Page 15 - Daily 2019_06_05
P. 15
TEST Honda CR-V
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ HYBRID
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.993
Ισχύς Κινητήρα (PS/σ.α.λ.) 145/6.200
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 175/4.000
Ισχύς Ηλεκτροκινητήρα (PS) 184
Ροπή Ηλεκτροκινητήρα (Nm) 232
Μέγιστη Συνδυαστική Ισχύς (Nm) 184
Μέγιστη Συνδυαστική Ροπή (Nm) 315
Βάρος με οδηγό (κιλά)* 1.672
Eπιδόσεις
Τελική
180 * ταχύτητα
(χλμ./ώρα)
8,9΄΄
60-100 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 5,4
80-120 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 7,6
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
Mέση εργοστασιακή 5,5
Το κινητήριο σύνολο αποτελείται από ένα δίλιτρο βενζινοκινητήρα, Μέση δοκιμής 7,1
έναν ηλεκτροκινητήρα και ένα μοτέρ-γεννήτρια, με τη συνδυαστική Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 126
57
Ρεζερβουάρ (λτ.)
απόδοσή τους να είναι 184 ίπποι με 315 Nm. * Εργοστασιακές μετρήσεις
ψύξης-αεροδυναμικής-οικονομίας. πάντως να εξακολουθεί να είναι από τα ατού του ια-
Αντίστοιχα στο εσωτερικό δεν υπάρχουν μεγάλες πωνικού μοντέλου, που φιλοξενεί με περίσσεια άνε-
διαφορές στο πολύ γεροδεμένο και ποιοτικό ταμπλό, ση 5 ενήλικους.
πέραν από την ένδειξη «HYBRID» στον ψηφιακό πίνα-
κα οργάνων, στον οποίο μάλιστα απεικονίζεται η λει- Πολύ οικονομικό και
τουργία του υβριδικού συστήματος. Η σημαντικότε- με καλές επιδόσεις
ρη αλλαγή εντοπίζεται στην κεντρική κονσόλα, όπου Περνώντας στα «ενδότερα» του καπό το CR-V Hybrid,
ο επιλογέας ταχυτήτων έχει αντικατασταθεί από τα αυτό εφοδιάζεται με ένα δίλιτρο βενζινοκινητήρα και
μπουτόν Drive, Park, Neutral και Reverse, όπως και έναν ηλεκτροκινητήρα με τη συνδυαστική απόδοσή τους
τα κουμπιά επιλογής οδηγικού προφίλ Sport, για πιο να είναι 184 ίπποι με 315 Nm, ενώ παράλληλα υπάρχει
άμεση απόκριση στο γκάζι, Econ και EV. και ένα μοτέρ-γεννήτρια. Το κινητήριο σύνολο θα αντα-
Αλλαγή έχουμε και στο χώρο αποσκευών, ο οποί- ποκριθεί πρόθυμα κινώντας με πολλή άνεση το αμάξω-
ος πλέον είναι 497 λτ. από 561 λτ., με την ευρυχωρία
Ο συνδυασμός ηλεκτροκινητήρα - βενζινοκινητήρα περιορίζει την κατανάλωσή του CR-V στα 7,1
λτ./100 χλμ., νούμερο εξαιρετικό για ένα αυτοκίνητο 1.672 κιλών.
15