Page 15 - Daily 2019_06_25
P. 15
TEST Mercedes-Benz
CLA 180 d
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
ι εκεί που λες ότι, τα γούστα άλλαξαν, ο κό- μικρομεσαίας τετράθυρης Mercedes. Με τη δια-
σμος θέλει μόνο SUV και το κλασσικό σε- φορά ότι, στο νέο μοντέλο η ισορροπία είναι πο-
Kντάν πνέει εδώ και καιρό τα λοίσθια, αρχί- λύ πιο επιτυχημένη από ότι στο πρώτο. Η αύξη-
ζουν και πληθαίνουν οι προτάσεις των εταιρειών ση του μήκους γλύκανε τη γραμμή της οροφής,
που κινούνται σε έναν τέτοιο, τετράθυρο σκοπό. η οποία συνεχίζει να χαμηλώνει απότομα προς τα
Οι πιο τακτικοί αναγνώστες θα έχουν προσέξει δο- πίσω, ενώ τα νέα φώτα στο πίσω άκρο έχουν δώ-
κιμές όπως το Peugeot 508, το Honda Civic, τη νέα σει μια νέα αίγλη. Αυτό οφείλεται στην επιρροή
Toyota Corolla, πολύ προσφάτως τη νέα Mercedes που υπάρχει από τη CLS. Η CLA ήταν από την
A-Class Sedan και τώρα, τη δεύτερη γενιά της αρχή η μικρομεσαία ερμηνεία της ίδιας premium
Mercedes CLA. ιδέας για ένα τετράθυρο κουπέ, αλλά εδώ, χά-
Αναγεννιέται λοιπόν το ενδιαφέρον για το σεντάν ρη στο στιλ που έχει πετύχει το μεγάλο μοντέ-
σχήμα, αν και παραμένει άγνωστο αν αυτό ξεκινά λο, κερδίζει και η ίδια πάρα πολλά. Με το μήκος
από τους αγοραστές π.χ. της Ευρώπης ή αν είναι να φτάνει βέβαια τα 4.688 χλστ. καταλαβαίνει κα-
ένα παράγωγο της ζήτησης που υπάρχει σε άλλες νείς ότι πλέον η CLA αρχίζει να στριμώχνει λίγο
γεωγραφικές ζώνες. Για παράδειγμα οι Αμερικανοί τη C-Class, κάτι που το αντιλαμβάνεται κανείς και
και οι Ασιάτες λατρεύουν το εν λόγω σχήμα. οπτικά. Έχεις δηλαδή διαρκώς την αίσθηση ότι,
Η CLA πάντως μπορεί να καυχιέται ότι αποτελεί ίσως δε χρειάζεται να πας και πολύ πιο πάνω από
όχι μόνο έναν από τους πόλους που έχουν στη- πλευράς μεγέθους αν σε ενδιαφέρει ένα σεντάν
ρίξει το σεντάν σχήμα, αλλά επιπλέον ότι, είναι πολυτελές αυτοκίνητο.
ένα από τα αυτοκίνητα που έδειξαν από την πρώ- Αυτός θα είναι όμως και ο βασικός αντίπαλος κα-
τη γενιά τον τρόπο με τον οποίο, το σεντάν μπο- θώς φαίνεται, αφού η διαφορά ανάμεσα σε βασι-
ρεί να συνεχίσει: με το να μην είναι βαρετό. Η κές εκδόσεις ντίζελ CLA και της εντελώς διαφορε-
προσαρμογή κουπέ στοιχείων είναι ο άξονας γύ- τικής και πισωκίνητης C-Class είναι μικρότερη των
ρω από τον οποίο κινείται και η δεύτερη γενιά της 100 ευρώ.
Με το μήκος να φτάνει βέβαια
τα 4.688 χλστ. καταλαβαίνει
κανείς ότι πλέον η CLA αρχίζει
να στριμώχνει λίγο τη C-Class,
κάτι που το αντιλαμβάνεται
κανείς και οπτικά. Έχεις
δηλαδή διαρκώς την αίσθηση
ότι, ίσως δε χρειάζεται να
πας και πολύ πιο πάνω από
πλευράς μεγέθους αν σε
ενδιαφέρει ένα σεντάν
πολυτελές αυτοκίνητο.
15