Page 15 - Daily 2019-10-05
P. 15

TEST         Audi A1

                                                       l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  40 TFSI
                                                                         Εξοπλισμός - τιμή

                                                                         ESP                                      l
                                                                         Σύστημα Αυτόματου Φρεναρίσματος          l
                                                                         Αερόσακοι                                 6
                                                                         Ηλ. παράθυρα Ε/Π                       l/l
                                                                         Κεντρικό κλείδωμα                        l
                                                                         Ηλεκτρικοί καθρέπτες                     l
                                                                         Υποβοήση/ Ρύθμιση τιμονιού             l/l
                                                                         Air Condition                      l (Clima)
                                                                         Ηχοσύστημα/Οθόνη                         l/
                                                                         Cruise control                           l
                                                                         Ζάντες αλουμινίου                   l (17’’)
                                                                         Προβολείς ομίχλης                        l
                                                                         Φώτα ημέρας                              l
                                                                         Εγγύηση μηχανικών μερών             5 χρόνια
            Εξαιρετικά ποιοτική και στιβαρή καμπίνα, με υλικά,           l: στάνταρ, m: προαιρετικός, -: δε διατίθεται
            συναρμογή και εξοπλισμό, που δικαιολογούν σε μεγάλο          Έκδοση                        40 TFSI S tronic
            βαθμό την premium κατάταξη του προϊόντος.                    Τιμή (ευρώ)                       33.230


            ρεπρίζ να σε κολλάνε στα εξαιρετικά ημιμπάκετ  ευρώ. Ξεφεύγει σε τιμή και μπαίνει σε μια κα-
            δερμάτινα καθίσματα (60-100 και 80-120 σε 3,5  τηγορία  μόνο  με  το  Mini  και  αν  συγκρίνεις  με
            και 4,2 δλ. αντίστοιχα). Το γκάζι δεν λείπει προ- το Fiesta ST των 200 ίππων, 1.500άρι μοτέρ και
            φανώς από το 2λιτρο TFSI μοτέρ, που λειτουργεί  10.000 ρέστα μπαίνεις σε περίεργο tripακι με ξε-
            θεσπέσια στις μεσαίες στροφές και συνεργάζε- κάθαρη κλίση της ζυγαριάς προς τη φωτοβολίδα
            ται  άψογα  με  το  7άρι  αυτόματο,  διπλοσύμπλε- της Ford. Ωστόσο το κορυφαίο Α1 είναι αλλιώς.
            κτο κιβώτιο, το οποίο καλύπτει υπέροχα μια μι-
            κρή ραθυμία χαμηλά, αλλά είναι κρίμα που δεν          Πυραυλάκι «κυριλέ»
            έχει paddles στο τιμόνι για εναλλαγές σχέσεων           Παρά τα 1.260 κιλά του, το καλό το A1 το νιώ-
            με  τα  ακροδάχτυλα.  Ούτε  η  πολυτέλεια  λείπει,    θεις ελαφρύ και από τα πρώτα κιόλας πάτα-άσε

            με την φανερά πιο ευρύχωρη πλέον καμπίνα, να          αρχίζεις να χαμογελάς. Καλοζυγισμένο, ευθύβο-
            είναι εξαιρετικά ποιοτική και στιβαρή, με υλικά,      λο και με τιμόνι που ναι δεν σπαρταράει στα χέ-
            συναρμογή και εξοπλισμό, που δικαιολογούν σε          ρια, αλλά είναι ακριβές και απόλυτα γραμμικό, σε
            μεγάλο βαθμό την premium κατάταξη του προϊ-           προκαλεί να πας «αέρα» χωρίς να προβληματί-
            όντος, αλλά και την τσουχτερή τιμή των 33.230         ζει ακόμη και τον λιγότερα έμπειρο. Ουδέτερο σε

                                                                  γενικές γραμμές με πρόσφυση επιπέδου «τι να
                                                                  την κάνεις την τετρακίνηση» ειδικά στη Dynamic
                                                                  ρύθμιση του συστήματος παραμετροποίησης που
                                                                  «δουλεύει»  και  μάλιστα  με  επενέργεια  και  στα



                                                                           Κινητήρας-επιδόσεις, πολυτέλεια-κύρος, οδική
                                                                           συμπεριφορά, φιλικότητα αντιδράσεων, φρένα,
                                                                           σύστημα παραμετροποίησης και ενεργή ανάρ-
                                                                           τηση, εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας


                                                                           Τιμή, βάρη 2λιτρου, απουσία paddles, μικρό
                                                                           ρεζερβουάρ



                                               15
   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20