Page 3 - Daily 2019_09_27
P. 3

NONPAPER                                                                                   Κοινοποίηση





            *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ                        Σχόλια
           Αγοράσατε με συναίσθημα



           ή λογική;





                                                                       Όταν αγοράσατε το αυτοκίνητό σας, πήρατε
                                                                 αυτό που είχατε αποφασίσει εξαρχής ή υπήρξαν

                                                                          παράγοντες που άλλαξαν τη γνώμη σας;


                                                                 ή αρχίζετε και το κοιτάτε εξονυχιστικά, ρίχνοντας
                                                                 παράλληλα κλεφτές ματιές στην πιο πλούσια έκ-
                                                                 δοση του ή ακόμα και σε ένα άλλο. Και όταν τελι-
                                                                 κά προσαρμόζετε το αυτοκίνητο στα δικά σας μέ-
                                                                 τρα και βλέπεται ξαφνικά διαφορετική τιμή από
                                                                 αυτή που είχατε στο μυαλό σας, μπαίνετε σε δεύ-
                                                                 τερες σκέψεις;
                  αγορά ενός αυτοκινήτου είναι αναμφίβο-          Δε θα σκεφθείτε πως τελικά με τα ίδια χρήματα
                  λα μια σοβαρή υπόθεση που απαιτεί ώρι-         μπορείτε να πάρετε ένα καλύτερο αλλά «φτωχό-
           Η  μη και συνετή σκέψη, αφού υπάρχουν ένα             τερο» εξοπλιστικά αυτοκίνητο ή εκείνο το «γκα-
           σωρό παράμετροι που πρέπει να ληφθούν υπό-            ζιάρικο» που πάντα θέλατε; Οπότε ξανά από την
           ψιν. Τι ποσό διαθέτετε, για τι χρήση το χρειάζε-      αρχή η ίδια διαδικασία, ενώ συγχρόνως οι φωνές
           στε, τι κατηγορία θα είναι κ.ο.κ.                     από το στενό σας κοινωνικό περιβάλλον πληθαί-

                                                                 νουν. Η γυναίκα σας θα έχει άλλη γνώμη, οι φί-
               Εσείς όμως πως κάνετε τελικά την αγορά του        λοι σας το ίδιο και παράλληλα ο κάθε ειδήμονας
           αυτοκινήτου σας όταν το πάρετε απόφαση; Δε σας
            επηρεάζει τίποτα και κανείς και προχωράτε στην       θα αραδιάζει το «μακρύ του και το κοντό του». n
            υλοποίηση της ή υπάρχουν παράγοντες που σας
            βάζουν σε δεύτερες σκέψεις; Και ποιοι μπορεί να
                               είναι αυτοί;


            Ξεκινώντας λοιπόν την αναζήτηση και αφού ψά-
           ξατε τα πάντα για τα μοντέλα που σας ενδιαφέ-
           ρουν,  καταλήγετε  σε  μια  έκθεση  αυτοκινήτων
           έτοιμοι για παραγγελία. Θα πάρετε όμως, τελικά
           αυτό που αποφανθήκατε;
            Φτάνοντας  στην  αντιπροσωπεία  που  επιλέξα-
           τε μπαίνετε αποφασιστικά και το παραγγέλνεται


           NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                                3
   1   2   3   4   5   6   7   8