Page 14 - Daily 2019_05_22
P. 14

TEST                    Dacia Sandero Stepway

                                   1,5 Blue dCi 95 PS

           l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
           Και ξανά προς το diesel τραβά







           Το  Dacia Sandero Stepway

           αποκτά το νέο 1,5 Blue dCi
           turbodiesel κινητήρα της
           «μαμάς» Renault και χωρίς

           να χάσει κάτι από τον low
           budget  και οικονομικό του
           χαρακτήρα  συνεχίζει την

           πετρελαιοκίνητη καριέρα
           του…


            What’s new
            3  1,5 Blue dCi  με 95 ίππους
            3  Mε υγρό εξάτμισης AdBlue
            3  Καίει 5,1 λτ./100 χλμ.
            3  Τιμή από 13.980 ευρώ

                  ολλά  έχουν  γραφτεί  για  το  μέλλον  του  διάστηκε με τον πλήρως αναβαθμισμένο 1,5 Blue
                  diesel, το οποίο χωρίς σύστημα επιλεκτικής  dCi πετρελαιοκινητήρα της Renault, o οποίος ακο-

           Πκατάλυσης με υγρό adblue για την αντιμετώ- λουθεί  τις  τελευταίες  νόρμες  καυσαερίων.  Τίπο-
           πιση των επικίνδυνων οξειδίων του αζώτου (NOx)  τα φυσικά δεν έχει αλλάξει στην εμφάνιση του 2ης
           είναι μάλλον «χλωμό». Αυτό δεν φαίνεται να απα- γενιά  Dacia  Sandero  Stepway,  που  ούτως  ή  άλ-
           σχολεί το Dacia Sandero Stepway, το οποίο εφο- λως είχε ανανεωθεί πριν 2 χρόνια, όπως και τίπο-

                                               Το στροφόμετρο δεν έχει κόκκινη
                                               περιοχή. Υπολογιστή ταξιδίου στα
                                               δεξιά θα βρείτε μόνο στην έκδοση
                                               Style.







           Η έγχρωμη οθόνη αφής και το                                              Απόλυτα ικανοποιητικός
           σύστημα infotainment είναι                                               ο χώρος αποσκευών των
           στάνταρ στην έκδοση Style την                                            320 λτ., αλλά το κατώφλι
           οποία και προτείνουμε έχοντας                                            είναι υψηλό. Απόλυτα
           μόλις 600 ευρώ διαφορά από τη                                            ικανοποιητική και η
           βασική.                                                                  ευρυχωρία της καμπίνας.




                                                                               14
   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19