Page 3 - Daily 2019_07_12
P. 3

NONPAPER





            *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

           Μικρό και ντίζελ: Έχει νόημα;                                                              Κοινοποίηση




           Αξίζει διαφορά 2.000 ευρώ, σχεδόν 15%                                                            Σχόλια
           περισσότερο, για να αγοράσεις ένα μικρό

           με μοτέρ ντίζελ; Δεν είναι τα νέα μοτέρ
           βενζίνης καλύτερη αγορά όταν έχουν

           παρόμοιες καταναλώσεις, περισσότερο
           γκάζι και χαμηλότερη τιμή;


                  σο το ντίζελ ερχόταν με την υπόσχεση της
                  χαμηλής  κατανάλωσης  και  ρύπων,  και
           Όάρα  τελών  κυκλοφορίας,  υπήρχε  καλός
           λόγος να ξηλωθεί κανείς και να δώσει τη διαφο-
           ρά. Ακόμη και αν η απόσβεση αργούσε κάνα-δύο
           χρόνια, η καθημερινότητα, με πιο αραιά γεμίσμα-      άλλο ένα αργόστροφο ντίζελ, που παρά τη ροπή

           τα και λιγότερα τέλη, γινόταν λίγο πιο υποφερτή      του, θυμίζει περισσότερο φορτηγό παρά αυτοκί-
           οικονομικά.                                          νητο πόλης. Αν προσθέσεις και το θόρυβο, ειδικά
                                                                στην Ελλάδα που τα παράθυρα είναι ανοιχτά όλο
              Εσείς όμως τι λέτε; Βρίσκετε ακόμη λόγο να αγορά-  το χρόνο, η ησυχία που προσφέρει η βενζίνη εί-
            σετε ντίζελ μικρό; Ή κάνατε την στροφή και εσείς στη   ναι ακόμη ένα θετικό.
            βενζίνη; Και ποιο μοντέλο είναι αυτό που τελικά αγο-
            ράζετε; Μήπως αλλάξατε και μάρκα διαλέγοντας ένα      Με όλα τα θετικά της βενζίνης στην κατηγορία
                     καλύτερο μοτέρ βενζίνης; Τι λέτε;          και με τις διαφορές στην κατανάλωση να έχουν
                                                                φτάσει μια ανάσα, η διαφορά στην τιμή είναι λι-
            Όμως η διαφορές έχουν μειωθεί. Ο νέος τρό-          γότερο  εύκολο  να  δικαιολογηθεί.  Εκτός  και  αν
           πος  μέτρησης  ρύπων  και  κατανάλωσης  έκανε        υπάρχει πολύ ειδική χρήση, δηλαδή με οδήγηση
           τους  κατασκευαστές  να  φτιάξουν  νέα  μοτέρ  με    τον αυτοκινητόδρομο σε ποσοστό πάνω από 80%
           σημαντικά χαμηλότερη κατανάλωση και ρύπους.          της χρήσης, το ντίζελ δεν μπορεί να προσφέρει
           Στην πράξη, όχι μόνο στα χαρτιά. Το αποτέλεσμα       καλύτερη οικονομία, και ο χρόνος απόσβεσης γί-
           είναι ειδικά τα μικρά μοντέλα σήμερα, που μπο-       νεται αστείος, ακόμη και στην Ελλάδα που κρατά-
           ρούν να έχουν τα μικρότερα μοτέρ βενζίνης να         με τα αυτοκίνητα 10 χρόνια.
           μην καίνε τίποτα. Την ίδια στιγμή έχουν όλα τα         Δεν είναι περίεργο που η αγορά έχει στραφεί
           χαρακτηριστικά του βενζινοκινητήρα που ταιριά-       στην βενζίνη σε αυτή την κατηγορία. Δείγμα αυ-
           ζουν καλύτερα στην κατηγορία.                        τής της στροφής είναι και το ότι αρκετά μικρά μο-

            Όπως  και  να  έχει,  άλλο  είναι  ένα  πρόθυμο,    ντέλα πλέον είτε δεν λανσάρονται με ντίζελ, είτε
           στροφάτο  και  νευρικό  μοτέρ  σε  ένα  μικρό,  και   σταματούν να προσφέρονται με ντίζελ. n

           NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                                3
   1   2   3   4   5   6   7   8