Page 3 - Daily 2019-10-05
P. 3

NONPAPER





            *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
           Ποιες μάρκες θα πάθουν πλάκα όταν



           «ηλεκτριστούν»;                                                          Κοινοποίηση             Σχόλια




           Γιατί κάποιες μάρκες θα χάσουν τα αυγά και τα        ραγωγή στο ίδιο ή σε ένα οποιοδήποτε εργοστάσιο.

           πασχάλια με την μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση;         Φτιαγμένο από 10 το πολύ μέρη, συναρμολογημένο σε
           Ποιες θα πάθουν τη μεγαλύτερη πλάκα;                 μισή ώρα, από ένα άτομο, ακόμα και ανειδίκευτο, με

                                                                ένα μόνο κινούμενο μέρος και βάρος που ένας εργά-
                                                                της μπορεί να κουμαντάρει σε όλη τη διάρκεια της πα-
                                                                ραγωγής και της τοποθέτησης. Ούτε εξατμίσεις, ούτε
                                                                κιβώτια ταχυτήτων, ούτε ψεκασμοί, πεταλούδες, βαλβί-
                                                                δες, ψυγεία, τούρμπο, τίποτε. Και αυτός ο ηλεκτροκινη-
                                                                τήρας, αν βρεθεί δίπλα στο V8 της M5 στο φανάρι, θα
                                                                της αφήσει τη σκόνη του.

                                                                  Η εμπειρία 100 και πλέον χρόνων σε σχεδίαση και
                  μετάβαση από τον κινητήρα εσωτερικής καύ- κατασκευή  κινητήρων  υψηλών  επιδόσεων  κάποιων
                  σης στην ηλεκτροκίνηση δεν είναι απλή υπόθε- εταιρειών στην ηλεκτροκίνηση δεν έχει καμία ισχύ.
           Ηση. Ειδικά όταν κάποιες μάρκες έχουν επενδύ-          Για κάποιες μάρκες που το εξειδικευμένο προσωπι-
           σει 100 χρόνια για να πετύχουν μοτέρ-αριστουργήματα
           που  τώρα  θα  μπουν  για  πάντα  στο  χρονοντούλαπο.    Ποιες μάρκες εσείς λέτε πως θα υποφέρουν πε-
           Ποιες μάρκες θα πάθουν μεγαλύτερη πλάκα όταν γί-       ρισσότερο; Είναι μόνο οι Γερμανοί κατασκευαστές
           νουν ηλεκτρικές;                                       και οι premium μάρκες ευάλωτες; Και ποια μάρκα

            Για σκέψου έναν κινητήρα V8, με 1.200 εξαρτήμα-       θα πάθει την μεγαλύτερη πλάκα από όλες; Τι λέτε;
           τα, το κάθε ένα σχεδιασμένο και κατασκευασμένο με
           υψηλή τεχνική. Ένα μοτέρ με βάρος 200 κιλά που θέλει  κό τους ήταν η δύναμη πίσω από την τελειότητα και την
           πέντε ανθρώπους και δύο ρομπότ για να συναρμολο- ποιότητα, η απλότητα του ηλεκτροκινητήρα δημιουργεί
           γηθεί, να μετακινηθεί και τοποθετηθεί στο αυτοκίνητο.  τεράστια προβλήματα. Γιατί οι ακριβοπληρωμένοι τεχνι-
           Βάλε 150 κινούμενα μέρη με ακρίβεια εκατοστού του  κοί και ο μεγάλος αριθμός τους δεν απαιτείται πια. Με
           χιλιοστού που γλιστρούν το ένα πάνω στο άλλο με από- τις μπαταρίες, το ακριβότερο και πιο τεχνολογικά προ-
           λυτη αρμονία. Βάλε την εμπειρία, την τέχνη, την τεχνο- ηγμένο μέρος ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου να παρά-
           λογία, τη δουλειά, τους ανθρώπους που χρειάζονται για  γεται από τρίτες, ειδικές εταιρείες, κάποιες μάρκες θα

           ένα τέτοιο επίτευγμα, ένα μοτέρ που μπορεί να κάνει  βρεθούν μπροστά σε δύο τεράστια προβλήματα: Τι θα
           κάτω από το καπό μιας BMW M5 το 0-100 σε 3,5 δλ.  κάνουν  τόσους  εργαζόμενους;  Πως  θα  ξεχωρίζουν
           Αριστούργημα.                                        από τον ανταγωνισμό όταν όλα τα μοτέρ και οι μπαταρί-

            Τώρα σκέψου το ηλεκτρικό μοτέρ που θα μπει σε πα- ες είναι ίδια; n
           NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                                3
   1   2   3   4   5   6   7   8