Page 3 - Daily 2019_09_12
P. 3

NONPAPER                                                                                  Κοινοποίηση





            *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ                       Σχόλια
           Είναι το νέο Honda e



           το επόμενο Fiat 500;




           Κάποια αυτοκίνητα τα αγοράζουμε γιατί
           είναι η λογική κίνηση, Γιατί έχουν καλή τιμή,

           είναι βολικά και συνδυάζουν επιδόσεις με
           οικονομία. Σε κάποια άλλα είμαστε έτοιμοι            ρά του  «λογική απόφαση» αλλά και όλα όσα θέλουμε
                                                                για να το αγοράσουμε με την καρδιά μας.
           να θυσιάσουμε κάτι γιατί απλά μας αρέσουν.             Αν και το Honda e δεν είναι ακόμη διαθέσιμο, οι Ιάπω-
           Το Honda e είναι και τα δύο. Γιατί;                  νες δεν βιάζονται. Με το αυτοκίνητο έτοιμο για παρα-

                  άρε το Fiat 500. Είναι ακριβότερο από ένα     γωγή, η Honda το έδειξε στη Φρανκφούρτη στον ειδικό
                  Panda, αλλά έχει λιγότερες πόρτες και χώ-     τύπο, περιμένοντας την άποψή του, αλλά και την αγορά
           Πρους. Και όμως πουλάει πολύ, γιατί αρέσει.          να ωριμάσει, τόσο ώς προς την συνειδητή επιλογή ηλε-
           Γιατί το 500 μιλάει στο συναίσθημα και προκαλεί την   κτρικού, όσο και ως προς τις υποδομές που αναμένου-
           αγορά να το αποκτήσει μόνο και μόνο για να το κοι-   με και στην Ελλάδα. Περιμένουν επίσης και από τις κυ-
           τάει. Και αυτό κάτι αξίζει σε χρήμα.                 βερνήσεις να βοηθήσουν με επιδοτήσεις (ή με μείωση

            Το Honda e πάει ένα βήμα παραπέρα. Η Honda αντλεί   της φορολογίας) ώστε τα ηλεκτρικά να γίνουν προσιτά.
           από την δεκαετία του `60 σε σχεδίαση, την εποχή που
           το χαριτωμένο ήταν μόδα, και φέρνει ένα μοντέλο που     Εσείς τι λέτε; Θα κάψει καρδιές; Θα γίνει το επό-
           αρέσει. Έχει το σχήμα, το χρώμα, τα σχεδιαστικά στοι-  μενο Fiat 500 της αγοράς; Το μοντέλο που αγορά-
                                                                 ζουμε γιατί μας αρέσει και όχι γιατί απαραίτητα εί-
           χεία, έχει ότι πρέπει για να γίνει σουξέ. Έχει όμως και       ναι το φθηνότερο ή το βολικότερο;
           κάτι ακόμη.
            Το Honda e δεν είναι ακόμη ένα μικρό. Ένα μοντέλο     Προς το παρόν το Honda e θα ξεκινάει πάνω από
           που θα θέλαμε δίπλα στο Jazz για να καλύψει όσους    30.000 ευρώ σε κάποιες αγορές της Ευρώπης, οπό-
           δεν τρελαίνονται με τα πολυχρηστικά. Το Honda e είναι   τε  οποιαδήποτε  φορολογική  διευκόλυνση  είναι  ευ-
           το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της μάρκας. Έχει   πρόσδεκτη. Τι αγοράζεις με τόσα λεφτά; Σίγουρα την

           πίσω πόρτες και χώρους. Έχει όλα όσα κάνουν την αγο-  τεχνολογία, αλλά και το «καπέλο» της σχεδίασης, που
                                                                μάλλον απαιτείται σε ένα τόσο μικρό ηλεκτρικό για να
                                                                «γλυκάνει» την τιμή.

                                                                  Ο premium χαρακτήρας βρίσκεται περισσότερο στην
                                                                σχεδίαση, εντός και εκτός, και την εικόνα. Για παράδειγμα
                                                                το ηλεκτρικό της Honda εφοδιάζεται με 2 οθόνες αφής
                                                                12,3 ιντσών που πλαισιώνονται από δύο 6άρες για την
                                                                απεικόνιση των πλαϊνών καμερών-καθρεπτών. Από κει

                                                                και πέρα έχει 220 χλμ. αυτονομία και 0-100 στα 8 δλ. n
           NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                                3
   1   2   3   4   5   6   7   8