Page 3 - Daily 2019_09_11
P. 3

NONPAPER                                                                                  Κοινοποίηση





            *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ                       Σχόλια
           Corolla 1,2 τούρμπο



           ή 1.800 υβριδική;




           Μπορεί η Toyota να έκοψε το ντίζελ από τη
           γκάμα της, αυτό όμως δε σημαίνει ότι δεν έχει

           εκδόσεις με πολύ χαμηλή κατανάλωση. Γιατί στη
           θέση του ντίζελ, έρχεται μία καθαρή, οικονομική

           υβριδική έκδοση της Corolla. Το θέμα είναι θα την      Η υβριδική Corolla έχει έναν διαφορετικό χαρακτήρα.
           προτιμήσετε έναντι της συμβατικής έκδοσης 1,2;       Από τη μία η χαμηλή, πολύ χαμηλή κατανάλωση, στα
                                                                3,3 λίτρα, αφήνει 2 λίτρα στο ντεπόζιτο για κάθε 100
                  Corolla επανήλθε ως όνομα στη θέση του        χλμ. που διανύει σε σχέση με την συμβατική 1,2. Δεν
                  Auris και μαζί της έφερε το τέλος του ντίζελ   ακούγεται πολύ; Μήπως αν πούμε ότι η συμβατική καί-
           Η  από τη γκάμα του μικρομεσαίου μοντέλου.           ει 60% περισσότερο, τότε ίσως να καταλάβει κανείς τη
           Στη θέση των εκδόσεων ντίζελ η Corolla έχει όχι μία   διαφορά.
           αλλά δύο υβριδικές εκδόσεις. Μία με δίλιτρο μοτέρ      Από  κει  και  πέρα  η  υβριδική  έχει  μηδενικά  τέ-
           βενζίνης και 180 άλογα (7,9δλ το 0-100 και κατανά-   λη κυκλοφορίας έναντι 117 ευρώ της 1.200άρας,

           λωση 3,7 λτ./100χλμ). και μία πιο μικρή με έμφαση    όμως το σημαντικότερο, σε ότι αφορά την οικονο-
           στην οικονομία, με 1.8 λίτρα μοτέρ και 122 άλογα.    μική πλευρά των δύο αυτοκινήτων, είναι πόση αξία
            Τα ίδια περίπου άλογα έχει και η συμβατική έκδοση   μεταπώλησης θα έχει σε πέντε ή περισσότερα χρό-
           της Corolla με τον 1.200άρη κινητήρα και τα 114 άλογα,   νια. Γιατί ένα συμβατικό αυτοκίνητο το 2024-2025
           οπότε με τις δύο προτάσεις τόσο κοντά σε ιπποδύναμη,   όταν η αγορά θα γεμίζει υβριδικά και ηλεκτρικά, θα
           το ερώτημα είναι ποια είναι η καλύτερη αγορά.        χάνει αξία, ενώ ένα υβριδικό θα παραμένει μέσα
            Από πλευράς επιδόσεων, τα περισσότερα άλογα της     στα πράγματα.
           υβριδικής Corolla δεν σημαίνουν ότι είναι και πιο γρή-  Όπως είχε συμβεί και με το ντίζελ παλιότερα, αν
           γορη. Το μεγαλύτερο βάρος, η χαμηλότερη ροπή και     η  διαφορά  σε  κατανάλωση  και  τέλη  σε  5  χρόνια
           η συνολική ρύθμιση του κινητήριου συνόλου προς την   (2.300 ευρώ από καύσιμο και 600 ευρώ από τέλη

           οικονομία, δίνουν στην συμβατική έκδοση το προβάδι-  = 2.900 ευρώ κέρδος με το υβριδικό) δεν σας φτά-
           σμα στο 0-100, με πάνω από ένα δευτερόλεπτο καλύ-    νει, η αξία μεταπώλησης πιθανώς να σας κάνει την
           τερο χρόνο, 9,3 έναντι 10,9 δλ.
            Σε  πρώτη  ανάγνωση  αυτό  κάνει  την  1.200άρα     υβριδική έκδοση πιο δελεαστική. n
           Corolla  εμφανώς  καλύτερη  περίπτωση.  Ειδικά  αν      Τι λέτε όμως; Σας φαίνεται το υβριδικό καλύτερη αγο-
           σκεφτεί κανείς πως στην ίδια έκδοση είναι 2.900       ρά από το συμβατικό; Αξίζει τα παραπάνω χρήματα για
           ευρώ φθηνότερη από την υβριδική. Άρα η απάντη-       την απόσβεση και ακριβότερη μεταπώληση; Ή βάζετε τις
           ση στο ποια από τις δύο προτιμάτε φαίνεται μάλλον     καλύτερες επιδόσεις πάνω από την απαλή αίσθηση της

           προφανής. Ή όχι;                                                  υβριδικής μετάδοσης; Τι λέτε;
           NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                                3
   1   2   3   4   5   6   7   8