Page 5 - WEEKLY 2019-04-22
P. 5
Το εσωτερικό θα παίρνει μπόλικη έμπνευση
από τα νεότερα ταμπλό της BMW, όπως της
Σειράς 8, της Ζ4 και, κυρίως, της Σειράς 3.
Η τεχνική σκοπιά και έξτρα τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ. Κι επειδή δεν
υπάρχει πίσω κίνηση παρέχεται καλύτερος χώρος
1. Kινητήρας: Ο εξακύλινδρος σε σειρά αποτε- πίσω.
λεί παρελθόν για τη μικρότερη BMW. Oι νέοι τρι-
κύλινδροι και τετρακύλινδροι θα μπαίνουν κατά τον 2
εγκάρσιο άξονα, εξασφαλίζοντας καλύτερους χώ- 3
ρους στην καμπίνα. 1
2. Κιβώτιο: Μπαίνει αριστερά από το μοτέρ και
πάνω στη διεύθυνση της πορείας του οχήματος.
3. Κίνηση εμπρός: Με ειδική δομή συνδέσμων, 4
ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό και απροσδό-
κητα υψηλή πρόσφυση. Τα ηλεκτρονικά από την i3s
δουλεύουν αστραπιαία.
4. Πίσω άξονας: Διπλού συνδέσμου με γόνατα
θεί ότι στο άμεσο κιόλας μέλλον, οι ντίζελ κινη-
τήρες του A3 θα είναι όλοι δίλιτροι με απόδοση
από 136 έως 204 ίππους. Κι ενώ η απόδοση θα
είναι αυξημένη συνολικά, η κατανάλωση θα εί-
ναι μειωμένη κατά 10% περίπου, γεγονός που
για τη βασική έκδοση θα συνεπάγεται μέση τι-
μή ελάχιστα μόνο πάνω από τα 4 λτ./100 χλμ.. Kι
Μήκος
αυξημένο μόλις
κατά ένα πόντο αλλά
ταυτόχρονα είναι πιο
ελαφριά και εσωτερικά
πιο ευρύχωρη: η νέα
Σειρά 1 έρχεται από το
φθινόπωρο.
BMW
Σειρά 1
Όμορφο στιλ πίσω για τη BMW:
η αλλαγή στην πλατφόρμα
επηρεάζει και τις αναλογίες
έναντι της πισωκίνητης
εκδοχής.
5