι μασίφ, η Toyota
          Corolla κατάφερε να σημειώσει επίδοση με 74
          χλμ./ώρα. Η ακριβής πίσω ανάρτηση πολλαπλών
          συνδέσμων κάνει τη δουλειά που πρέπει ώστε
          οι αντίστοιχοι τροχοί να μην αναπηδούν ή να χά-
          νουν την πρόσφυσή τους.




                                                                            12
   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17