Page 5 - Weekly_2019_05_06
P. 5

Αντίο ρεύμα: To e-Golf δεν θα έχει πλέον λόγο ύπαρξης
                      από τη στιγμή που θα βγει επίσημα και το I.D. Neo, το
                                                 μικρομεσαίο ηλεκτρικό VW.




                    To Golf 8 θα μπορεί σε τρία
                    χρόνια να παρέχει αυτόνομη
                    οδήγηση επιπέδου 4, οπότε
                    και ο οδηγός θα γίνεται
               επιβάτης.














               σα  από  ανεξάρτητες  μονάδες           ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ

               ελέγχου. Κι έτσι μπαίνουν τα        Τα ψηφιακά όργανα θα
               θεμέλια για αυτόνομη οδή-         είναι στάνταρ, όπως επίσης        βασικό  τεχνικό  κομμάτι  τα  βήματα
               γηση  επιπέδου  4  μαζί  με                                           της εξέλιξης γίνονται πολύ προσε-
               όλα τα συστήματα. Ο οδη-        και το, σε μεγάλο βαθμό απαλ-         κτικά.  Στο  εσωτερικό  όμως  ετοι-
               γός  λοιπόν,  όσο  το  επι-    λαγμένο από διακόπτες ταμπλό.           μάζεται μια πραγματική επανάστα-
               τρέπει  ο  νόμος,  θα  μπο-      Επιπλέον, θα διατίθεται και το        ση. Την τεχνολογία του ψηφιακού
               ρεί να απαλλάσσεται από          έξυπνο σύστημα φωνητικών             κόκπιτ τη γνωρίζουμε ήδη από το
               την  ευθύνη  του  χειρισμού       εντολών με την προσφώνη-           πρόσφατο λίφτινγκ του Passat. Και

               του οχήματος και θα γίνεται               ση «Hey VW».             η VW δε θα αλλάξει πολλά στον τρό-
               -αν  το  επιθυμεί-  επιβάτης.  Θα                                πο  χειρισμού:  σχεδόν  καθόλου  διακό-
               πάρει  βέβαια  δύο-τρία  χρόνια  έως                         πτες, τεράστιες οθόνες και μια πολύ έξυπνη
               ότου λάβει την έγκριση τύπου αυτό το σύ-               φωνητική αναγνώριση – Καλώς ήλθες μέλλον!
               στημα. Το ότι είναι ήδη εφικτό τεχνικά από σήμερα,      Η καλή είδηση είναι για το τέλος: στη Γερμανία λέ-
               το δείχνει η δοκιμή που γίνεται στη Γερμανία αυτήν    νε ότι πρόθεση της VW είναι το νέο μοντέλο να ξε-
               την περίοδο, όπου η VW με πέντε Golf μαζεύει κα-      κινά με τις σημερινές τιμές.
               θημερινά στοιχεία σε μια διαδρομή εννέα χιλιομέ-
               τρων μέσα σε πραγματική κίνηση.                        Η άποψή μας
                 Η νέα πλατφόρμα των ηλεκτρονικών βοηθά όμως            Έπειτα από κάποια αρχικά προβλήματα, η VW

               και τους εξελιγκτές. Όλα τα σύνολα της γκάμας θα       φαίνεται ότι ελέγχει καλά πλέον την πορεία της
               έχουν και ηλεκτρικό «βοηθό» και οι βενζινοκινητή-      εξέλιξης του νέου Golf. Το δημοφιλές μοντέλο
               ρες θα είναι τόσο οικονομικοί όσο οι ντίζελ, ανεβά-    παραμένει οπτικά πιστό στην αισθητική παράδο-
               ζοντας την ισχύ ταυτόχρονα σε σημείο που το τοπ        σή του, τεχνικά όμως είναι απολύτως προσανα-
               μοντέλο, το Golf R θα φτάσει τους 350 ίππους.
                 Φαίνεται λοιπόν ότι, στο εξωτερικό αλλά και στο      τολισμένο στο μέλλον. n


 RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS

                                                    5




          #week_19-19_all.indd   5                                                                                6/5/2019   9:51:00 π
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10