Page 5 - DAILY 11 4 2019
P. 5

daily    NEWS

                                                                l  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ  l  ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ
               μεσαίος», συγκεντρώσαμε μερικές πολύ σημαντικές
               πληροφορίες.
                 Καταρχάς, η νέα Giulietta θα βασίζεται σε νέο δά-

               πεδο.  Τα  τινά  είναι  δύο:  η  πλατφόρμα  Small  Wide
               του FCA Group, η οποία χρησιμοποιείται από τα Fiat
               500X και Jeep Renegade, ή μια κοντύτερη version
               του δαπέδου Giorgio της Giulia. Σε κάθε περίπτωση
               θα υπάρχει δυνατότητα κίνησης στους πίσω τροχούς,     Η απόσταση ανάμεσα στην εμπρόσθια κολόνα και
                                                                     τον εμπρός τροχό θα μεγαλώσει και θα φτάνει ή
               αλλάζοντας ουσιαστικά ό,τι ξέραμε μέχρι σήμερα για  και θα ξεπερνά τους 20 πόντους.
               το μικρομεσαίο της Alfa Romeo. Η «στροφή» αυτή θα     λίτρων ισχύος 180 ίππων με 270 Nm ροπής και του

               επηρεάσει σαφώς και τη σχεδίαση, αφού οι αναλογίες    γνώριμου 1,6 λτ. ντίζελ με 120 άλογα (σ.σ. μην ξεχνά-
               θα τροποποιηθούν, διότι ο κινητήρας θα τοποθετείται   με ότι υπάρχουν σενάρια για το πέρασμα του Τ4 και
               πλέον κατά το διαμήκη άξονα. Το καπό θα μεγαλώσει,    στη Giulia). Δεν αποκλείεται μάλιστα να δούμε και τον
               θα μακρύνει και θα δίνει ένα στιλ περισσότερο ανα-    Τ3 τρικύλινδρο 1.000άρη των 120 ίππων με 190 Nm
               γνωρίσιμο σε κουπέ σχήματα. Και θα αλλάζουν και       ροπής σε μια προσπάθεια περαιτέρω downsizing, που
               οι λεπτομέρειες. Για παράδειγμα: η απόσταση ανάμε-    επικρατεί άλλωστε στις τάξεις των μικρομεσαίων (βλ.
                                                                     Ford Focus 1.0 Ecoboost, Audi A3 1.0 TFSI, VW Golf

                                                                     1.0 TSI κ.λπ.). Για το άνω άκρο, η κορυφαία Giuletta Q
                                                                     αναμένεται να χρησιμοποιήσει μια βελτιωμένη εκδο-
                                                                     χή του δίλιτρου συνόλου των 200 ίππων της Giulia, αν
                                                                     θέλει να κοιτάξει στα μάτια μοντέλα όπως η Mercedes-
                                                                     AMG A 35, το Audi S3, το Ford Focus ST κ.λπ. ενώ ση-
                                                                     μαντικό ατού είναι και η stand by τετρακίνηση που θα

               Τα δάνεια από την μεγαλύτερη αδελφή Giulia θα         έχει λόγω δαπέδου, υποθέτοντας ότι στοχεύει ακόμα
               είναι πολλά και σε σχεδόν όλα τα πεδία: δάπεδο,       ψηλότερα (AMG A 45, Audi RS3 κ.ο.κ.).
               κινητήρας, ντιζάιν κ.λπ.                               Εν κατακλείδι, η νέα Giulietta και η Giulia φαίνεται
               σα στην εμπρός κολώνα και τον εμπρός τροχό θα με-     να έχουν πολλά σημεία επαφής, με την πρώτη να δια-
               γαλώσει και θα φτάνει ή και θα ξεπερνά τους 20 πό-    θέτει επιπλέον και το αβαντάζ των πιστών ακολούθων.

               ντους. Μέσες άκρες η Giuletta θα έρθει πιο κοντά στο   Η αλλαγή σελίδας με την κίνηση στον πίσω άξονα, μό-
               σουλούπι της Giulia, χωρίς φυσικά τον τρίτο όγκο στο   νο καλό μπορεί να κάνει στη μάρκα που αυτή τη στιγ-
               πίσω μέρος. Πάμε τώρα και στο πιο σημαντικό.          μή χρειάζεται πιο πολύ από ποτέ ένα κερδισμένο στοί-
                 Η νέα Alfa Romeo Giulietta, αν επιβεβαιωθούν τα     χημα. Θα το καταφέρει όμως; Μένει να το δούμε… n
               παραπάνω προγνωστικά, θα παίζει κυριολεκτικά χω-
               ρίς  αντίπαλο  στα  πισωκίνητα  μικρομεσαία.  Τι  μένει,
               λοιπόν, για να πετύχει η συνταγή και να δημιουργη-
               θούν οι κατάλληλες προοπτικές για κορυφαία αίσθη-
               ση οδήγησης, ευελιξίας και σπορ χαρακτήρα, που εί-
               ναι και τα στοιχεία ταυτότητας της ιταλικής φίρμας;

               Σωστοί κινητήρες από το κάτω έως το άνω άκρο. Και
               η Alfa Romeo τους έχει. Η καινούργια Giulietta μπο-   Μια κοντύτερη version του δαπέδου Giorgio
               ρεί να πάρει εκδόσεις του «φρέσκου» Τ4 τετρακύ-       της Giulia συγκεντρώνει πολλές πιθανότητες να
               λινδρου  turbo  βενζινοκινητήρα  χωρητικότητας  1,33  αποτελέσει τη βάση για το χτίσιμο της νέας Giulietta.

                                                    5




          #DAILY 11-4-19_ALL.indd   5                                                                             12/4/2019   3:47:29 π
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10