Page 15 - Daily 2019_05_14l
P. 15

TEST          BMW X5


                                                     l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  30d













            Ο 3λιτρος TwinPower turbo
            κινητήρας της «βασικής» Χ5,
            διακρίνεται για την πολιτισμένη
            του λειτουργία, την απόκρισή του
            και τις επιδόσεις που χαρίζει στο
            βαρύ αμάξωμα.

            χρησιμοποιεί  η  φίρμα  και  λανσάρει  παράλληλα  ξωμά της. Αρχικά η παραδοσιακή kidney γρίλια ή τα
            και το νέο αισθητικό και τεχνολογικό προφίλ της.  «νεφρά» της μάσκας έχουν μεγαλώσει και καταλαμ-
            Την ίδια στιγμή παραμένει το πιο ευχάριστο οδη- βάνουν ακόμα περισσότερο χώρο στη μετώπη, νέα
            γικά SUV, με μεγάλες ικανότητες εντός και εκτός  και εντυπωσιακά είναι τα LED φωτιστικά σώματα  και
            δρόμου, και παρά την αλματώδη βελτίωση και των  τα προαιρετικά Laserlight, ενώ τον δυναμισμό ενι-
            ανταγωνιστών του στον τομέα αυτό, καταφέρνει να  σχύει το πακέτο Μ της έκδοσης, με σπορ προφυλα-
            «βγάζει» μια αίσθηση απόλυτης ισορροπίας μετα- κτήρες εμπρός και πίσω, τις απολήξεις των εξατμί-
            ξύ άνεσης και δυναμικής συμπεριφοράς. Λίγο πριν  σεων και τις προαιρετικές 21 ιντσών (!) πανέμορφες
            την έλευση του βασικότερου ανταγωνιστή της (σ.σ.  ζάντες αλουμινίου.
            Mercedes GLE) στην ολοκαίνουρια επίσης 4η γενιά         Το νέο «πρόσωπο» της BMW ωστόσο αναγνωρί-

            της, αυτή η Χ5 είναι η πιο ολοκληρωμένη πρόταση  ζεται στο μέγιστο βαθμό μέσα στο εσωτερικό της νέ-
            σε αυτή την κατηγορία.                                ας X5. Το νέο εσωτερικό που θα συναντάμε ολοένα
              Η νέα BMW X5 αν και διατηρεί αισθητικά τα στοι- και περισσότερο στα νέα μοντέλα της εταιρείας, δι-
            χεία εκείνα που την έκαναν σε όλες της τις γενιές να  αμορφώνεται από το συμπαγές και σπορ τιμόνι, τον
            ξεχωρίζει, δεν την μπερδεύεις πλέον με τα υπόλοι- ψηφιακό πίνακα οργάνων (Control Display) και την
            πα Χ μοντέλα της εταιρείας, μέχρι βέβαια στοιχεία  οθόνη αφής (με διαγώνιο 12,3 ιντσών και τα δύο)
            αυτής, να περάσουν και στις νέες γενιές των υπό- του συστήματος infotainment iDrive, το οποίο χειρί-
            λοιπων. Κύριο χαρακτηριστικό της διαφοροποίησης  ζεται ο οδηγός μέσω του πιεζοπεριστροφικού χειρι-

            είναι το εντελώς νέο πίσω μέρος με τα νέα φωτιστι- στηρίου στη βάση της κεντρικής κονσόλας ή με χει-
            κά σώματα σε πιο συμβατική σχεδίαση. Το μήκους  ρονομίες. Η κονσόλα είναι και αυτή ανασχεδιασμένη
            4.922 χλστ. αμάξωμα της Χ5 εκφράζει έντονο δυ- με νέα πάνελ για τον κλιματισμό και κεντρικά, με το
            ναμισμό, επιβλητικότητα και κύρος μέσω των επιμέ- κρυστάλλινο φινίρισμα του επιλογέα και του μπου-
            ρους χαρακτηριστικών του, λανσάροντας καθαρές  τόν εκκίνησης/παύσης του κινητήρα να έχουν αμφι-
            επιφάνειες και έντονες γραμμές στο ογκώδες αμά- λεγόμενη αισθητική.
                                                                    Το  ταμπλό  είναι  επενδυμένο  με  δέρμα  υψηλής
                                                                  ποιότητας και οι ραφές τονίζουν τον premium χαρα-
                                                                  κτήρα της Χ5, ενώ όσο και να προσπαθήσεις, δεν
                                                                  πρόκειται να βρεις ψεγάδι σε φινίρισμα και συναρ-

                                                                  μολόγηση, επισφραγίζοντας την συνολικά εξαιρετι-
                                                                  κή ποιότητα κατασκευής της.



                                               15
   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20