Page 5 - WEEKLY 2019-04-22
P. 5

Το εσωτερικό θα παίρνει μπόλικη έμπνευση
                              από τα νεότερα ταμπλό της BMW, όπως της
                              Σειράς 8, της Ζ4 και, κυρίως, της Σειράς 3.



           Η τεχνική σκοπιά                                      και έξτρα τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ. Κι επειδή δεν
                                                                 υπάρχει πίσω κίνηση παρέχεται καλύτερος χώρος
             1. Kινητήρας: Ο εξακύλινδρος σε σειρά αποτε-        πίσω.
           λεί παρελθόν για τη μικρότερη BMW. Oι νέοι τρι-
           κύλινδροι και τετρακύλινδροι θα μπαίνουν κατά τον                    2

           εγκάρσιο άξονα, εξασφαλίζοντας καλύτερους χώ-                                 3
           ρους στην καμπίνα.                                       1
             2. Κιβώτιο: Μπαίνει αριστερά από το μοτέρ και
           πάνω στη διεύθυνση της πορείας του οχήματος.
             3. Κίνηση εμπρός: Με ειδική δομή συνδέσμων,                                                4
           ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό και απροσδό-
           κητα υψηλή πρόσφυση. Τα ηλεκτρονικά από την i3s

           δουλεύουν αστραπιαία.
             4. Πίσω άξονας: Διπλού συνδέσμου με γόνατα


           θεί ότι στο άμεσο κιόλας μέλλον, οι ντίζελ κινη-
           τήρες του A3 θα είναι όλοι δίλιτροι με απόδοση
           από 136 έως 204 ίππους. Κι ενώ η απόδοση θα
           είναι αυξημένη συνολικά, η κατανάλωση θα εί-
           ναι μειωμένη κατά 10% περίπου, γεγονός που

           για τη βασική έκδοση θα συνεπάγεται μέση τι-
           μή ελάχιστα μόνο πάνω από τα 4 λτ./100 χλμ.. Kι

                                                                                          Μήκος
                                                                                      αυξημένο μόλις
                                                                                    κατά ένα πόντο αλλά
                                                                                    ταυτόχρονα είναι πιο
                                                                                   ελαφριά και εσωτερικά
                                                                                    πιο ευρύχωρη: η νέα
                                                                                   Σειρά 1 έρχεται από το
                                                                                        φθινόπωρο.



                                                                                                 BMW

                                                                                               Σειρά 1



                                                                                         Όμορφο στιλ πίσω για τη BMW:
                                                                                           η αλλαγή στην πλατφόρμα
                                                                                          επηρεάζει και τις αναλογίες
                                                                                            έναντι της πισωκίνητης
                                                                                                  εκδοχής.





                                                5
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10