Page 5 - Daily 2019_07_05
P. 5
daily NEWS
l ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ l ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ
Oι πηγές μας λένε
ότι το επερχόμενο
Yaris θα χτιστεί
πάνω στην
πλατφόρμα TNGA.
Στο μηχανικό κομμάτι, οι πηγές μας λένε ότι το
επερχόμενο Yaris θα χτιστεί πάνω στην πλατφόρμα
TNGA (Toyota New Global Architecture) της Toyota,
εκεί που βασίστηκαν η ολοκαίνουργια Corolla και το
C-HR. Παράλληλα, λόγω της πλατφόρμας θα βελτι-
ωθεί σε μεγάλο βαθμό και η οδική συμπεριφορά
του ιαπωνικού μικρού, κρίνοντας πάντα από τα δύο Στην εικόνα παρουσιάζεται το εσωτερικό της
παραδείγματα -Corolla και C-HR- που έχουμε δοκι- νέας Toyota Corolla τα βήματα του οποίου δεν
μάσει στο παρελθόν. Όσον αφορά στις διαστάσεις, αποκλείεται να ακολουθήσει και η καμπίνα του
νέας γενιάς του Yaris.
οι πρώτες εκτιμήσεις αναφέρουν πως το Yaris θα
έχει μεγαλύτερο μήκος και αρκετά μακρύτερο με- να φέρει και... ηλεκτρικό αέρα στο επόμενο Yaris
ταξόνιο, που μεταφράζεται σε αυξημένους χώρους καθώς, πέραν της υβριδικής έκδοσης που έχει ήδη
για τους επιβάτες και τις αποσκευές, σε σχέση με τα το ιαπωνικό μικρό στη φαρέτρα του, δεν αποκλείε-
ήδη πολύ καλά επίπεδα του υπάρχοντος μοντέλου ται να αποκτήσει και μια πλήρως ηλεκτρική έκδο-
για τα δεδομένα της κλάσης. ση. Στις υβριδικές εκδόσεις τώρα, το Yaris μπορεί
Εκτός από τους χώρους, το νέο δάπεδο ενδέχεται να επωφεληθεί των μεγαλύτερων συνόλων της ια-
πωνικής εταιρείας, που χρησιμοποιούν και τα αδελ-
φά μοντέλα που εδρεύουν στην TNGA πλατφόρμα,
δηλαδή εκείνων με τον κινητήρα των 1,8 λτ. και των
2,0 λτ. με ισχύ έως και 179 άλογα (σ.σ. το δίλιτρο
δεν αποκλείεται να είναι και η πιο σπορ και συνάμα
«πράσινη» version του μοντέλου).
Κλείνοντας, αξίζει να αναφέρουμε πως, σύμ-
φωνα με πηγές από το ιαπωνικό στρατόπεδο, το
νέο Toyota Yaris θα κάνει το επίσημο ντεμπούτο
του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο στα τέλη
του φετινού Οκτώβρη ως Vitz, ενώ το ευρωπαϊκό
μοντέλο, το οποίο θα λανσαριστεί στις αρχές του
Βλέπετε το υπάρχον Toyota Yaris, το οποίο 2020, αναμένεται να διαφέρει σε κάποια σημεία
χαρακτηρίζεται ένα από τα Best Seller μοντέλα από το ιαπωνικό τόσο αισθητικά όσο και στη γκά-
της ελληνικής αγοράς. μα των κινητήρων. n
5 5