Page 15 - Daily 2019_06_07
P. 15

TEST         Νέα
                                                                   BMW 330i
                                                      l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
                                                                  ρος λειτουργίας του με επάρκεια δύναμης παντού,
                                                                  ενώ την εικόνα του συμπληρώνουν και οι πολύ κα-
                                                                  λές επιδόσεις που χαρίζει στο αμάξωμα των 1.545
                                                                  κιλών, με 5,7 δλ. για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από

                                                                  στάση αλλά και εξίσου εντυπωσιακές ρεπρίζ.  Το
                                                                  αυτόματο κιβώτιο Steptronic των 8 σχέσεων έχει
                                                                  σημαντικό μερίδιο ευθύνης τόσο στην λειτουργία
                                                                  όσο και στις επιδόσεις του μοτέρ αυτού (ιδιαίτερα
                                                                  στη θέση Sport+ του συστήματος παραμετροποίη-
                                                                  σης), ωστόσο η κατανάλωση ξεφεύγει κατά πολύ
                                                                  από τα εργοστασιακά νούμερα με την 330i να κατα-
            Ο δίλιτρος TwinPower Turbo κινητήρας της 330i
            είναι γραμμικός με αποθέματα ισχύος και ροπής         ναλώνει  σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης, πε-
            προσδίδοντας εντυπωσιακές επιδόσεις αλλά και          ρίπου 11 λτ./100 χλμ..
            υψηλή κατανάλωση.                                       Η πιο άκαμπτη αλλά και ελαφρύτερη πλατφόρ-

            κολία του στο χειρισμό. Ποιοτικά η εικόνα έχει βελ- μα CLAR στην οποία βασίζεται η νέα Σειρά 3 της
            τιωθεί περαιτέρω με καλύτερα υλικά και κορυφαία  BMW, είναι υπεύθυνη για την επιστροφή στις πα-
            επίπεδα συναρμογής και φινιρίσματος, ενώ σημα- ραδοσιακές οδηγικές της αξίες. Στην έκδοση M
            ντική  βελτίωση  παρατηρούμε  και  στους  χώρους  Sport  η  ανάρτηση  είναι  πιο  σφιχτή  και  είναι  σε
            όσον αφορά στα κεφάλια των επιβατών, αφού στις  θέση να αναδείξει ακόμα περισσότερο τον οδη-
            υπόλοιπες μετρήσεις οι διαφορές είναι μικρές. Ο  γοκεντρικό της χαρακτήρα σε συνδυασμό ειδικά
            χώρος  αποσκευών  παραμένει  στα  480  λίτρα  και  με τον κινητήρα της έκδοσης 330i. Το εντυπωσια-
            ικανοποιεί.                                           κό είναι ότι ακόμα κι έτσι, σπάνια η ανάρτηση θα

              Ο κινητήρας της BMW 330i είναι 4κύλινδρος με  ενοχλήσει με την απορροφητικότητά της ενώ εί-



























             Πιο high tech και πιο οδηγοκεντρικό είναι το εσωτερικό της νέας Σειράς 3. Ποιοτικά έγινε ακόμα
             καλύτερο, ενώ «διόρθωσε» και το χώρο για τα κεφάλια των επιβατών.
            χωρητικότητα 2,0 λίτρα και αποδίδει 258 ίππους και  ναι  εμφανής  η  βελτίωση  στην  ποιότητα  κύλισης

            400 Nm ροπής με τη βοήθεια της υπερτροφοδότη- και ταξιδεύεις έτσι «ατσαλάκωτος». Τα «όμορφα»
            σης TwinPower Turbo. Στην πράξη το μοτέρ αυτό  ξεκινούν όταν ανεβούν οι ρυθμοί και ακολουθή-
            εντυπωσιάζει με το τράβηγμά του και το μεγάλο εύ- σεις κάποιες από τις φιδίσιες επαρχιακές διαδρο-


                                               15
   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20