Page 8 - Daily 2019_05_28
P. 8

NONPAPER




            *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

           Νέα Σειρά 1: Θα μας πείσει                                                                 Κοινοποίηση



           ως προσθιοκίνητη ή όχι;                                                                          Σχόλια




           H νέα προσθιοκίνητη Σειρά 1 θα κάνει την

           τρέχουσα γενιά αξέχαστη, ή μήπως θα μας
           κάνει να την ξεχάσουμε αμέσως;

                 ο παιχνίδι για την BMW είναι «όλα ή τίποτα» για
                 την Σειρά 1. Το μοντέλο μετά από δύο γενιές

           Ταφήνει την κίνηση πίσω και την φέρνει μπρο-
           στά, θέλοντας να μας κάνει να ξεχάσουμε το τρέχον
           μοντέλο αμέσως, αν πετύχει, ή ρισκάροντας να το κά-
           νει αξέχαστο αν αποτύχει. Τι από τα δύο θα συμβεί;    50 χρόνια με κάθε μοντέλο να είναι καλύτερο από το
            Για τους σκληροπυρηνικούς, η απερχόμενη γενιά της  προηγούμενο. Δεν είναι και πολύ πιθανό λοιπόν να
           Σειράς 1 (αλλά και της Σειράς 2) είναι ήδη συλλεκτικό  λανσάρει μία Σειρά 1 που να υστερεί σε σχέση με την
           κομμάτι. Το απόλυτο μικρομεσαίο χάτσμπακ με την κί- προηγούμενη.
           νηση στον «σωστό» άξονα, ο τελευταίος των Μοϊκανών     Για τη νέα προσθιοκίνητη Σειρά 1 η BMW έχει πά-

           και ένα είδος υπό εξαφάνιση. Όλα αυτά τα χαρακτηρι- ρει στοιχεία από το Mini, ένα από τα πιο οδηγοκε-
           στικά έκαναν για πολλούς τις Σειρά 1 και 2 το μοντέλο  ντρικά προσθιοκίνητα στην αγορά αυτή τη στιγμή. Αν
           εκείνο που αξίζει να αγοράσεις για να κρατήσεις. Του- και η νέα πλατφόρμα είναι συμβατή μόνο με τρικύ-
                                                                 λινδρους και τετρακύλινδρους κινητήρες, δίνει πρό-
               Εσείς λοιπόν τι λέτε; Θα κάνει η νέα Σειρά 1      σβαση  στη  Σειρά  1  σε  μία  ολόκληρη  γκάμα  νέων
            την προηγούμενη αξέχαστη, ή τώρα που την εί-
            δατε και μόλις την οδηγήσετε, θα ξεχάσετε ότι        τεχνολογιών που δεν ήταν διαθέσιμες στην πισωκί-
                υπήρξαν και δύο προηγούμενες γενιές;             νητη, κυρίως λόγω κόστους αλλά και χώρου, αφού
                                                                 δεν μπορούσε να δανειστεί από τα μεγαλύτερα μο-
           λάχιστον σε κάποιες μεγάλες τους εκδόσεις.            ντέλα 3 και 5.
            Για μεγάλη μερίδα της αγοράς, η νέα προσθιοκίνη-      Σε ότι αφορά τη σχεδίαση, η νέα Σειρα 1 αποτελεί

           τη Σειρά 1 που παρουσιάστηκε επίσημα χθες, άσχε- εξέλιξη του υπάρχοντος σχεδίου, αφού η BMW δεν
           τα με το πόσο καλή ή κακή θα είναι, θα κάνει την  ρισκάρει να σοκάρει την αγορά με το νούμερο ένα σε
           απερχόμενη  αξέχαστη  γιατί  ακριβώς  έχει  αυτό  το  πωλήσεις μοντέλο της. Οι διαφορές είναι στις αναλο-
           μοναδικό  χαρακτηριστικό,  όχι  μόνο  απέναντι  στην  γίες, με το εμπρός καπό σαφώς πιο κοντό. Από κει
           επερχόμενη γενιά αλλά απέναντι σε ολόκληρη την  και πέρα οι επιδόσεις και η έμφαση στον οδηγικό χα-
           μικρομεσαία κατηγορία: την κίνηση πίσω.               ρακτήρα θα κάνουν τη νέα Σειρά 1 να ξεχωρίσει από
            Από την άλλη η BMW δεν έχει στραβοπατήσει από  τον ανταγωνισμό, αφού με αυτόν θα κληθεί να συ-

           το λανσάρισμα της 2002 και μέχρι τώρα. Μιλάμε για  γκριθεί και όχι με τις προηγούμενες γενιές της. n
           NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                                                                8
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13