Page 9 - DAILY - 2019 04 16
P. 9
NONPAPER
*ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
Τα «αδελφά»
Kia Rio &
Hyundai i20
εφοδιάζονται
με τον 1,0
λτ. TGD-i
κινητήρα στην
ισχυρή εκδοχή
των 120 ίππων
με 172 Nm
ροπής.
Fiesta είναι το γρηγορότερο στο
0-100 χλμ./ώρα, ολοκληρώνο-
ντας τη διαδικασία σε 9,5 δλ..
Μόλις 2 δέκατα του δευτερολέ-
πτου περισσότερα χρειάζεται το
Micra, ενώ το Rio, στην έκδοση
με το αυτόματο κιβώτιο διπλού
συμπλέκτη θα χρειαστεί 9,8 δλ.
και τέλος το i20 σύμφωνα με τη
Hyundai θέλει λίγο περισσότε-
ρο φτάνοντας τα 10,2 δλ.. λοιπόν, είναι πως ακόμα και οι μικρές
Αντίστοιχα κοιτάζοντας τις ρεπρίζ, βλέπου- διαφορές στις ιπποδυνάμεις η τη ροπή έχουν
με πως τα 20 κιλά ροπής του Micra (200 Νm) και τα αντίστοιχα αποτελέσματα στις επιδόσεις.
κάνουν τη διαφορά στο 60-100 χλμ/ώρα με 4η Όσον αφορά στην τιμή, οικονομικότερο είναι
σχέση αφού απαιτεί μόλις 7,3 δλ. νούμερο εξαι- το Hyundai i20 με 14.590 ευρώ στην μεσαία έκ-
ρετικό για την κατηγορία και 1,0 δλ. μικρότερο δοση Εxclusive, ακολουθούμενο από το Rio GT-
από αυτό του Fiesta. Line των 16.990 ευρώ, όσο σχεδόν κοστίζει και
Εκτός συναγωνισμού το Rio που δοκιμάσαμε,
καθώς πάντα τα αυτόματα κιβώτια ευνοούν αυ- το καλύτερα εξοπλισμένο Ford Fiesta (17.000
τές τις διαδικασίες, λόγω kickdown, συνεπώς τα ευρώ), στην κορυφαία του εξοπλιστική έκδοση
Titanium. Τέλος το Micra με τιμή 15.890 ευρώ
5,3 δλ. που χρειάστηκε, όσο εντυπωσιακό και αν στην μεσαία έκδοση Acenta «κάθεται» ακριβώς
είναι δεν μπορεί να συγκριθεί με τα υπόλοιπα. στη μέση του εύρους.
Αντίστοιχα τα νούμερα για το 80-120 χλμ./ώρα
με 5η σχέση είναι 10,9, 11,4 και 7,0 δλ. για τα
Εσείς πιο από τα τέσσερα
τρία μοντέλα. μοντέλα θα επιλέγατε και γιατί; Σχόλια
Το συμπέρασμα που βγαίνει από τα παραπάνω
NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER
9