Page 8 - Daily 2019_10_04
P. 8

NONPAPER                                                                                   Κοινοποίηση




            *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ                        Σχόλια

           VW ID3: Το σημαντικότερο ηλεκτρικό μέχρι



           σήμερα;




           Είναι το VW ID3 το σημαντικότερο ηλεκτρικό

           μέχρι σήμερα; Γιατί; Πως πιστεύει η VW ότι θα
           καταφέρει κάτι τέτοιο;


                 ιατί το πρώτο αποκλειστικά ηλεκτρικό μοντέ-
                 λο της VW είναι σημαντικό; Τι παραπάνω έχει
           Γκαι το κάνει να ξεχωρίζει σε σχέση με μοντέ-
           λα που κυκλοφορούν στην αγορά εδώ και χρόνια;         ραστές, και δεν θέλει να τους «πήξει» με ένα σωρό
           Είναι επειδή είναι VW ή επειδή διαφέρει;              τεχνικά, διαφορές, τερτίπια και αλλόκοτες εξηγή-

            Αν ρωτήσεις κάποιον να ονομάσει ένα ηλεκτρικό        σεις. Δύο ιπποδυνάμεις, τρεις αυτονομίες, τέσσερα
           μικρομεσαίο, η πρώτη απάντηση που θα πάρεις θα        επίπεδα εξοπλισμού. Και στην καμπίνα, μία οθόνη
           είναι το Nissan Leaf. Και δικαίως, αφού το ιαπωνι-    και  φωνητικές  εντολές  για  όλα.  Απλές.  Λες  κρυ-
           κό μοντέλο δεν είναι απλά ένα λανσάρισμα στην έκ-     ώνω  σε  ζεσταίνει,  ούτε  να  ρυθμίσεις  θερμοκρα-
           θεση της Φρανκφούρτης, αλλά ένα αυτοκίνητο που        σία ούτε τίποτε. Ένα αυτοκίνητο που θα ακούει τη
           πωλείται εδώ και χρόνια και μάλιστα βρίσκεται ήδη     γλώσσα της γενιάς των έξυπνων τηλεφώνων που
           στη δεύτερη γενιά του. Άρα γιατί τόση πρεμούρα με     έχουν μάθει να χρησιμοποιούν προηγμένες τεχνο-
           το ID3;                                               λογίες με τον πιο απλό όμως τρόπο.
            Αν κρίνει κανείς από το όνομα, η VW θεωρεί το         Και αυτό είναι το νέο που εισάγει στην αυτοκίνη-
           νέο της μοντέλο το τρίτο σημαντικότερο της ιστο-      ση. Ως αυτοκίνητο, δε ξεχωρίζει ούτε σε σχεδία-

           ρίας της, μετά τον Σκαραβαίο και το Golf. Και αφού    ση ούτε σε κάποιον τομέα της ηλεκτροκίνησης. Εί-
           αυτά τα δύο μοντέλα ήταν σημαντικά συνολικά για       ναι όμως το πακέτο που όπως και το Golf 45 χρόνια
           την ιστορία της αυτοκίνησης, τότε και το ID3 θα έχει   πριν, θα καθορίσει το πως θα είναι το «σωστό» ηλε-
           και αυτό την ίδια σημασία. Ή όχι;                     κτρικό μικρομεσαίο. Θα είναι το επόμενο μέτρο σύ-
            Αλήθεια είναι πως το ID3 παρά τις ιδιοτροπίες του    γκρισης της κατηγορίας. Ή τουλάχιστον έτσι νομίζει
           σε σχέση με ένα συμβατικό μικρομεσαίο, όπως η
           πίσω κίνηση, το τεράστιο μεταξόνιο και οι ελάχιστοι   και ευελπιστεί η VW. n

           πρόβολοι, το ιδιαίτερα απλό εσωτερικό, αλλά και οι        Εσείς όμως το βλέπετε αυτό στο νέο ID3; Σας
           εκρηκτικές επιδόσεις από τη βασική έκδοση, προ-         φαίνεται τόσο σημαντικό ή αξιόλογο; Και τελικά
           σπαθεί πολύ να είναι όσο πιο κοντά γίνεται.             δείχνει να είναι το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο
            Αυτό γιατί η VW ξέρει πως το ID3 θα είναι το πρώ-    που θα αγοράσετε; Ή όλα αυτά σας αφήνουν ακό-
           το ηλεκτρικό μοντέλο για τους περισσότερους αγο-               μη παγερά αδιάφορους; Τι λέτε;


           NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                                                                8
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13