Page 8 - Daily 2019_10_18
P. 8

NONPAPER                                                                                   Κοινοποίηση




            *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ                        Σχόλια


           Τα σκας για εξοπλισμό ή


           περισσότερα άλογα;






           Full extra ή περισσότερα άλογα; Πολλές φορές
           θα έχετε δει ένα μοντέλο με 2 εκδόσεις στα

           ίδια λεφτά αλλά στη μία περίπτωση με πλούσιο
           εξοπλισμό και στην άλλη με περισσότερα άλογα.
           Σε αυτό το δίλημμα εσείς τι θα διαλέγατε;

                 την  ιστοσελίδα  του  AutoΤρίτη  στις  τιμές  των
                 καινούριων  μοντέλων,  θα  βρείτε  περιπτώσεις   μένος θα βρεθείς στο αντίθετο ρεύμα.
           Σόπου ένα μοντέλο έχει την ίδια τιμή σε δύο δια-       Από την άλλη, αν επιλέξεις λιγότερα άλογα και πε-

           φορετικές εκδόσεις. Η πρώτη είναι η πλούσια σε εξο-   ρισσότερο εξοπλισμό τότε κερδίζεις σε άλλους τομείς.
           πλισμό όμως με λιγότερα άλογα, η δεύτερη η βασική     Πρώτα από όλα είναι η άνεση κατά την διαβίωση στην
           αλλά με μεγαλύτερου κυβισμού κινητήρα και περισσό-    καμπίνα. Π.χ. το ενεργό cruise control θα σε ξεκουρά-
           τερα άλογα.                                           σει σε ένα μακρινό ταξίδι, το αυτόματο φρενάρισμα θα
            Το ερώτημα, λοιπόν, που αμέσως προκύπτει είναι: Τι   σε σώσει από ένα τρακάρισμα μέσα στην πόλη. Επί-
           αξίζει περισσότερο, τα άλογα ή ο εξοπλισμός; Η απά-   σης, είναι και η αίσθηση που λαμβάνεις από την καμπί-
           ντηση εξαρτάται από το οδηγικό προφίλ του κάθε οδη-   να. Όσο πιο πλούσιος ο εξοπλισμός, τόσο πιο ωραία
           γού.                                                  και οικεία αισθάνεσαι. Και τέλος, είναι και η ασφάλεια

            Αν επιλέξεις περισσότερα άλογα κερδίζεις το αυτο-    (έμμεση απάντηση στο παραπάνω) καθώς τα περισσό-
           νόητο. Δηλαδή επιδόσεις, επιτάχυνση και οδηγική ευ-   τερα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας ανήκουν στον
           χαρίστηση, αφού οι πιο πολλοί ίπποι συνεπάγονται και   προαιρετικό εξοπλισμό και οι ίπποι δεν είναι πάντα αρ-
           πιο σπορ στήσιμο στην ανάρτηση και μεγαλύτερες τα-    κετοί…
           χύτητες. Βέβαια, σε αυτή την περίπτωση θα δεις και     Όμως σε αυτήν την περίπτωση χάνεις σε μεταπωλη-
           την κατανάλωση να «τσιμπάει» προς τα πάνω, όμως αν    τική αξία, γιατί όταν θα έρθει η ώρα που θα πουλήσεις,
           είσαι ο τύπος που κοιτάει το 0-100 και όχι τα λτ./100   ο εξοπλισμός -είτε άνεσης, είτε ασφάλειας- περνάει σε
           χλμ., τότε αυτό θα περάσει σε δεύτερη μοίρα. Επίσης,   δεύτερη μοίρα. Σημασία παίζουν τα άλογα. Aρα για να
           κάποιοι θα σωστά θα ισχυριστούν πως η κατανάλωση      βγεις «κερδισμένος» πρέπει να επιλέξεις την βασική
           εξαρτάται και από τον τρόπο οδήγησης του κάθε οδη-    έκδοση. n

           γού και έτσι αν θέλεις να είσαι οικονομικός, τα σύγχρο-
           να αυτοκίνητα μπορούν και δεν καίνε… Όσο για την          Εσείς, όμως, τι λέτε; Τι αξίζει περισσότερο; Τα
           ασφάλεια, όπως θα ισχυριστεί η άλλη πλευρά (βλ. πιο   άλογα ή εξοπλισμός; Που δίνετε μεγαλύτερη βάση
                                                                                      και γιατί;
           κάτω); Όσο πιο πολλά τα άλογα, τόσο λιγότερο εκτεθει-

           NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                                                                8
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13