Page 4 - Weekly 2019_06_03
P. 4
Στο εσωτερικό η εικόνα δε H τετρακίνηση θα συνεχίσει
θα θυμίζει σε τίποτα τις τωρι- φυσικά να παρέχεται, αν και σε
νές Mercedes. Από την A-Class συγκεκριμένες εκδόσεις, παρέ-
(φωτ.) θα προέλθει –και θα εξε- χοντας έξτρα αυτοπεποίθηση και
λιχτεί- το σύστημα MBUX. σιγουριά σε κακό καιρό.
ΣΥΜΠΑΓΗΣ
ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ
Tόσο έξω όσο και μέσα οι
διαστάσεις της C-Class θα
μεταβληθούν μέσα σε περιθώρια
χιλιοστών. Το επίπεδο των χώρων
για επιβάτες αλλά και το πορτ-
μπαγκάζ (έως 1.510 λτ. στο στέισον
μοντέλο) θα μείνει σχεδόν ίδιο με Χωρίς ακρότητες: Οπτικά,
τις σημερινές τιμές. θα υπάρχουν μόνο προσεκτικοί νεωτερισμοί.
της κατανάλωσης και mail του ή να δει τηλεόραση. Αυτό θα επιτρέπεται έως τα
βελτίωση των επιδόσεων. 130 χλμ./ώρα (την ώρα που η Audi έχει αντίστοιχα σχέδια
Ένα e-Boost περίπου 100 Nm θα μπορεί να δώσει έξ- αλλά μέχρι τα 60 χλμ./ώρα) και θεωρητικά, σε απόσταση,
τρα ζωντάνια ακόμα και στις βασικές τετρακύλινδρες για εκατοντάδες χιλιόμετρα.
εκδόσεις, βοηθώντας ταυτόχρονα την τήρηση των προ- Σας ακούγονται συντηρητικά όλα αυτά; Τότε η σχεδια-
διαγραφών ρύπων και για το μέλλον. στική ομάδα του Γκόρντεν Βάγκενερ έχει ετοιμάσει κά-
Παρόλο που όλες οι γραμμές κίνησης θα πρέπει, λό- τι για εσάς. Αυτό αφορά στο εσωτερικό, όπου η αλλαγή
γω της ηλεκτρικής βοήθειας, να ρυθμιστούν εκ νέου, θα είναι πολύ πιο μεγάλη από ότι εξωτερικά και έχει ως
για την ανάρτηση ένα «απλό» ραφινάρισμα θα είναι αρ- στόχο να επισκιάσει την Tesla. H κεντρική κονσόλα θα
κετό. Όντως, η σημερινή C-Class πείθει με την ισορ- κυριαρχείται από ένα μάλλον θηριώδες μόνιτορ αφής.
ροπία της ανάμεσα σε άνεση και ευελιξία, ωστόσο στο Σε αυτό θα προστεθεί και η πιο εξελιγμένη εκδοχή του
άμεσο μέλλον το μοντέλο θα είναι ακόμα καλύτερο, ει- συστήματος φωνητικών εντολών με το κλασικό «Hey
δικά στην απόσβεση. Στόχος είναι να κλείσει κι άλλο Mercedes!» η οποία θα καταστήσει περιττούς τους πε-
ο κλοιός γύρω από τη «στριφτερή» BMW Σειρά 3. Και ρισσότερους από τους υπόλοιπους διακόπτες.
αυτός είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους η Μπορεί αυτό να φέρει «πονοκέφαλο» στην Tesla; Πι-
Mercedes θα διατηρήσει την αερανάρτηση, στοιχείο θανώς. Σε κάθε περίπτωση, ο ανταγωνισμός, η BMW
μοναδικότητας στη μεσαία κλάση. Και ειδικά για τη στέ- Σειρά 3 και το Audi A4, θα ζουν αμέριμνα στο λεγόμε-
ισον βάγκον έκδοση την οποία βλέπουμε εδώ, αυτό θα νο «Παλαιό Κόσμο». n
είναι μια επένδυση η οποία σίγουρα αξίζει.
Ως πρώτο μοντέλο μετά την S-Class, η C-Class θα απο- Η άποψή μας
κτήσει (προφανώς και από τη λίγο μεγαλύτερη E-Class) τη Η νέα ΒΜW Σειρά 3 φάνηκε μάλλον ιδιαίτερα
νέα γενιά των ηλεκτρονικών βοηθημάτων. Μελλοντικά συντηρητική, όπως και το πρόσφατα
το επίπεδο αυτονομίας θα είναι Επιπέδου 3 και αυτό για ανανεωμένο Αudi A4. Aντιθέτως, η Mercedes
τον αυτοκινητόδρομο σημαίνει τα εξής: σε συγκεκριμένες δείχνει να παίρνει ένα ρίσκο, ειδικά σε ό,τι
θα αναλαμβάνει τον έλεγχο ο υπολογιστής. Ο οδηγός θα αφορά το εσωτερικό, σε προσπάθεια να ζυγίσει
καλά το σπαγγάτο ανάμεσα στον «παλιό Κόσμο»
μπορεί τότε να διαβάσει ένα βιβλίο, να απαντήσει στα e- και τον καινούριο, στο στιλ τις Tesla.
RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS
4
#week_23-19.indd 4 31/5/2019 12:49:52