Page 8 - Daily 2019_09_03
P. 8

NONPAPER                                                                                   Κοινοποίηση




            *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ                        Σχόλια

           Αν δεν συνδέεται το κινητό, θα



           πάρεις άλλο αμάξι ή κινητό;





           Πόσο σημαντική είναι η συνδεσιμότητα

           του κινητού στο αυτοκίνητο; Όταν κάποιοι
           κατασκευαστές προσφέρουν δωρεάν
           συνδεσιμότητα μέσω Android Auto και

           Apple Carplay, τι κάνεις αν το μοντέλο
           που θέλεις είτε δεν προσφέρει κάποιο
           από τα δύο, είτε τα χρεώνει;


                    πορεί για κάποιους να είναι ψιλά γράμμα- τα, και ουσιαστικά αφήνουν την Google με το Android

                    τα.  Όμως  για  όποιον  έχει  χρησιμοποιήσει  Auto και την Apple με το Carplay να κάνουν αυτό που
           ΜAndroid Auto ή Apple Carplay, η ενσωμάτω- ξέρουν καλύτερα.
           ση του κινητού και όλων των εφαρμογών του στο σύ-      Όμως αυτό δεν ισχύει για όλες τις μάρκες. Κάποιες
           στημα ψυχαγωγίας του αυτοκινήτου, το πράγμα είναι  μάρκες έχουν τη δική τους άποψη για το τι θα συνδέε-
           αλλιώς.                                               ται και τι όχι στα αυτοκίνητά τους. Χαρακτηριστικό πα-
            Είναι αλλιώς γιατί έχεις ίντερνετ στο αυτοκίνητο, με  ράδειγμα η BMW που αρνείται πεισματικά να υποστη-
           τους χάρτες και την τεχνητή νοημοσύνη της Google ή  ρίξει το Android Auto, και έτσι αφήνει τους χρήστες με
           της Apple, έχεις την κίνηση στο δρόμο και πληροφορί- τηλέφωνα Android να συνδέονται μόνο για ήχο μέσω
           ες για ότι συμβαίνει γύρω σου σε πραγματικό χρόνο.  Bluetooth, όπως 15 χρόνια πριν.
           Επίσης έχεις όλη την ψυχαγωγία που έχεις συνηθίσει     Όσο για τους χρήστες Apple, η BMW μπορεί να υπο-
           να έχεις στο κινητό σου.                              στηρίζει το Carplay, όμως αντίθετα με κάθε άλλη μάρ-

            Η  συνδεσιμότητα  του  κινητού  στο  αυτοκίνητο  εί- κα που το διαθέτει στάνταρ, το χρεώνει, και μάλιστα με
           ναι πλέον τόσο σημαντική, ειδικά για τους νέους που  σημαντικό κόστος που τώρα θέλει να μετατρέψει σε
           έχουν πιο έντονη τη χρήση του τηλεφώνου τους, που  ετήσια συνδρομή.
           οι κατασκευαστές απλοποιούν τα δικά τους συστήμα-      Αυτή η στάση της BMW έχει προκαλέσει σάλο σε
                                                                 μεγάλες αγορές όπως της Μ. Βρετανίας, της Γερμανί-

              Είναι όμως αυτός λόγος να μην αγοράσει κανείς BMW   ας, Γαλλίας και Αμερικής, με αγοραστές να μαζεύουν
            και να προτιμήσει μια άλλη μάρκα; Μπορεί μια γκάμα σαν   υπογραφές και να κάνουν καμπάνιες δυσφήμισης της
            της BMW να χάσει πελάτες στον ανταγωνισμό γιατί απλά   μάρκας προσπαθώντας να την πιέσουν να κάνει ότι και
           δεν συνδέεται το τηλέφωνό τους; Εσείς θα αλλάζατε μάρκα   οι υπόλοιποι κατασκευαστές, να υποστηρίξει δηλαδή
              κινητού γιατί δεν συνδέεται στο αυτοκίνητο; Τι λέτε;
                                                                 και τα δύο συστήματα και μάλιστα δωρεάν. n


           NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                                                                8
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13