Page 12 - Daily 2019_07_05
P. 12
MEMORIES HondaS2000
Δεύτερη γενιά (AP2) με τον F22C
Έπειτα από μία επιτυχημένη πορεία, η Honda προχώ-
ρησε στην ανανέωση του S2000 εν έτει 2004. Οι δια-
φοροποιήσεις ήταν αρκετές και η ιαπωνική φίρμα φαί-
νεται ότι θέλησε να δώσει στο S2000 έναν πιο «φιλικό»
χαρακτήρα. Η ανάρτηση του πίσω άξονα έγινε λιγότε-
ρο σκληρή, το πλαίσιο ενισχύθηκε ώστε να επιτευχθεί
καλύτερη ακαμψία και τοποθετήθηκαν μεγαλύτεροι
τροχοί 17 ιντσών (έναντι 16”) με μεγαλύτερα ελαστικά,
ώστε να ελαττωθούν όσο γίνεται τα φαινόμενα υπερ-
στροφής. Αλλαγές υπήρξαν και στο αισθητικό κομμά-
τι με την τοποθέτηση ανασχεδιασμένων προφυλακτή-
ρων και φωτιστικών σωμάτων. Στην αγορά της Βόρειας Στην ανανεωμένη έκδοση, η ιαπωνική φίρμα
Αμερικής, αλλαγή υπήρξε και στον κινητήρα με την το- φαίνεται ότι θέλησε να δώσει στο S2000 έναν πιο
ποθέτηση του F22C, ο οποίος βασίστηκε στον F20C «φιλικό» χαρακτήρα.
αλλά με μερικές διαφοροποιήσεις. Ο νέος στροφα-
λοφόρος άξονας, τα έμβολα και οι διαφοροποιημένοι
εκκεντροφόροι (με ίδια κεφαλή) αύξησαν την χωρητι-
κότητα του κινητήρα στα 2.157 κ.εκ, αλλά η ισχύς πα-
ρέμεινε στα ίδια επίπεδα με μικρή βελτίωση της ροπής.
Κάπου εδώ να ξεκαθαρίσουμε ότι η αυτοκινητοβιομη-
χανία χαρακτηρίζει επίσημα ως AP2 μόνο τα αντίτυπα
που πωλήθηκαν στη Βόρεια Αμερική και εξοπλίζονταν
με τον F22C, ενώ τα ανανεωμένα S2000 στα οποία πα-
ρέμεινε ο F20C ονομάζονται AP1 Facelift.
12