Page 9 - Daily 2019_10_24
P. 9

NONPAPER

                                                    *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
































                                                                               Εσείς τι λέτε; Είναι η ηλε-
                                                                            κτροκίνηση μονόδρομος για
                                                                          την Ferrari και τις άλλες μάρκες
                                                                          της κατηγορίας; Και τελικά τι θα
           Πρώτα γιατί οι νομοθεσίες θα απαγορεύουν στα-                    έχει να επιδείξει ως ηλεκτρι-
           διακά τα συμβατικά, και δεύτερο, γιατί οι επιδό-                κή έναντι των άλλων; Πόσο θα
           σεις των ηλεκτρικών θα «καταπίνουν» αυτές των                   χάσει από την «αξία” της και τι

           συμβατικών, ακόμη και όταν συγκρίνουμε μικρο-                   πρέπει να κάνει για να το ανα-
           μεσαία με υπεραυτοκίνητα. Τόσο απλά.                                      πληρώσει;
            Οπότε κάπου μεταξύ νομοθεσίας και επιδόσε-
           ων, οι μάρκες που σήμερα φτιάχνουν υπεραυτο-          είναι «εύκολη υπόθεση», και πως δεν χρειάζεται
           κίνητα θα παραπαίουν μεταξύ λόγου ύπαρξης και         να είσαι και η Ferrari για να τις έχεις.
           ανυπαρξίας. Και φυσικά αυτό το γνωρίζουν καλά.         Και πρόσφατα έκανε το πρώτο της βήμα προς
           Ήδη με μάρκες όπως η Tesla να προσφέρουν σε           αυτή  την  κατεύθυνση,  με  την  ολοκαίνουργια

           μεσαίες και μεγάλες μπερλίνες, επιδόσεις εξωτι-       SF90 Stradale. Πρόκειται για το πρώτο Plug-in
           κών supercar, η Ferrari κινδυνεύει. Παρότι φυσι-      Hybrid (PHEV) μοντέλο της Ferrari, που παράλ-
           κά δεν υπάρχει κανένας ανταγωνισμός.                  ληλα αποτελεί και το ισχυρότερο μοντέλο στην
            Αφού λοιπόν η ηλεκτροκίνηση είναι αναπόφευ-          ιστορία  της  φίρμας,  με  απόδοση  1.000  ίππων,
           κτη, αυτό που μένει είναι η Ferrari να μεταμορ-       μέσω  ενός  V8  βενζινοκινητήρα  και  τριών  ηλε-
           φωθεί στην «Ferrari των ηλεκτρικών». Δηλαδή να        κτροκινητήρων,  τοποθετημένων  και  στους  δύο
           ηγηθεί και όχι να ακολουθήσει. Αυτό που προ-          άξονες.
           σπαθεί να πετύχει η Porsche με την Taycan.             Το  ερώτημα  λοιπόν  δεν  είναι  αν  θα  γίνει  η
            Η Ferrari όχι μόνο θα γίνει ηλεκτρική, αλλά θα       Ferrari ηλεκτροκίνητη. Το ερώτημα είναι όταν γί-
           πρέπει να γίνει ηλεκτρική πριν από τους άλλους.       νει, αν χωρίς τους κινητήρες εσωτερικής καύσης

           Πριν χάσει τα ηνία. Πριν αφήσει να δει η αγορά        της μπορεί να είναι ακόμη όσο αξιόλογη, μοναδι-
           πως οι επιδόσεις από ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα         κή και ιστορική όσο είναι και σήμερα. n

 NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                                9
   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14