Page 4 - Daily 2019_06_06
P. 4
daily NEWS
l ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ l ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ
ΜΑΧΗ «ΑΙΩΝΙΩΝ»
Mercedes A-Class ή BMW Σειρά 1;
Η έλευση της νέας
BMW Σειράς 1
σήμανε τα τύμπανα
του «πολέμου» στην
κλάση των premium
μικρομεσαίων, εκεί
που η Mercedes
A-Class ήταν μέχρι
πρότινος η πιο
«φρέσκια» πρόταση.
Ποια είναι τα «όπλα»
τους και ποιο
κερδίζει τελικά στη
μάχη των αιωνίων;
ι Mercedes-Benz και BMW έχουν μια άτυπη κό- στάσεων, η νέα Σειρά 1 είναι ακριβώς 10 πόντους μι-
ντρα εδώ και 10ετίες, η οποία, λίγο παλαιότερα, κρότερη από την A-Class σε μήκος (Σειρά 1: 4.319
Οεστίαζε κυρίως σε σεντάν μοντέλα –C-Class Vs χλστ., A-Class: 4.419 χλστ.), ενώ έχει και κοντύτερο με-
Σειρά 3, E-Class Vs Σειρά 5 κ.λπ.- αλλά, πλέον, με τις ταξόνιο κατά 59 χλστ. (Σειρά 1: 2.670 χλστ., A-Class:
τάσεις της εποχής, επικεντρώνεται μια οκτάβα χαμηλό- 2.729 χλστ.). Όπως και το βαυαρικό μικρομεσαίο, έτσι
τερα, στα μικρομεσαία μοντέλα, καθώς επίσης και λί- και η A-Class πατάει πάνω σε νέο δάπεδο και πιο συ-
γο… ψηλότερα στα SUV. Εμείς θα ασχοληθούμε με τη γκεκριμένα στην αναδιαμορφωμένη πλατφόρμα MFA
μονομαχία ανάμεσα στις νέες γενιές της Mercedes A- (Modular Front Architecture). Παρά το μικρότερο μή-
Class και της άρτι αφιχθείσας BMW Σειράς 1. κος, ο «Άσσος» έχει μεγαλύτερο όγκο αποσκευών
Το big thing της Σειράς 1 είναι η «στροφή» στην προ- κατά 10 λτ. από την A-Class (370 λτ.), ενώ και τα δύο
σθιοκίνηση, κάτι που επετεύχθη πάνω σε νέο δάπεδο, premium μικρομεσαία υπόσχονται ευρυχωρία για τους
το οποίο προσφέρει, μεταξύ άλλων, αυξημένους χώ- επιβάτες, με τις δύο μάρκες να διατείνονται για την αύ-
ρους για επιβάτες και αποσκευές. Στο πεδίο των δια- ξηση των χώρων για κεφάλι, γόνατα και ώμους.
4 4