Page 14 - Daily 29_05_2019
P. 14
ΟΔΗΓΟΥΜΕ Mazda 3 Skyactive- G
2.0 122 PS
που χαμηλώνει προς τα κάτω βγάζει πολύ δυνα- Γερμανική premium
μισμό, στο πλάι οι καθαρές γραμμές ενισχύουν ποιότητα
το premium χαρακτήρα του, ενώ και πιο πίσω
η μεγάλη κολόνα του δίνει ένα κουπέ στιλ. Βέ- Καθώς ανοίγαμε την πόρτα εκεί στο παρκινγκ
βαια, να πούμε την αλήθεια, αυτό έχει ένα αντί- της Bridgestone, ειλικρινά είχαμε μεγάλη περι-
κτυπο και είναι η περιορισμένη ορατότητα προς έργεια, γιατί ήταν η πρώτη φορά μετά από και-
τα πίσω. «Τα κάλλη απαιτούν θυσίες», λέει σω- ρό που θα μπαίναμε σε ένα νέας γενιάς Mazda.
στά ο λαός… Φυσικά, αναμέναμε το εσωτερικό να είναι ποι-
οτικό, όχι όμως τελικά σε τέτοιο βαθμό. Πραγ-
Το εσωτερικό είναι
εξαιρετικό σε ποιότητα
κατασκευής, κυμαίνεται
σε premium επίπεδα.
Θα θέλαμε μόνο μια
οθόνη αφής.
ματικά τα πλαστικά έχουν εξαιρετική συναρμογή 2+2 θέσεων
και ποιότητα, σαν να είσαι σε A-Class, τα χει-
ριστήρια από τους μοχλούς πίσω από το τιμό- Περνώντας στους χώρους, η πρώτη μας αίσθη-
νι, μέχρι τους διακόπτες για τα παράθυρα ή το ση είναι ότι η καμπίνα του Mazda 3 είναι ιδανι-
infotaimnet είναι premium στην αφή, αλλά και κή για 4 επιβάτες. Μπροστά μοιάζει λίγο στενό,
στον ήχο που κάνουν, ενώ παρότι πρώτη μας ενώ στα πίσω καθίσματα ο τρίτος θα δυσκολευ-
φορά, δεν είχαμε κάποιο παράπονο με την ερ- τεί. Θα το δούμε όμως σύντομα, όταν και θα το
γονομία. Αυτό που ίσως θα θέλαμε, είναι μια «μετρήσουμε» στην Ελλάδα. Μέχρι τότε, να ση-
οθόνη αφής στο κεντρικό ταμπλό και μια μεγα- μειώσουμε πως ο χώρος αποσκευών είναι στα
λύτερη θήκη μπροστά από τον επιλογέα. 351 λίτρα, νούμερο κάτω από το μέσο όρο της
κατηγορίας.
14