Page 9 - Daily 2019_07_12
P. 9

NONPAPER

                                                    *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

           δίνει  ένα  ξεχωριστό  στιλ,  αλλά,  εκτός  του  ότι
           είναι στη λίστα με τα προαιρετικά στοιχεία, δεν
           είναι και κάτι καινούριο. Το είχε και το χάτσμπακ
           Rapid, όπως δείχνει και η φωτογραφία. Επίσης,
           ενώ  το  στιλ  είναι  όντως  δυναμικό  και  ώριμο,

           οι αναλογίες είναι κάπου ανάμεσα σε κλασσικό
           5θυρο χάτσμπακ και μικρό στέισον βάγκον και
           ξεφεύγουν από το κλασσικό ύφος που έχουν τα
           πιο καθιερωμένα στελέχη του segment C. Βέ-
           βαια για να είμαστε δίκαιοι, οι αναλογίες αυτές
           εξασφαλίζουν πρακτικότητα.
            Συνεχίζοντας την ανάλυση για να δούμε «πό-           Το εσωτερικό δεν έχει καμία σχέση με το
           σο Rapid έχει, ή δεν έχει, μέσα του» το Scala  παρελθόν. Ψηφιακός πίνακας οργάνων,
           περνάμε  στο  εσωτερικό.  Εδώ  σίγουρα,  η  ει-       μεγάλη high-tech οθόνη αφής και επένδυση
           κόνα έχει απομακρυνθεί από την προηγούμε-             με μαλακά υλικά!
           νη κατάσταση: ψηφιακός πίνακας, προαιρετικά  κών μικρομεσαίων αποτελεί και το γεγονός ότι

           έως και 9,2 ιντσών οθόνη αφής κι ένα ωραίο,  έχουν εκδόσεις και πιο ψηλά - εκεί στους 170-
           μαλακό υλικό να ντύνει πλούσια το ταμπλό δί- 180 ίππους ή και πιο πάνω. Ειδικά, πάνω από
           νουν πολλούς πόντους στο τελικό αποτέλεσμα.  τους 200 ίππους τα κλασσικά μικρομεσαία δεί-
           Σε  τεχνικό  επίπεδο  υπάρχει  αρκετή  τεχνολο- χνουν τον σπορ χαρακτήρα τους: Ford Focus,
           γία, χωρίς ακρότητες, ενώ από πλευράς κινη- Hyundai i30, Kia Ceed, Opel Astra, φυσικά το
           τήρων  έχει  τοποθετηθεί  και  ο  κινητήρας  των  VW  Golf,  το  Renault  Megane  και  πολλά  ακό-
           1,5 λίτρων και 150 ίππων. Υπερσύγχρονος και  μα. Αυτό ίσως να είναι το επόμενο βήμα για το
           οικονομικός,  αλλά  δεν  παύει  να  αποτελεί  και  Scala. Τo επόμενο βήμα για την αληθινή καθιέ-

           το ταβάνι της γκάμας. Ένα δείγμα των κλασσι- ρωση στην κλάση. n








                                                                                             Το νέο μοντέλο, για
                                                                                             να απομακρυνθεί
                                                                                             από το Rapid,
                                                                                             ήθελε περισσότερο
                                                                                             συναίσθημα. Αυτό
                                                                                             είναι γεγονός:
                                                                                             το Scala έβαλε
                                                                                             περισσότερο
                                                                                             συναίσθημα στην
                                                                                             ταυτότητά του.







 NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                                9
   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14