Page 11 - Daily 2019_09_25
P. 11

daily    NEWS

                                                                l  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ  l  ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ
               Θα μοιάζει έτσι η «R» έκδοση επιδόσεων



               του VW ID.3;                                          Το αμιγώς ηλεκτρικό μικρομεσαίο της




                                                                     φίρμας θα λάβει έκδοση επιδόσεων στο
                                                                     μέλλον και αυτή είναι μια πρώτη πρόταση
                                                                          για το πως θα μπορούσε να μοιάζει το

                                                                             μοντέλο. Πώς σας φαίνεται;






                                                                                               Oι αλλαγές είναι μεγάλες
                                                                                                     στο εμπρός μέρος.



                         ετά  την  επίσημη  παρουσίαση  του  τα βλέμματα.
                         Volkswagen  ΙD.3,  δεν  χρειάστηκε  να  πε-  Υπενθυμίζουμε πως το «βασικό» ID.3 έχει μια μπατα-
               Μράσουν παρά μόνο λίγες μέρες πριν τεθεί  ρία 45 kWh που προσφέρει αυτονομία 330 χιλιόμετρα,
               η ερώτηση στους υπεύθυνους της γερμανικής φίρμας  πιο πάνω υπάρχει η επιλογή της μπαταριάς 58 kWh με
               για το αν πρόκειται να κατασκευαστεί μια πιο ισχυρή  αυτονομία 420 χιλιόμετρων, η οποία είναι και η μονα-
               έκδοση του μοντέλου με το έμβλημα «R».                δική επιλογή για την αρχική έκδοση ID.3 1ST. Η κο-
                 Η VW δεν δίστασε να απαντήσει καταφατικά στην  ρυφαία έκδοση είναι εξοπλισμένη με μπαταρία 77kWh
               ερώτηση αυτή και έτσι έδωσε την ευκαιρία στον ανε- που όπως προαναφέραμε καθιστά ικανό το μοντέλο να
               ξάρτητο σχεδιαστή Kleber Silva να παρουσιάσει την δι- κινηθεί για 550 χιλιόμετρα μέχρι να χρειαστεί φόρτιση.

               κή του πρόταση για το πώς θα μπορούσε να μοιάζει  Σε ότι αφορά τις επιδόσεις ο ηλεκτροκινητήρας προ-
               ένα πιο ισχυρό και σπορ ID.3. Oι αλλαγές είναι μεγά- σφέρει 204 ίππους και 310 Nm ροπής, ενώ αν και δε
               λες στο εμπρός μέρος, αφού το ψηφιακό μοντέλο εξο- παρέχονται ακριβείς αριθμοί επιτάχυνσης, η τελική τα-
               πλίζεται τώρα με νέας σχεδίασης προφυλακτήρα και  χύτητα θα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 160 χλμ./ώρα.
               σπόιλερ  και  διακοσμητικούς  αεραγωγούς  μπροστά      Σύμφωνα με την VW, το ID.3 R θα παρουσιαστεί μέ-
               από τα φρένα στις δύο άκρες του προφυλακτήρα. Το  σα στα επόμενα 5 χρόνια έχοντας ένα ακόμη ηλεκτρι-

               έμβλημα R δίνει το παρών ενώ οι νέας σχεδίασης ζά- κό μοτέρ και σύστημα τετρακίνησης. n
               ντες τραβούν αμέσως το βλέμμα πριν φτάσουμε στο         Tην παράσταση κλέβει η αεροτομή στο τέλος της
               πίσω μέρος όπου την παράσταση κλέβει η αεροτομή                                                 οροφής.
               στο τέλος της οροφή, το τρίτο φως εμπνευσμένο από
               τα μονοθέσια της F1 και ο νέος διαχύτης.
                 Στο σύνολό του, το ID.3 R του Kleber Silva ακο-
               λουθεί την στρατηγική του Golf R. Θέλει να συνδυ-
               άσει δηλαδή τις κορυφαίες επιδόσεις χωρίς να εί-
               ναι extreme στην εξωτερική του εμφάνιση, ώστε
               κάλλιστα  να  μπορεί  να  χρησιμοποιη-
               θεί σαν καθημερινό αυτοκίνητο μέσα

               στην πόλη, χωρίς να τραβά τα αδιάκρι-

                                                    11




          #DAILY 25-09-19_ALL.indd   11                                                                           25/9/2019   3:52:36
   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16