Page 15 - Daily 2019_06_04
P. 15
TEST Mazda CX-3 Skyactiv-D
1,8 AWD 6AT
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
Κινητήρας-Επιδόσεις: Μέτριος σε απόδοση και οικονομία
Ο 16βάλβιδος, 4κύλινδρος, 1,8 λτ. turbodiesel με το κιβώτιο 6 σχέσεων και αυτόματη ηλεκτρονικά
την ονομασία Skyactiv-D είναι νέος και μπορεί να ελεγχόμενη τετρακίνηση AWD. Στην πράξη το μο-
μην ξεχωρίζει για την απόδοσή του (μόλις 115 ίπποι τέρ (αποκλειστική επιλογή για diesel) δεν δείχνει να
και 270 Nm) ωστόσο είναι «ψαγμένος» (πιστόνια σε κολακεύει το CX-3, αφού ούτε άκρως εκλεπτυσμέ-
σχήμα αυγού, υπερυψηλής πίεσης και high-tech νη λειτουργία έδειξε, ούτε δύναμη έχει ειδικά από
μπεκ ψεκασμού, πολλαπλών σταδίων καύση κ.α) στάση. Φιλότιμη είναι η προσπάθεια του αυτόματου
για μειωμένη θερμοκρασία καύσης και κατά συνέ- κιβωτίου, αλλά τελικά για να κινηθείς αξιοπρεπώς
πεια μικρότερη κατανάλωση, αλλά και λιγότερες βρίσκεσαι να πατάς τέρμα το γκάζι κάτι το οποίο σε
εκπομπές ρύπων CO2. Δεν διαθέτει υγρό εξάτμι- συνδυασμό με την τετρακίνηση αυξάνει την κατα-
σης AdBlue, αλλά παγίδα οξειδίων αζώτου (NOx), νάλωση. Η μέση τιμή της τελευταίας φλερτάρει με
η οποία όταν γεμίσει και μέσω μιας ειδικής διαδι- τα 8,0 λτ./100 χλμ. Μια ECO λειτουργία ίσως βοη-
κασίας μετατρέπει τα επικίνδυνα ΝΟx σε αβλαβές θούσε.
άζωτο. Ο κινητήρας συνδυάζεται εδώ με αυτόμα-
Τεχνικά χαρακτηριστικά Υπόσχεται
κορυφαία
Κινητήρας οικονομία ο
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.759 νέος SKYAC-
Κύλινδροι/Βαλβίδες 4/16 TIV-D 1,8 με τα
Τροφοδοσία turbodiesel common rail 115 άλογα, αλλά
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)* 115/4.000 συνδυασμένος
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)* 270/1.600-2.600 με τετρακίνηση
Start/Stop NAI και αυτόματο
Βάρος με οδηγό (κιλά)* 1.332 κιβώτιο
γυροφέρνει τα
Κιβώτιο-Μετάδοση 8,0 λτ./100 χλμ..
Τύπος κιβωτίου Αυτόματο 6 σχέσεων
Κίνηση Στους 4 τροχούς Χώροι: Απλά ικανοποιητικοί
Χλμ./ώρα στις 1.000 σ.α.λ. 50,6
Το Mazda CX-3 βασίζεται στο βλημα με τον οδηγό ειδικά να
Eπιδόσεις μικρό Mazda 2, κάτι το οποίο κάθεται πολύ καλά, η κατάστα-
έχει αντίκτυπο και στην ευρυ- ση για τους πίσω όμως είναι πιο
179
χωρία της καμπίνας. Οι μπρο- στριμόχωρη ειδικά αν ξεπερ-
11,2΄΄ Τελική ταχύτητα στινοί δεν έχουν κανένα πρό- νούν το 1,80 μ. σε ύψος. Το μι-
(χλμ./ώρα)*
60-100 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 6,5
80-120 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 8,7 Απλά
ικανοποιητικός
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) ο χώρος για
τα γόνατα
Eργοστασιακή*
Μέση 5,2 των πίσω
Ρεζερβουάρ (λτ.) 44 επιβατών. Το
Αυτονομία (θεωρητική σε χλμ.) 846 μικρό πλάτος
Δοκιμής δε θα βολέψει
Μέση 7,7 τυχόν 3ο πίσω
επιβάτη που
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 137 θα κάτσει στη
*Εργοστασιακές μετρήσεις μέση.
15