Page 14 - Daily 2019_10_04
P. 14

TEST         Nissan Micra IG-T
                                                            100 PS Xtronic
                                               l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
                                                                                          Είτε με αυτόματο
                                                                                          Xtronic, είτε με
                                                                                          χειροκίνητο κιβώτιο το
                                                                                          Nissan Micra είναι ένα
                                                                                          από το ξεχωριστά σε
                                                                                          σχεδίαση μικρά.

          Aπό 15.350 ευρώ                                         Τεχνικά χαρακτηριστικά


            To Nissan Micra με το αυτόματο κιβώτιο Xtronic
          είναι διαθέσιμο μόνο με το νέο 1.000άρι IG-T κι-       Κινητήρας
          νητήρα των 100 ίππων και τιμή 15.350 στη βασική        Κυβισμός (κ.εκ.)                            999
          έκδοση Energy. H αντίστοιχη έκδοση κινητήρα και        Κύλινδροι/Βαλβίδες              3 σε σειρά/12
          εξοπλισμού με το 5τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο κο-       Τροφοδοσία            Πολ. Ψεκασμός+ turbo
          στίζει 14.290 ευρώ, πράγμα που σημαίνει πως το
          Xtronic κιβώτιο θα «βγει» στα 1.060 επιπλέον.          Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)*             100/5.000
                                                                 Ροπή (Nm/σ.α.λ.)*                 144/2.000
                                                                 Start/Stop                                   NAI

            Kινητήρας-Κιβώτιο: Ευχάριστος                        Βάρος (κιλά)*                            1.155
            συνδυασμός
                                                                                                      Eπιδόσεις
              Ο turbo, 1,0 IG-T, 3κύλινδρος κινητήρας δεν
            έχει κάποια διαφοροποίηση στην απόδοση των                                                   177

            100 ίππων, ωστόσο η ροπή από τα 160 Nm στις
            2.750  σ.α.λ.  για  το  χειροκίνητο  μοντέλο  έχει                      12,2΄΄      Τελική ταχύτητα
            ρυθμιστεί  στα  144  Nm  στις  2.000  σ.α.λ.  Αυ-                                       (χλμ./ώρα)*
            τό που αλλάζει άρδην είναι βέβαια το κιβώτιο,
            η λειτουργία του οποίου φρόντισε από την αρ-         60-100 χλμ./ώρα με KD (δλ.)                  6,2
            χή να άρει τις όποιες επιφυλάξεις μας, λειτουρ- 80-120 χλμ./ώρα με KD (δλ.)                       8,9
            γώντας περισσότερο σαν καλό κλασικό αυτόμα-

            το παρά ως τυπικό CVT. Ακόμη και στην έντονη  Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
            επιτάχυνση  δύσκολα  παρατηρείς  το  ενοχλητι-       Μέση εργοστασιακή                            4,9
            κό βουητό των CVT και αυτό γιατί νιώσεις προ-
            οδευτικό ανέβασμα σχέσης μόλις το στροφόμε-          Μέση δοκιμής                                 6,8
            τρο ανέβει ψηλά.                                     Ρεζερβουάρ (λτ.)                              41
              Από την άλλη, η απόκριση είναι άμεση, ενίοτε        Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ. WLTP)          111
            και περισσότερο από ότι χρειάζεται μιας και νιώ-
            θεις απότομη επιτάχυνση στο βαθύ πάτημα του                               *Εργοστασιακές μετρήσεις
            γκαζιού, ενώ οι εναλλαγές σχέσεων είναι μετα-
            ξένιες. Κρίμα όμως που δεν δίνεται η δυνατότη-       λωση είναι μεν πιο τσιμπημένη σε σχέση με αυτή

            τα για «σειριακή» λειτουργία μέσω του επιλογέα       του χειροκίνητου (6,2 λτ./100 χλμ.), αλλά με 6,8
                                                                 λτ./100 χλμ. η διαφορά δεν είναι τέτοια που να
            ή «αυτιών» στο τιμόνι. Από την άλλη, η κατανά-
                                                                 προβληματίζει μπροστά στην ευκολία χρήσης.




                                                                               14
   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19