Page 8 - daily 2019-04-19
P. 8

NONPAPER




            *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

           Τέλος τα μίνι που ξέρατε! Τι αλλάζει;





                                                                                         Τα πρόστιμα
                                                                                         ρύπων της ΕΕ

                                                                                         βάζουν τέλος
                                                                                         στα μίνι μοντέλα.
                                                                                         Τουλάχιστον όπως

                                                                                         τα ξέραμε μέχρι
                                                                                         τώρα. Τι αλλάζει;






                                                                                                      Κοινοποίηση


                                                                                                           Σχόλια

           Τα επόμενα χρόνια τα περισσότερα mini μοντέλα θα είναι ηλεκτρικά.

                 έρετε τι πρόστιμο θα πληρώνει το VW up!  95 γρ./χλμ., θα πέφτει πέλεκυς 95 ευρώ. Άρα: εκ-
                 από το 2021 και μετά, επειδή εκπέμπει μό- πέμπει 96 γραμμάρια; 95 ευρώ η ταρίφα. Εκπέ-
           Ξλις 7 γρ. CΟ2 /χλμ. παραπάνω, από το όριο  μπει 97 γρ.; 190 ευρώ. 98 γρ.; 285 ευρώ και ου
           που έχει ορίσει Ε.Ε.; 665 ευρώ. Ή το Toyota Yaris  τω καθεξής.
           1,5 VVT-i με εκπομπές ρύπων 115 γρ./χλμ.; 1.900
           ευρώ. Και ας μην μιλήσουμε για μεγαλύτερα αυ-

           τοκίνητα, που δεν είναι «αυτοκινητάκια» πόλης με
           χαμηλούς ρύπους. Το Nissan Qashqai 1,33 για πα-
           ράδειγμα με τα 121 γρ./χλμ. θα «πληρώνει» πρό-
           στιμο 2.470 ευρώ!
            Τι  είναι  όμως  αυτό  το  πρόστιμο,  θα  αναρωτη-
           θείτε. «Θα πρέπει να το πληρώσω εγώ;», σκέφτε-
           στε. Ας σας καθησυχάσουμε… Όχι. Άμεσα τουλά-
           χιστον.

            Θα πρέπει, όμως, να το πληρώσουν οι αυτοκινη-
           τοβιομηχανίες και πρόκειται για ένα πρόστιμο της
           Ε.Ε. που λέει πως για κάθε ένα γραμμάριο CO2          Το βάρος θα πέσει στα μίνι, γιατί αυτά δεν
           που θα εκπέμπει ένα όχημα πάνω από το όριο των  χρειάζονται μεγάλη αυτονομία, άρα λίγα kW
                                                                 μπαταριών αρκούν.
           NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                                                                8
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13