Page 15 - Daily 2019-05-09
P. 15

TEST         Νέα
                                                                   BMW Z4
                                                      l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
                                                                                            H υπερστροφή φυσικά
                                                                                            και είναι στο ρεπερτόριο
                                                                                            της Z4 αλλά με ωραίο,
                                                                                            προοδευτικό τρόπο
                                                                                            και χωρίς να φοβίζει.
                                                                                            Μπορείς να την
                                                                                            οδηγήσεις όμως και
                                                                                            πολύ πιο «καθαρά» και
                                                                                            γρήγορα.

                                                                                                          Άριστος για
                                                                                                    βασική έκδοση ο
                                                                                             τετρακύλινδρος των 2,0
                                                                                               λίτρων με 197 ίππους.
                                                                                               Έχει σπορ χροιά όποτε
                                                                                                  του ζητηθεί, ενώ σε
                                                                                              άλλες στιγμές, ντύνεται
                                                                                                   πιο… οικονομικά.
            Εσωτερικό: Με το στιλ της 3άρας

              Oι μεγάλες οθόνες (10,25 ιντσών και στις δύο πε-
 μπο διπλής σπείρας και φυσικά το νέο hit: φίλτρο   ριπτώσεις) γεμίζουν το ταμπλό της Ζ4 τρίτης γενιάς.
 σωματιδίων  βενζίνης!  Ο  κινητήρας  έχει  μπόλικη   Ο  τρόπος  που  συγκεντρώνονται  τα  μπουτόν  του

 δύναμη από πολύ χαμηλά και παίρνει πάρα πολ-  κλιματισμού στην κονσόλα αλλά και η διάταξη του
 λούς πόντους τόσο από το χαρισματικό οχτάρι κι-  χειριστηρίου iDrive δίπλα στον επιλογέα του κιβω-
 βώτιο όσο και από το σύστημα παραμετροποίησης.   τίου, όλα προέρχονται από τη Σειρά 3, με τις ανά-
 Είναι ιδανικός για κάθε μέρα στην επιλογή Sport   λογες προσαρμογές. Το ίδιο και το ταμπλό, ντυμέ-
 και  πραγματικά  «ξεσαλώνει»  στην  επιλογή  Sport   νο με εξαιρετικά υλικά και με πολύ δυνατή επίδοση
 Plus, τόσο από πλευράς απόκρισης και αγριάδας   στη  συναρμολόγηση.  Γενικά  δύσκολα  ακούγε-
 όσο και από πλευράς ήχου. Δοκιμάστε τη σε μια   ται «τσικ» μέσα στη Ζ4 ακόμα και σε κακό ελληνι-  οδική συμπεριφορά. Είναι πραγματικά σφικτή, σχεδόν
 κλειστή,  ορεινή  διαδρομή  και  θα  μας  θυμηθείτε.   κό δρόμο ενώ είναι αξιοσημείωτη η χαμηλή στάθ-  ξερή στη ρύθμιση Sport Plus, αλλά δε θα ενοχλήσει

 Αντίστοιχα όμως, έδειξε να «υπακούει» πολύ καλά   μη θορύβου. Επίσης είναι καλύτερα ζυγισμένο στο   ηχητικά ούτε καν εκεί. Έπειτα είναι η ακαμψία, η οποία
 και στην επιλογή Eco όπου πράγματι ρίχνει πολύ τις   χώρο και το πλαίσιο του παρμπρίζ και μπαίνεις πιο   ειδικά σε ότι αφορά το εμπρός διαμέρισμα του πλαισί-
 ανάγκες σε καύσιμο. Γενικά, με ένα χρόνο 7,1 δλ.   εύκολα στη Ζ4 παρά τον ιδιαίτερα πλατύ μαρσπιέ,   ου μοιάζει με βράχο. Τέλος, το μοίρασμα του βάρους:
 για το 0-100 χλμ./ώρα, καταλαβαίνει κανείς ότι θα   ο οποίος φέρνει τα καθίσματα προς το κέντρο του   η μάζα είναι τόσο τακτικά χωρισμένη στους δύο άξο-
 είναι σούπερ ευτυχισμένος με αυτήν τη βασική έκ-  σαλονιού. Το μεταξόνιο έχει μικρύνει, ωστόσο η εκ-  νες ώστε σε καμία στιγμή πίεσης δε θα προκύψει κά-
 δοση. Για τις ρεπρίζ ούτε θέμα: το 8άρι τα κάνει όλα   μετάλλευση των χώρων είναι προφανώς πιο καλή   ποια δύναμη η οποία θα δείχνει παράταιρη. Ωστόσο,
 τόσο, μα τόσο εύκολα.   ειδικά στο μήκος, όπου η ρύθμιση της θέσης είναι   ούτε αυτή τη Ζ4 τη νιώθεις «πούπουλο» σαν απόλυ-
                                                                  το νούμερο βάρους. Το εμπρός μέρος πάντως ελέγ-
            πιο ευρεία.
 Η πανοραμική                                                     χεται υποδειγματικά, δεν ελαφρώνει και κλίνει προς
 άποψή δείχνει   Στο δρόμο: Ίσως η καλύτερη Ζ4                    τη στροφή με μοναδική αμεσότητα προς τις εντολές
 ότι το σαλόνι                                                    του τιμονιού. Το αποτέλεσμα είναι μια Ζ4 με την οποία
 είναι πλέον πιο   μέχρι στιγμής
 καλά απλωμένο                                                    μπορείς να κινηθείς αληθινά γρήγορα και να στοχεύ-
 χωρίς να χάνει τη   Τις κάποιες μικρές ελλείψεις αρμονίας που βγάζει η  εις το κέντρο της στροφής με μοναδική ακρίβεια και
 σφιχτή σπορτίφ   σχεδίαση της Ζ4, τις αντισταθμίζει η BMW με το οδη- ουδετερότητα. Εξαιρετικά σε αίσθηση τα φρένα αλλά
 προσωπικότητά   γικό της πακέτο. Πρώτα απ’όλα η ανάρτηση: μια νέα  και με απόδοση η οποία δεν πιστεύεις ότι έρχεται από
 του.
            σελίδα στην ισορροπία ανάμεσα στην άνεση και την  μονοπίστονες δαγκάνες.


                                               15
   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20