Page 10 - DAILY 2019_04_04
P. 10
NONPAPER 25 1999-2000
*ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ Νέα γενιά για το Fiat Punto
Σας αρέσει να μυρίζει Σε ποιόν δεν το Σεπτέμβριο στο Σαλόνι της
To 1999 και συγκεκριμένα
αρέσει η
«καινουργίλα»; μυρωδιά του ΧΡΟΝΙΑ Φρανκφούρτης παρουσιάζεται
καινούργιου
η δεύτερη γενιά του Fiat Punto,
αυτοκινήτου; η οποία με ανανεώσεις «άντεξε»
Σας επηρεάζει μέχρι το 2010! Η έκδοση sport
στην επιλογή δεν έχει πλέον 1.400άρη τούρμπο,
μοντέλου ή όχι; αλλά 1.800άρη κινητήρα, πάλι στα
131 άλογα. Φυσικά οι 1,2 και 1,4 κι-
νητήρες είναι οι πιο δημοφιλείς στην
πτά στους δέκα αγοραστές αυτοκινήτου βά- αφέρει. Με πολλά μοντέλα ή μέρη της καμπίνας να κατα-
ζουν την μυρωδιά του καινούργιου αυτοκινήτου σκευάζονται στην Κίνα, με διαφορετικά, φθηνότερα υλικά, Ελλάδα.
Εστους 5 σημαντικότερους λόγους προτίμησης. η μυρωδιά αυτή διαφέρει σημαντικά σε αυτά τα αυτοκίνη-
Και όμως κάποιοι άλλοι τη απεχθάνονται. Γιατί; τα, με αρκετούς αγοραστές να αποφεύγουν αυτά τα μο- Το Yaris
Αγοράζει κανείς αυτοκίνητο γιατί μυρίζει ωραία; Και ντέλα γιατί δεν τους αρέσει η «καινουργίλα» τους. Το ίδιο
εδώ που τα λέμε είναι ωραία αυτή η «καινουργίλα»; Και πρόβλημα όμως ισχύει και αντίστροφα. Η κινεζική αγορά στην Ελλάδα
όμως, η καινουργίλα είναι αδιαχώριστο συστατικό της δεν έχει την ίδια αντίληψη για το πως πρέπει να μυρίζει
εμπειρίας ενός νέου αυτοκινήτου. Από τους οδηγούς ένα καινούργιο αυτοκίνητο, και δεν βρίσκει την ευρωπαϊ-
που την κατατάσσουν ψηλά, ένα σημαντικό ποσοστό, κή (και αμερικανική) καινουργίλα του γούστου της. Τον Μάρτιο του 1999 το πολυαναμενόμενο Toyota Yaris πατά-
1 στους 3, έχουν και προτίμηση. Tην εξετάζουν και τη Με την Κίνα να αποτελεί πλέον μεγαλύτερη αγο- ει τις ρόδες του στην ελληνική αγορά. Αμέσως το ιαπωνικό μι-
συγκρίνουν για το ποιά είναι καλύτερη, ή μάλλον ποιά ρά από αυτή της Ευρώπης, οι κατασκευαστές ενδια- κρό απέκτησε θερμούς οπαδούς και έκτοτε μέχρι και σήμερα
αποτελεί ένα από τα best seller της ελληνικής αγοράς.
Εσείς τι λέτε; Σας αρέσει η καινουργίλα; Και πόσο την μετράτε; Πόσο σας απασχολεί και τελικά πόσο
σας ενοχλεί όταν τα πλαστικά μυρίζουν σαν λάστιχα αυτοκινήτων; Είστε ικανοί να αφήσετε ένα μοντέλο
και να πάρετε ένα άλλο γιατί απλά μυρίζει καλύτερα;
Honda S2000
είναι περισσότερο της αρεσκεία τους. Η πηγή της μυ- φέρονται όλο και περισσότερο να κάνουν τα κινεζικά
ρωδιάς είναι τα πλαστικά μέρη και άλλα υλικά του αυ- και λιγότερο τα ευρωπαϊκά χατίρια. Έτσι η Ford για πα- Τι αυτοκίνητο!
τοκινήτου. Πρόκειται για πτητικές οργανικές ενώσεις ράδειγμα, έχει κάνει καμπάνια να σταματήσει τις μυρω-
(ΠΟΕ) που εκπέμπουν όλα αυτά τα υλικά, από το τα- διές αυτές στα καινούργια της μοντέλα. Προσέλαβε 18 Το 1999 η Honda παρουσίασε ένα
μπλό και τις επενδύσεις των καθισμάτων, μέχρι τις μο- εμπειρογνώμονες που με βάση το επιτελείο της μάρ- roadster που έμελλε να μείνει στην
κέτες και τα «κρύσταλλα» του πίνακα οργάνων. Και η κας στην Κίνα, δοκιμάζουν μέχρι και 300 φορές το χρό- ιστορία. Πρόκειται βέβαια για το
μυρωδιά αυτή είναι σχετικά κοινή, αφού τα υλικά είναι νο τις μυρωδιές των νέων μοντέλων, κρίνοντας έτσι όχι S2000, ένα αυτοκινήτο αγαπημέ-
κοινά ανάμεσα στα διάφορα μοντέλα. Όχι όμως όλα. μόνο ποιά υλικά θα χρησιμοποιηθούν και ποιά όχι, αλ- νο στον αυτοκινητιστικό τύπο και σε εμάς για την ωμή οδική Πωλήσεις επιβατικών στην
Μοντέλα που προορίζονται για αγορές εκτός Ευρώ- λά τελικά και ποιοί προμηθευτές θα τα παράγουν, μέ- του συμπεριφορά, τις κορυφαίες επιδόσεις και τον ξυραφέ- Ελλάδα
πης, δεν διαθέτουν τα ίδια υλικά, και έτσι η μυρωδιά δι- χρι και σε ποιά χώρα θα παράγονται τα μοντέλα αυτά. n νιο 2λιτρο κινητήρα που στρόφαρε στο θεό και έβγαζε 240 1999 261.711
άλογα! 2000 290.222
NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER
10
25xronia_T42-18tel-sepia_NEW.indd 26 2/4/2019 1:10:46