Page 5 - Daily 2019_09_25
P. 5
daily NEWS
l ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ l ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ
Η εξέλιξη έχει ήδη ξεκινήσει Τεχνικά: Με μικρές, νέες πινελιές
Ήδη από τα τέλη του 2018 οι συνεργάτες-κατάσκοποι
του περιοδικού μας, είχαν την πληροφορία και τις σχετι- H γκάμα των μηχανικών συνόλων δεν πρόκειται να
κές αποδείξεις ότι, η Mercedes είχε ξεκινήσει τις δοκιμές αλλάξει σε μεγάλο βαθμό στο πλαίσιο του λίφτινγκ
στο δρόμο για την ανανεωμένη E-Class. Πρώτη ξεμύτισε της E-Class. Ωστόσο, από το εξωτερικό μαθαίνουμε
από τα εργαστήρια η All-Terrain έκδοση, η crossover δη- ότι θα αυξηθούν οι υβριδικές εκδόσεις και θα προστε-
λαδή παραλλαγή του μοντέλου. Αργότερα όμως, με την θούν ηλεκτρικές μονάδες σε όλες τις επιλογές – πε-
αυγή του 2019 έκαναν την εμφάνισή τους και οι κλασσι- ρίπου όπως έγινε και με την πρόσφατη ανανέωση της
κές σεντάν εκδοχές και μάλιστα σε χιονισμένες συνθή- C-Class, πριν μερικούς μήνες. Αυτά για το κάτω και το
κες γεγονός που δείχνει ότι η εξέλιξη βρίσκεται ήδη σε μεσαίο φάσμα της γκάμας. Γιατί στο άνω άκρο, περι-
αρκετά προχωρημένο στάδιο. μένουμε μικρές αυξήσεις στην ιπποδύναμη των AMG
Από το καμουφλάζ που υπάρχει στο εμπρός μέρος κα- εκδόσεων, είτε για την εξακύλινδρη «43» είτε και για
ταλαβαίνει κανείς τα σημεία στα οποία έχει εστιάσει η την V8 «63». Περισσότερα εν καιρώ.
εταιρεία. Αυτά είναι οπωσδήποτε τα φώτα, τα οποία θα
έχουν το νέο στιλ της Mercedes όπως το έχουμε δει στις Η καμπίνα φυσικά δε θα αλλάξει σε διαστάσεις στο
πιο καινούριες προτάσεις της και κυρίως στην Α-Class, η πλαίσιο ενός λίφτινγκ, ούτε βέβαια η δομή του τα-
οποία ορίζει πλέον όλη τη σχεδιαστική ταυτότητα της φίρ- μπλό. Εξάλλου η W213 ήταν άλλωστε από τις πρώτες
μας, αλλά και στη CLS η οποία και λόγω σχήματος μπο- Mercedes που λάνσαρε το μοτίβο με το τεράστιο πάνελ
ρεί εκ φύσεως να επηρεάσει πιο καλά και την επερχόμε- και τις δύο οθόνες των 12,3 ιντσών. Αυτό που θα γίνει
νη ανανεωμένη E-Class. Το γνωστό «φρυδάκι» λοιπόν όμως θα είναι η προσθήκη του MBUX, του συστήματος
με τα LED φώτα θα κοσμεί πλέον και την E-Class, η οποία επικοινωνίας ανάμεσα σε όχημα και άνθρωπο με βασικό
όσο πάει ο καιρός απομακρύνεται οριστικά από το μοτίβο μέσο τις φωνητικές εντολές. Νέα μενού μέσα στις οθό-
των διπλών εμπρός φώτων, ένα πάλαι ποτέ σήμα κατα- νες και αναβαθμισμένα συστήματα υποβοήθησης φυ-
τεθέν της, το οποίο άτυπα το ακολουθούσε και η τωρινή σικά και με λειτουργίες ημιαυτόνομης οδήγησης θα δί-
γενιά, η W213. Η μάσκα θα αλλάξει επίσης και θα γίνει νουν το «παρών». n
Η επιστροφή της βασίλισσας χείο που περιμένουμε να αλλάξει είναι το εμπρός καπό χρόνια το γερμανικό
λίγο πιο διακριτική με τραπέζιο σχήμα. Ένα ακόμα στοι-
Hμίχρονο για την
E-Class: μετά από 3
το οποίο θα κατεβαίνει λίγο πιο χαμηλά στο άκρο του, πε-
best-seller θα
ρίπου όπως η A-Class. Νέοι αεραγωγοί και νέος προφυ- ανασχεδιαστεί και θα
λακτήρας θα ολοκληρώνουν την εικόνα, όπως τη βλέπε- αποκτήσει ένα εντελώς
νέο εμπρός μέρος.
Larson τε και στη δική μας επεξεργασμένη φωτογραφία. Μικρότερες οι αλλαγές
Πίσω αντίστοιχα, αναμένονται επίσης αλλαγές, αλλά
σε ό,τι αφορά
η πληροφόρηση δεν είναι ξεκάθαρη. Τα φώτα θα αλλά- τα μηχανικά μέρη.
ξουν εκεί, αλλά κανείς δεν είναι σίγουρος σε τι βαθμό και
αν θα υιοθετήσουν π.χ. το στιλ της νέας GLE, με τα λεπτά
και αιχμηρά πίσω φώτα ή θα προτιμηθεί κάτι πιο διακριτι-
κό. Το βασικό είναι ότι πλέον η E-Class θα πάψει να μοιά-
ζει με την S-Class κι αυτό είναι από μόνο του μια σημα-
ντική εξέλιξη.
Eσωτερικό: Με όρεξη για κουβέντα!
5 5
#DAILY 25-09-19_ALL.indd 5 25/9/2019 3:52:30