Page 7 - Daily 2019_05_22
P. 7
daily NEWS
l ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ l ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ
Η Supra ίσως κρύβει
περισσότερη ισχύ
Πιο γρήγορη απ ότι ισχυρίζεται η ίδια
η Toyota υποστηρίζεται πως είναι η
νέα Supra σύμφωνα με μετρήσεις που
αναφέρουν τα μέσα του εξωτερικού!
πό τη στιγμή που η Toyota αποκάλυψε τη νέα
Supra η μερίδα του λέοντος του ενδιαφέρο- ναι πλασματικό καθώς ο μετατροπέας ροπής του 8τά-
Αντος αρκετών μέσων στράφηκε σε αυτή και χυτου αυτόματου κιβωτίου δεν ήταν πλήρως κλει-
συγκεκριμένα στο πόσο ισχυρή ή πόσο γρήγορη είναι. δωμένος, κάτι που φυσικά θα αλλάξει στα μοντέλα
Η μάρκα ανέφερε πως το μοντέλο μπορεί να κάνει τα παραγωγής.
0-96 χλμ./ώρα σε 4,1 δευτερόλεπτα (0-100 χλμ./ώρα Όπως και να έχουν τα πράγματα, φαίνεται πως ο 3.0
σε 4,3 δευτερόλεπτα), ενώ είναι γνωστό πως είναι ισχυ- λίτρων εξακύλινδρος κινητήρας του μοντέλου έχει πε-
ρή αντίστοιχα με 340 ίππους παράγοντας και 500 Nm ριθώρια βελτίωσης για αυτούς που επιθυμούν ακόμα
ροπής. Είναι όμως έτσι; περισσότερη ισχύ.
Σύμφωνα με μετρήσεις που επικαλούνται μέσα του Από κει και πέρα για αυτούς που επιθυμούν να αγο-
εξωτερικού η νέα Supra είναι πιο γρήγορη αλλά και ράσουν τη νέα Toyota Supra να θυμίσουμε πως η τιμή
πιο ισχυρή. Συγκεκριμένα αναφέρουν πως το μοντέλο της -στη μόνη διαθέσιμη- εξοπλιστική έκδοση Premium
μπορεί να κάνει το σπριντ 0-96 χλμ./ώρα σε 3,8 δευ- θα ξεκινά για την Ελλάδα από 85.000 ευρώ, ενώ μέρος
τερόλεπτα, ενώ τα αποτελέσματα του δυναμόμετρου του στάνταρ τεχνολογικού εξοπλισμού υποβοήθησης
έδειξαν πως 4 άλογα και 78 Nm ροπής επιπλέον κρύ- οδήγησης και ασφάλειας περιλαμβάνει μεταξύ άλλων:
βονται κάτω από το καπό. σύστημα αποφυγής σύγκρουσης που ανιχνεύει επίσης
Τα ίδια μέσα είναι αυτά που υποστηρίζουν πως στην την θέση πεζών και δικυκλιστών, σύστημα προειδοποί-
έκτη ταχύτητα το μοντέλο έφτασε στο μέγιστο της ισχύς, ησης αλλαγής λωρίδας, αυτόματο ρύθμισμα των φώ-
ωστόσο αναφέρουν πως αυτό το στοιχείο μπορεί να εί- των. n
Μάχη 620 ίππων στο Ring
Δύο «καυτά» μοντέλα, συνολικά 620 άλογα και
όλη η τεχνογνωσία Γάλλων και Ιαπώνων στη διεκδί-
κηση για το σκήπτρο του βασιλιά των προσθιοκίνη-
των στην πίστα του Nurburgring. Δείτε παράλληλα
τους γύρους των δύο μοντέλων και πως κατάφερε
το Renault Megane RS Trophy-R να πάρει τα ηνία
από το Honda Civic Type R. n
7