Page 3 - Daily 2019_09_27
P. 3
NONPAPER Κοινοποίηση
*ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ Σχόλια
Αγοράσατε με συναίσθημα
ή λογική;
Όταν αγοράσατε το αυτοκίνητό σας, πήρατε
αυτό που είχατε αποφασίσει εξαρχής ή υπήρξαν
παράγοντες που άλλαξαν τη γνώμη σας;
ή αρχίζετε και το κοιτάτε εξονυχιστικά, ρίχνοντας
παράλληλα κλεφτές ματιές στην πιο πλούσια έκ-
δοση του ή ακόμα και σε ένα άλλο. Και όταν τελι-
κά προσαρμόζετε το αυτοκίνητο στα δικά σας μέ-
τρα και βλέπεται ξαφνικά διαφορετική τιμή από
αυτή που είχατε στο μυαλό σας, μπαίνετε σε δεύ-
τερες σκέψεις;
αγορά ενός αυτοκινήτου είναι αναμφίβο- Δε θα σκεφθείτε πως τελικά με τα ίδια χρήματα
λα μια σοβαρή υπόθεση που απαιτεί ώρι- μπορείτε να πάρετε ένα καλύτερο αλλά «φτωχό-
Η μη και συνετή σκέψη, αφού υπάρχουν ένα τερο» εξοπλιστικά αυτοκίνητο ή εκείνο το «γκα-
σωρό παράμετροι που πρέπει να ληφθούν υπό- ζιάρικο» που πάντα θέλατε; Οπότε ξανά από την
ψιν. Τι ποσό διαθέτετε, για τι χρήση το χρειάζε- αρχή η ίδια διαδικασία, ενώ συγχρόνως οι φωνές
στε, τι κατηγορία θα είναι κ.ο.κ. από το στενό σας κοινωνικό περιβάλλον πληθαί-
νουν. Η γυναίκα σας θα έχει άλλη γνώμη, οι φί-
Εσείς όμως πως κάνετε τελικά την αγορά του λοι σας το ίδιο και παράλληλα ο κάθε ειδήμονας
αυτοκινήτου σας όταν το πάρετε απόφαση; Δε σας
επηρεάζει τίποτα και κανείς και προχωράτε στην θα αραδιάζει το «μακρύ του και το κοντό του». n
υλοποίηση της ή υπάρχουν παράγοντες που σας
βάζουν σε δεύτερες σκέψεις; Και ποιοι μπορεί να
είναι αυτοί;
Ξεκινώντας λοιπόν την αναζήτηση και αφού ψά-
ξατε τα πάντα για τα μοντέλα που σας ενδιαφέ-
ρουν, καταλήγετε σε μια έκθεση αυτοκινήτων
έτοιμοι για παραγγελία. Θα πάρετε όμως, τελικά
αυτό που αποφανθήκατε;
Φτάνοντας στην αντιπροσωπεία που επιλέξα-
τε μπαίνετε αποφασιστικά και το παραγγέλνεται
NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER
3