Page 11 - Daily 2019_05_30
P. 11

NONPAPER

                                                    *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
                                                                  Τεχνικά  δεν  τίθεται  θέμα:  με  γενναιόδωρη

                                                                 χωρητικότητα, σεβαστή ροπή και άριστα χαρα-
                                                                 κτηριστικά  λειτουργίας  (όπως  είχαμε  την  ευ-


                                                                           Εσείς τι πιστεύετε; Πόσο μπορεί
                                                                         να επηρεάσει η γκάμα των κινητή-
                                                                        ρων ένα μικρομεσαίο μοντέλο όπως
                                                                         το εντελώς νέο Mazda 3; Θα παί-
                                                                         ξει ρόλο ότι η φίρμα δεν έχει ακο-
                                                                         λουθήσει πολύ τη φιλοσοφία του
                                                                                    downsizing;


                                                                 καιρία  να  διαπιστώσουμε  στο  εξωτερικό),  το
            Το νέο Mazda 3 αποτελεί την απάντηση των             Mazda 3 με αυτό το μοτέρ ήταν απόλυτα θετι-
            Ιαπώνων στην πιο δύσκολη ίσως κατηγορία,
            αυτή των μικρομεσαίων. Μοναδική σχεδίαση             κό. Ο κυβισμός των 2,0 λίτρων όμως δε θα εί-
            και οδηγική συμπεριφορά, premium στοιχεία            ναι ό,τι πιο εύπεπτο για την ελληνική αγορά με
            κατασκευής αλλά και... δίλιτρη γκάμα                 τις γνωστές, φορολογικές ιδιομορφίες που αυ-
            κινητήρων.


           τις ιαπωνικές εταιρείες μπήκαν τελευταίες στο
           χορό  της  υπερτροφοδότησης  και  των  μικρών
           κυβισμών  και  συχνά  δεν  το  κάνουν  και  στον
           απόλυτο βαθμό, δε γεμίζουν δηλαδή τη γκάμα
           μόνο με τέτοιες εκδόσεις, όπως κάνουν πιο εύ-
           κολα οι Ευρωπαίοι.
            Από χρόνια η Mazda είχε εξαγγείλει την οικο-

           γένεια κινητήρων Skyactiv, με την οποία σπρώ-
           χνεται κι άλλο στα όρια της η εξέλιξη των κινη-
           τήρων βενζίνης, χωρίς να μπαίνει το τούρμπο
           στο παιχνίδι ή ο μικρός κυβισμός. Παράδειγμα,         Η εξελιγμένη τεχνολογία Skyactiv της Maz-
           το κρίσιμο Mazda 3, από τα πιο καινούρια και          da υπόσχεται μεταξύ άλλων πολύ χαμηλή
           όμορφα  μικρομεσαία  οικογενειακά,  έχει  έναν        κατανάλωση καυσίμου τόσο για τους κινητήρες
                                                                 βενζίνης όσο και ντίζελ, παρά τα... πλούσια
           δίλιτρο  κινητήρα  βενζίνης  με  122  ίππους  και     κυβικά τους.
           mild hybrid χαρακτηριστικά.
                                                                 τή εμφανίζει. Υπό αυτό το πρίσμα, ο ντίζελ των

                     Οι Έλληνες οδηγοί άργησαν να...             1,8 λίτρων και 116 ίππων φαντάζει ως πιο ελ-
                  χωνέψουν το downsizing, επιμένο-               πιδοφόρα  πρόταση.  Σε  κάθε  περίπτωση,  όταν
                   ντας σε ατμοσφαιρικούς κινητήρες              οι περισσότεροι αντίπαλοι ξεκινούν από το 1,0
                  με... μπόλικα κυβικά. Σήμερα όμως              λίτρο, όσο κι να μην έχει πολυσυνηθίσει το ελ-
                  κυρίως λόγω της υπερφορολόγησης                ληνικό κοινό τόσο μικρούς κινητήρες σε μικρο-
                   των μεγάλων κυβισμών στη χώρα                 μεσαία, ένα δίλιτρο μοτέρ ως βάση, παραμένει
                         μας αυτό έχει αλλάξει.
                                                                 πολύ διαφορετικό. n


 NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                               11
   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16