Page 3 - Daily 2019_07_03
P. 3

NONPAPER




            *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

           Τελικά, στα SUV το μέγεθος μετράει;                                                        Κοινοποίηση



                                                                                                            Σχόλια
           Tα B-SUV είναι μια κατηγορία η οποία είναι
           ιδιαίτερα hot, ειδικά στους πελάτες της

           λιανικής. Τα μεγέθη όμως της κλάσης αυτής
           αρχίζουν να παίρνουν την ανηφόρα και αυτό
           φαίνεται να αλλάζει τα δεδομένα.

                 ύτως ή άλλως η εικόνα γύρω από τα όρια ανά-
                 μεσα στις διάφορες κατηγορίες των SUV είναι

          Ο ιδιαίτερα θολή. Ειδικά στο πεδίο ανάμεσα σε μι-
          κρά και μικρομεσαία μοντέλα φαίνεται ότι υπάρχουν έως
          και τρία διαφορετικά σκαλοπάτια μήκους. Κατά μέσο όρο
          πάντως τα B-SUV είναι σε ένα πεδίο από 4,0-4,1 έως 4,2
          μέτρα. Εκεί παίζουν τα περισσότερα.
            Ωστόσο αυτό δείχνει σταδιακά να αλλάζει. Και τα παρα-
          δείγματα δεν είναι λίγα. Προέρχονται μάλιστα από πρω-  ρος χώρος από κάτω. Μπορούμε δηλαδή να περιμένου-
          τοκλασάτους παίχτες της κλάσης, εκείνους που δείχνουν   με νέες προτάσεις στο επίπεδο των σημερινών B-SUV.

          και τις τάσεις δηλαδή. Έχουμε λοιπόν τη νέα γενιά του   Το ζήτημα είναι ότι, όλα τα αυτοκίνητα μεγαλώνουν
          Peugeot 2008, η οποία αργεί βέβαια και θα έρθει στα μέ-  και πιέζουν τα όρια της επόμενης κατηγορίας. Ένα πα-
          σα του 2020, και η οποία ανέβασε το μήκος της στα 4,3   ράδειγμα, μιας και είμαστε στα SUV, αφορά το νέο Audi
          μέτρα.                                                Q3, το οποίο στη δεύτερη γενιά του μεγάλωσε αισθητά.

               Εσείς τι λέτε; Πόσο μικρά θα παραμείνουν τα μι-  Από τη Γερμανία μαθαίνουμε ότι, η αλλαγή αυτή μπορεί
             κρά SUV αν αρχίσουν και σκαρφαλώνουν προς τα       να ωφέλησε το όχημα σε διάφορους τομείς, όμως το κοι-
           4,3+ μέτρα; Μήπως οι σημερινές αναλογίες π.χ. των    νό δε φάνηκε να εκτιμά πολύ τη μεταβολή του μήκους,
            Peugeot 2008 και Renault  Captur είναι πιο σωστές;  καθώς θεωρούσε ότι το πρώτης γενιάς όχημα είχε πιο
                                                                καλές αναλογίες.
            Ανάλογη κίνηση, έχουμε επίσημη πληροφόρηση ότι,       Αυτός είναι εξάλλου και ο λόγος για τον οποίο η Audi

          ετοιμάζει και η Renault  για το Eυρωπαϊκό best-seller, το   ετοιμάζει  μεσοπρόθεσμα  να  λανσάρει  κι  άλλο  ένα
          Captur δεύτερης γενιάς, το οποίο δεν έχει παρουσιαστεί   crossover το οποίο θα μπει ανάμεσα σε Q2 και Q3 και
          ακόμη. Στα 4,3+ μέτρα είναι σήμερα το Toyota C-HR ή το   θα καλύψει το χώρο που αφήνει ελεύθερο το μικρομε-
          SEAT Ateca που ανήκουν στην επόμενη κατηγορία των     σαίο SUV. Και θα προσπαθήσει φυσικά να μη χάνει πελά-
          μικρομεσαίων.                                         τες η εταιρεία.
            Αυτό που προκύπτει με την πρώτη σκέψη είναι ότι, κά-  Επίσης, είναι κρίσιμο ότι: από τη στιγμή που τα επόμενα
          θε φορά που μια κλάση πιέζει την από πάνω της αυτό    μοντέλα αργούν, τα τωρινά κάνουν μια χαρά τη δουλειά
          που γίνεται αυτόματα είναι να δημιουργείται περισσότε-  και συνήθως έχουν και τιμή δώρο. Οπότε… n


           NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER

                                                3
   1   2   3   4   5   6   7   8