Page 4 - Daily 2019-04-25
P. 4

daily     NEWS

                                                            l  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ  l  ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ
            βαθμισμένη έκδοση της Modular Rear-wheel drive  κή συμπεριφορά, ωστόσο η νέα γενιά θα είναι ακόμα
           Architecture  (MRA)  πλατφόρμας  που  χρησιμοποι- πιο αρχοντική στην απόσβεση ανωμαλιών. Θα ήθελε
           εί και το τωρινό μοντέλο. Παρά την ονομασία της, η  κανείς βέβαια να ζορίσει κι άλλο η C-Class την παρα-
           Mercedes  θα  προσφέρει  και  σύστημα  τετρακίνη- δοσιακά πολύ «στριφτερή» BMW Σειρά 3. Γι αυτό και

           σης πιθανότητα στις AMG εκδόσεις. Για παράδειγμα,  η Mercedes θα παραμείνει πιστή στην αερανάρτηση,
           η AMG C 63 θα προσφερθεί πιθανότατα με έναν V8  ως μοναδική εταιρεία που κάνει κάτι τέτοιο στη μεσαία
           twin-turbo κινητήρα χωρητικότητας 4,0 λίτρων, ενώ  κατηγορία.
                                                                  Η C-Class θα είναι επίσης ένα από τα πρώτα μοντέλα
                                                                 που θα λάβει τη νέα δέσμη ηλεκτρονικών βοηθημάτων
                                                                 επιπέδου 3!  Αυτό σημαίνει: σε συγκεκριμένες συνθή-
                                                                 κες στον αυτοκινητόδρομο τον έλεγχο θα τον αναλαμ-

                                                                 βάνει ο αγαπητός… υπολογιστής. Ο οδηγός θα μπορεί
                                                                 τότε να διαβάσει κάτι, να απαντήσει στο email του ή να
                                                                 χαζέψει κάτι στην τηλεόραση. Αυτό θα μπορεί να γίνε-
                                                                 ται έως τα 130 χλμ./ώρα και θεωρητικά για μια από-
           Θα είναι επίσης ένα από τα πρώτα μοντέλα που θα       σταση έως 100 χλμ., τη στιγμή που η αντίστοιχη επιλο-
           λάβει τη νέα δέσμη ηλεκτρονικών βοηθημάτων            γή στην Audi σχεδιάζεται με γνώμονα τα 60 χλμ./ώρα.
           επιπέδου 3.                                            Βήματα εξέλιξης θα έχουμε όμως και για το εσω-
           η AMG C 53 έκδοση θα «φοράει» ένα 6κύλινδρο μο- τερικό. Η νέα A-Class δείχνει προς τα πού θα κινη-
           τέρ που θα συνεργάζεται με ένα ήπια υβριδικό σύστη- θεί η εταιρεία: μια μεγάλη ενιαία οθόνη με το σύστη-
           μα 48 Βολτ.

            Αλλες πληροφορίες που έρχονται από το στρατόπε-
           δο της μάρκας αναφέρουν πως το ίδιο ήπια υβριδικό
           σύστημα (με 4κύλινδρα ή 6κύλινδρα μοτέρ) θα προ-
           σφέρεται σε όλες οι εκδόσεις της νέας γενιάς, ωστόσο
           υπάρχουν πληροφορίες πως θα λάβει και τον turbo
           1,33 λτ. κινητήρα που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με
           την Renault. Ένα ηλεκτρικό boost της τάξης των 100
           Nm ροπής, θα καταστήσει αισθητά πιο σβέλτες ακό-

           μα και τις βασικές εκδόσεις με τους τετρακύλινδρους   H νέα C-Class, με την κωδική ονομασία W206, θα
           κινητήρες, την ίδια ώρα η ηλεκτρική βοήθεια θα εξυ-   βασιστεί πάνω σε μια αναβαθμισμένη έκδοση της
                                                                 Modular Rear-wheel drive Architecture πλατφόρμας.
           πηρετεί και προς το στόχο των πιο καθαρών προδια-
           γραφών ρύπων. Αυτό δεν είναι εύκολη άσκηση για τη  μα infotainment ΜΒUX θα αντικαταστήσει πλήρως τα
           Daimler, καθώς δύσκολα βρίσκεται άλλος κατασκευ- κλασικά, αναλογικά όργανα. Σε αυτό προσθέστε την
           αστής, ο οποίος να έχει τόσα πολλά μεγάλα αυτοκίνη- περαιτέρω  εξελιγμένη  φιλοσοφία  φωνητικών  εντο-
           τα στο στόλο του.                                     λών με το «Hey, Mercedes!», η οποία θα διώξει ορι-
            Κι αν από τη μία πλευρά, οι κινητήρες θα χρειαστούν  στικά από το πεδίο του οδηγού τα διάφορα μπουτόν
           ένα περαιτέρω ραφινάρισμα προκειμένου να συνδυ- και τους διακόπτες.
           αστούν καλά με τις νέες ηλεκτρικές μονάδες, για την    Η πρεμιέρα για τη C-Class έχει οριστεί για το δεύτε-

           ανάρτηση θα είναι αρκετό ένα απλό ρετουσάρισμα. Η  ρο μισό του 2021, άρα είναι πολύ πιθανό να την δούμε
           τωρινή C-Class είναι πολύ πειστική σε ό,τι αφορά την  στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης εκείνης

           ισορροπία που έχει πετύχει ανάμεσα σε άνεση και οδι- της χρονιάς. n


                                                                                4 4
   1   2   3   4   5   6   7   8   9