Page 5 - Weekly_2019_05_06
P. 5
Αντίο ρεύμα: To e-Golf δεν θα έχει πλέον λόγο ύπαρξης
από τη στιγμή που θα βγει επίσημα και το I.D. Neo, το
μικρομεσαίο ηλεκτρικό VW.
To Golf 8 θα μπορεί σε τρία
χρόνια να παρέχει αυτόνομη
οδήγηση επιπέδου 4, οπότε
και ο οδηγός θα γίνεται
επιβάτης.
σα από ανεξάρτητες μονάδες ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ
ελέγχου. Κι έτσι μπαίνουν τα Τα ψηφιακά όργανα θα
θεμέλια για αυτόνομη οδή- είναι στάνταρ, όπως επίσης βασικό τεχνικό κομμάτι τα βήματα
γηση επιπέδου 4 μαζί με της εξέλιξης γίνονται πολύ προσε-
όλα τα συστήματα. Ο οδη- και το, σε μεγάλο βαθμό απαλ- κτικά. Στο εσωτερικό όμως ετοι-
γός λοιπόν, όσο το επι- λαγμένο από διακόπτες ταμπλό. μάζεται μια πραγματική επανάστα-
τρέπει ο νόμος, θα μπο- Επιπλέον, θα διατίθεται και το ση. Την τεχνολογία του ψηφιακού
ρεί να απαλλάσσεται από έξυπνο σύστημα φωνητικών κόκπιτ τη γνωρίζουμε ήδη από το
την ευθύνη του χειρισμού εντολών με την προσφώνη- πρόσφατο λίφτινγκ του Passat. Και
του οχήματος και θα γίνεται ση «Hey VW». η VW δε θα αλλάξει πολλά στον τρό-
-αν το επιθυμεί- επιβάτης. Θα πο χειρισμού: σχεδόν καθόλου διακό-
πάρει βέβαια δύο-τρία χρόνια έως πτες, τεράστιες οθόνες και μια πολύ έξυπνη
ότου λάβει την έγκριση τύπου αυτό το σύ- φωνητική αναγνώριση – Καλώς ήλθες μέλλον!
στημα. Το ότι είναι ήδη εφικτό τεχνικά από σήμερα, Η καλή είδηση είναι για το τέλος: στη Γερμανία λέ-
το δείχνει η δοκιμή που γίνεται στη Γερμανία αυτήν νε ότι πρόθεση της VW είναι το νέο μοντέλο να ξε-
την περίοδο, όπου η VW με πέντε Golf μαζεύει κα- κινά με τις σημερινές τιμές.
θημερινά στοιχεία σε μια διαδρομή εννέα χιλιομέ-
τρων μέσα σε πραγματική κίνηση. Η άποψή μας
Η νέα πλατφόρμα των ηλεκτρονικών βοηθά όμως Έπειτα από κάποια αρχικά προβλήματα, η VW
και τους εξελιγκτές. Όλα τα σύνολα της γκάμας θα φαίνεται ότι ελέγχει καλά πλέον την πορεία της
έχουν και ηλεκτρικό «βοηθό» και οι βενζινοκινητή- εξέλιξης του νέου Golf. Το δημοφιλές μοντέλο
ρες θα είναι τόσο οικονομικοί όσο οι ντίζελ, ανεβά- παραμένει οπτικά πιστό στην αισθητική παράδο-
ζοντας την ισχύ ταυτόχρονα σε σημείο που το τοπ σή του, τεχνικά όμως είναι απολύτως προσανα-
μοντέλο, το Golf R θα φτάσει τους 350 ίππους.
Φαίνεται λοιπόν ότι, στο εξωτερικό αλλά και στο τολισμένο στο μέλλον. n
RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS
5
#week_19-19_all.indd 5 6/5/2019 9:51:00 π