Page 4 - Daily 2019-05-07
P. 4
daily NEWS
l ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ l ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ
ρουσιάστηκε πριν λίγους μήνες. Το μάτι πέφτει αμέσως στέλεχος της Mazda στην Ευρώπη Christian Schultze
στην μεγάλη κυψελωτή γρίλια ανάμεσα στα δύο σπορ- να υπόσχεται πως σε σχέση με τους απλούς κινητήρες
τίφ, σφηνοειδή φωτιστικά σώματα, όπως επίσης και στο βενζίνης ίδιας χωρητικότητας, το M Ηybrid σύστημα
μυώδες καπό με τις έντονες νευρώσεις. Πιο πίσω, το προσφέρει μειωμένη κατανάλωση της τάξης του 8-9%.
Η ίδια η Μazda έχει μεγάλες προσδοκίες από τις ήπια
υβριδικές εκδόσεις της καθώς πιστεύει πως αυτές θα
αποτελέσουν το 85-90% των συνολικών πωλήσεων
της στο ευρωπαϊκό έδαφος, με το υπόλοιπο 10-15% να
αφορά τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις. Το νέο Mazda3
εξοπλίζεται επίσης με μια αναβαθμισμένη έκδοση του
γνωστού G-Vectoring Control Plus που προσφέρει στο
μοντέλο μεγαλύτερη πρόσφυση στις στροφές, τροπο-
ποιώντας το φορτίο που δέχεται κάθε τροχός.
Το Μazda3 σεντάν. Ο CEO της Μazda Αkira Marumoto εξήρε την σημα-
σία που θα έχει το μικρομεσαίο: «Το νέο Mazda3 ξεκι-
μοντέλο είναι το ίδιο απλό και σπορ σε εμφάνιση, ενώ νά μια νέα εποχή για την Mazda και θα μας βοηθήσει
ξεχωρίζουν η αεροτομή στο τέλος της οροφής, τα ελα- να αυξήσουμε την παρουσία μας στην αγορά», ενώ ο
φρώς νέας σχεδίασης φώτα και οι δύο στρογγυλού David McGonigle, Regional Director της Mazda Central
σχήματος απολήξεις του συστήματος εξάτμισης. Οι αλ- and South East Europe, έκανε ξεκάθαρο πως η Μazda
λαγές στον εσωτερικό διάκοσμο είναι μεγάλες με την θέλει να κάνει δυναμική επιστροφή στην χώρα μας λέ-
Mazda να υπόσχεται πως η ποιότητα κατασκευής είναι γοντας: «Είμαστε πραγματικά ενθουσιασμένοι με την
υψηλότερη, την ίδια στιγμή που η σχεδίαση κρίνεται αρ- έναρξη πωλήσεων των νέων μας οχημάτων στην Ελ-
κετά μινιμαλιστική. Τα σημεία-κλειδιά που τραβούν το λάδα. Τα τελευταία χρόνια λαμβάναμε συνεχώς αιτήμα-
ενδιαφέρον είναι το τριάκτινο πολυχρηστικό τιμόνι, η
8,8 ιντσών οθόνη του συστήματος infotainment αλλά
και η επένδυση που από πραγματικό δέρμα που δίνει
αέρα πολυτέλειας και ζεστασιάς στο εσωτερικό.
Η παλέτα των μηχανικών συνόλων του νέου Mazda3
απαρτίζεται από τέσσερα μοτέρ, τρία στην βενζίνη και
ένα στο diesel, ωστόσο δεν έχει γίνει γνωστό αν θα γί-
νουν όλα διαθέσιμα στην Ελλάδα. Στην βενζίνη υπάρ- H εταιρεία υπόσχεται πως η καμπίνα είναι
κατασκευασμένη από υψηλής ποιότητας υλικά.
χει ένας 1.500άρης, ένας 2λιτρος και ένας κινητήρας
χωρητικότητας 2,5 λίτρων, ενώ στο diesel θα διατίθε- τα από ενδιαφερόμενους καταναλωτές για να κάνουμε
ται ένας νέος 1.800άρης Skyactiv-D απόδοσης 116 ίπ- τα αυτοκίνητά μας ξανά διαθέσιμα στην Ελλάδα και τώ-
πων που αντικαθιστά τον 1.500άρη και εκείνον των 2,2 ρα πιστεύουμε ότι είναι η κατάλληλη στιγμή. Στον Όμιλο
λτ. της προηγούμενης γενιάς. Συγγελίδη βρήκαμε έναν τοπικό συνεργάτη υψηλών
Στον 2λιτρο Skyactive-G κινητήρα βενζίνης απόδοσης προδιαγραφών, που κατανοεί το brand μας και θα δια-
122 ίππων και στον Skyactiv-X των 181 ίππων και 222 σφαλίσει μια επιτυχημένη επάνοδο σε μια αγορά, όπου
Νm ροπής η Mazda θα προσφέρει το M Ηybrid σύστη- η Mazda έχει μια μακρά ιστορία».
μα για μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου, την ίδια στιγμή Το νέο Mazda 3 είναι ήδη διαθέσιμο στην Ευρώπη
που θα προσφέρει το ίδιο καλή επιτάχυνση, χρησιμο- στην hatchback έκδοση ενώ οι πωλήσεις του σεντάν
ποιώντας όμως λιγότερο καύσιμο, με το υψηλόβαθμο θα ξεκινήσουν τον Ιούνιο. n
4 4