Page 11 - Daily 2019_09_25
P. 11
daily NEWS
l ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ l ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ
Θα μοιάζει έτσι η «R» έκδοση επιδόσεων
του VW ID.3; Το αμιγώς ηλεκτρικό μικρομεσαίο της
φίρμας θα λάβει έκδοση επιδόσεων στο
μέλλον και αυτή είναι μια πρώτη πρόταση
για το πως θα μπορούσε να μοιάζει το
μοντέλο. Πώς σας φαίνεται;
Oι αλλαγές είναι μεγάλες
στο εμπρός μέρος.
ετά την επίσημη παρουσίαση του τα βλέμματα.
Volkswagen ΙD.3, δεν χρειάστηκε να πε- Υπενθυμίζουμε πως το «βασικό» ID.3 έχει μια μπατα-
Μράσουν παρά μόνο λίγες μέρες πριν τεθεί ρία 45 kWh που προσφέρει αυτονομία 330 χιλιόμετρα,
η ερώτηση στους υπεύθυνους της γερμανικής φίρμας πιο πάνω υπάρχει η επιλογή της μπαταριάς 58 kWh με
για το αν πρόκειται να κατασκευαστεί μια πιο ισχυρή αυτονομία 420 χιλιόμετρων, η οποία είναι και η μονα-
έκδοση του μοντέλου με το έμβλημα «R». δική επιλογή για την αρχική έκδοση ID.3 1ST. Η κο-
Η VW δεν δίστασε να απαντήσει καταφατικά στην ρυφαία έκδοση είναι εξοπλισμένη με μπαταρία 77kWh
ερώτηση αυτή και έτσι έδωσε την ευκαιρία στον ανε- που όπως προαναφέραμε καθιστά ικανό το μοντέλο να
ξάρτητο σχεδιαστή Kleber Silva να παρουσιάσει την δι- κινηθεί για 550 χιλιόμετρα μέχρι να χρειαστεί φόρτιση.
κή του πρόταση για το πώς θα μπορούσε να μοιάζει Σε ότι αφορά τις επιδόσεις ο ηλεκτροκινητήρας προ-
ένα πιο ισχυρό και σπορ ID.3. Oι αλλαγές είναι μεγά- σφέρει 204 ίππους και 310 Nm ροπής, ενώ αν και δε
λες στο εμπρός μέρος, αφού το ψηφιακό μοντέλο εξο- παρέχονται ακριβείς αριθμοί επιτάχυνσης, η τελική τα-
πλίζεται τώρα με νέας σχεδίασης προφυλακτήρα και χύτητα θα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 160 χλμ./ώρα.
σπόιλερ και διακοσμητικούς αεραγωγούς μπροστά Σύμφωνα με την VW, το ID.3 R θα παρουσιαστεί μέ-
από τα φρένα στις δύο άκρες του προφυλακτήρα. Το σα στα επόμενα 5 χρόνια έχοντας ένα ακόμη ηλεκτρι-
έμβλημα R δίνει το παρών ενώ οι νέας σχεδίασης ζά- κό μοτέρ και σύστημα τετρακίνησης. n
ντες τραβούν αμέσως το βλέμμα πριν φτάσουμε στο Tην παράσταση κλέβει η αεροτομή στο τέλος της
πίσω μέρος όπου την παράσταση κλέβει η αεροτομή οροφής.
στο τέλος της οροφή, το τρίτο φως εμπνευσμένο από
τα μονοθέσια της F1 και ο νέος διαχύτης.
Στο σύνολό του, το ID.3 R του Kleber Silva ακο-
λουθεί την στρατηγική του Golf R. Θέλει να συνδυ-
άσει δηλαδή τις κορυφαίες επιδόσεις χωρίς να εί-
ναι extreme στην εξωτερική του εμφάνιση, ώστε
κάλλιστα να μπορεί να χρησιμοποιη-
θεί σαν καθημερινό αυτοκίνητο μέσα
στην πόλη, χωρίς να τραβά τα αδιάκρι-
11
#DAILY 25-09-19_ALL.indd 11 25/9/2019 3:52:36