Page 5 - Weekly 2019_06_18
P. 5

SCOOP

                                                           l  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ  l  ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ  l  ΦΗΜΕΣ
                                 Η μικρή διαφορά: δύο ανεξάρτητες οθόνες, αντί για μία
                          «κινηματογραφικού» στιλ όπως στο Golf.  Eλάχιστοι διακόπτες
                        αλλά και ένα μεγάλο head-up daisplay, το οποίο η VW δεν έχει
                                                                             δείξει ακόμη.




                                                                            Όλοι οι
                                                                      δρόμοι οδηγούν στο
                                                                       Βόλφσμπουργκ: το
                                                                       ID.3 και το Golf VIII
                                                                    συνθέτουν το νέο δίδυμο
                                                                     των μικρομεσαίων της
                                                                     VW – ουσιαστικά από το
                                                                             2020.









               έξυπνο σύστη-
               μα φωνητικών εντο-
               λών.
                 H VW όμως έχει κάνει την προεργασία                                                               ενός
               της και στον τομέα των αναλογικών κρι-                                                          Golf,  σε

               τηρίων. Οι κινητήρες βενζίνης λοιπόν με                                                   πολύ  μεγάλο
               μια προσθήκη mild υβριδικής μονάδας θα                                              ποσοστό. Οι μπατα-
               είναι τόσο οικονομικοί όσο οι ντίζελ, οι οποίοι με                            ρίες  με  αυτονομία  330,
               τη σειρά τους μέσω πιο ακριβών λύσεων όπως            420 και 550 χλμ., εξασφαλίζουν ότι, με εξαίρε-
               έξτρα δίκτυο 12 Volt και διπλό σύστημα κατάλυ-        ση τους οδηγούς των πολύ μεγάλων αποστάσε-
               σης SCR, θα γίνουν τόσο καθαροί όσο οι βενζι-         ων, όλοι οι υπόλοιποι δε θα έχουν θέμα επιλέγο-
               νοκινητήρες.                                          ντας το ID.3.
                 Αυτά βέβαια είναι έξοδα τα οποία δεν αφορούν         Για να το θέσουμε αλλιώς, η 4η Νοεμβρίου του

               το ID.3. Αυτό θα είναι πάντα εξοπλισμένο με του-      2019 θα αναδειχτεί σίγουρα σε μια από τις ημε-
               λάχιστον  έναν  ηλεκτροκινητήρα  και  δεν  τίθεται    ρομηνίες που η VW δε θα ξεχάσει ποτέ. Κι αυτό
               θέμα για καυσαέρια, πόσο μάλλον για τον εξαγνι-       γιατί τότε ξεκινά η παραγωγή του ID.3. n
               σμό τους. Η VW από την άλλη εξισορροπεί έτσι
               πολλά πράγματα σε ό,τι αφορά τα CO2. Για πα-            Η άποψή μας
               ράδειγμα η πολύ ενεργοβόρος διαδικασία κατα-             Το Golf θα μπορούσε να πει κανείς ότι είναι
               σκευής  των  μπαταριών  του  ΙD.3  θα  γίνεται  μό-    από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα στην ιστορία.
               νο με ρεύμα καθαρής προέλευσης. Από την αρχή           Θα  μπορέσει  αυτό  το  κοινό  όμως  να  στραφεί
               λοιπόν το ηλεκτρικό VW θέλει να είναι ούδετερο         προς το ID.3; H VW πρωτίστως θα ήθελε να μην
               σε ό,τι αφορά τους ρύπους του.                         της φύγει προς άλλες εταιρείες. Και οι πιθανότη-

                 Η VW έχει συλλάβει με τέτοιο τρόπο την ιδέα          τες υπέρ της είναι μάλλον καλές.
               του μοντέλου, ώστε να ενδιαφέρει και τον κάτοχο


 RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS

                                                    5




          #week_25-19.indd   5                                                                                    13/6/2019   1:07:48
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10