Page 3 - Daily 2019_10_29
P. 3

NONPAPER                                                                                   Κοινοποίηση





            *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ                        Σχόλια
           Τελικά χάνουν ή κερδίζουν τα



           αυτοκίνητα από το facelift;





           Καταφέρνει ένα facelift να κάνει ένα μοντέλα          με τον ανταγωνισμό, που μπορεί να είναι και ολοκαί-
           που κυκλοφορεί 4-5 χρόνια καλύτερο ή όχι;             νουργιος, και αυτό, με την «μπογιά» του καινούγιου.
           Εσείς είστε υπέρ ή κατά των facelifts;                 Για πολλούς το facelift χαλάει την αρχική σχεδίαση
                                                                 και πρέπει να αποφεύγεται. Η λογική είναι ότι ο σχε-
                  αι πάνω που ένα μοντέλο γίνεται κοινό, για-    διαστής συνέλαβε το αυτοκίνητο όπως λανσαρίστηκε,
                  τί πούλησε πολύ, γιατί κούρασε λίγο, ίδιο τό-  και οι επεμβάσεις του facelift αλλοιώνουν τον χαρα-
           Κσο καιρό, γιατί ο ανταγωνισμός λανσάρει νέα          κτήρα.

           αυτοκίνητα, του τραβάει ο κατασκευαστής ένα facelift   Και υπάρχουν αρκετές περιπτώσεις που όντως το
           και γίνεται καλύτερο. Ή όχι;                          facelift ισοπέδωσε τον χαρακτήρα κάποιων μοντέλων.

                                                                  Το πιο γνωστό, πρόσφατα, ήταν το Skoda Yeti, που
                                                                 έχασε  την  ιδιαίτερη  σχεδίαση  με  τα  διπλά  φανάρια
                                                                 εμπρός και απέκτησε ένα βαρετό τετράγωνο φανάρι,
                                                                 που εξαφάνισε το μοντέλο ανάμεσα στον ανταγωνισμό,
                                                                 όταν πριν ξεχώριζε αμέσως. Για πολλούς και το facelift
                                                                 της τελευταίας Octavia που έκανε το μονό εμπρός φα-
                                                                 νάρι, διπλό, επίσης έκοψε από την αρχική ιδέα.
                                                                  Αυτά τα φανάρια έχουν χαλάσει μοντέλα, όπως έγι-
                                                                 νε με το facelift της προηγούμενης E-Class, που έχα-
            Η συζήτηση για το facelift κρατάει πολλά χρόνια. Σί-  σε το χαρακτηριστικό της φανάρι και απέκτησε ένα
           γουρα αποτελεί ένα εργαλείο του μάρκετινγκ να κρα-    «γενικής χρήσης» αδιάφορο σχήμα.
           τάει  ένα  μοντέλο  φρέσκο  απέναντι  στον  ανταγωνι-  Εξαίρεση το C4 Cactus που διατήρησε μεν τα φα-
           σμό, αλλά και να του δίνει το δικαίωμα να αποκαλείται   νάρια του εμπρός, έχασε όμως το πλαϊνά χαρακτηρι-
           «νέο».                                                στικά διακοσμητικά, και άλλα χαρακτηριστικά που το
            Έτσι παρά τα τέσσερα, πέντε χρόνια στην καμπούρα     έκαναν διαφορετικό και τόσο επιτυχημένο. Παρά τις
           του, ένα αυτοκίνητο αλλάζει εμπρός φώτα, λίγο μά-     μηχανικές παρεμβάσεις που το βελτίωσαν σημαντικά,

           σκα/προφυλακτήρα και πίσω διάκοσμο γύρω από την
           πινακίδα, κερδίζει δύο νέες ζάντες και  τρία νέα χρώ-  το σχέδιο μάλλον έχασε. n
           ματα, αποκτά και τέσσερις εκδόσεις πιο πλούσιες από       Εσείς ποιά άλλα μοντέλα είδατε να «χαλάνε» αντί
           πριν, κάποιες με νέα στοιχεία στην καμπίνα, και γίνε-  να «φτιάχνουν» με το facelift; Και τι ήταν αυτό που
           ται του κουτιού.                                      σας «χάλασε» εσάς; Και όταν έρχεται η ώρα για αγο-
            Ή έτσι θέλουν οι κατασκευαστές. Και έτσι το «νέο»    ρά, τι λέτε; Αγοράζετε το πρώτο ή το facelift μοντέλο;
           μοντέλο ξαναπερνάει τη σειρά δοκιμών, συγκριτικών                           Τι λέτε;

           NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                                3
   1   2   3   4   5   6   7   8