Page 15 - Weekly 2019_07_01
P. 15

NONPAPER

                                                        *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

               ντά στα mainstream. Βάλε ένα Audi δίπλα σε  με 12 ρυθμίσεις, βγάλε μαλακά ταμπλό με 4 υλι-
               ένα Skoda, σβήσε τα σηματάκια τους, και ο μέ- κά και 6 χρώματα, βγάλε τηλεχειρισμούς και αυ-
               σος  αγοραστής  δεν  μπορεί  να  βρει  καμία  δι- τόματους υαλοκαθαριστήρες, βγάλε έξι διαφορε-

               αφορά.  Όχι  γιατί  «ξέπεσε»  η  Audi,  αλλά  γιατί  τικά μοτέρ και άσε δύο, ένα κιβώτιο αντί για τρία,
               ανέβηκε η Skoda.                                      βγάλε  αλουμινένιες  ζάντες  και  18άρια  λάστιχα,
                 Και τι; Είναι κακό αυτό; Με πρώτη ματιά θα έλε- βγάλε ηλεκτρικούς καθρέπτες και βαμμένο κάθε
               γε κανείς πως αν μπορείς να αγοράσεις ένα αυτο- κρυφό μέρος του σασί. Κόψε όλα όσα έχουν τα
               κίνητο με όλα τα καλούδια που έχει ένα premium,  premium για να λέγονται premium και άσε το αυ-
               μόνο κερδισμένος είσαι. Σωστά; Είναι όμως έτσι;  τοκίνητο να είναι απλό, τίμιο, φθηνό.
               Γιατί η ψαλίδα δεν έκλεισε μόνο στην ουσία, αλ-        Οι κατασκευαστές λένε πως τέτοια αυτοκίνη-
               λά και στην τιμή. Τα αυτοκίνητα σήμερα είναι πο- τα δεν πουλάνε πια στην Ευρώπη. Λένε πως δεν
               λύ φθηνότερα από το παρελθόν (αφού προσαρ- συμφέρουν να παραχθούν γιατί δεν έχουν πε-
               μόσεις  τον  πληθωρισμό)  ενώ  προσφέρουν  ένα  ριθώριο κέρδους. Όμως η αλήθεια είναι πως αν

               σκασμό  εξτρά.  Σκέψου  όμως  πόσο  πιο  φθηνά  δεν φορτώσουν όλα τα μοντέλα με τον ίδιο εξο-
               θα μπορούσαν να είναι αν αντί να κυνηγούν την  πλισμό, τα premium θα τους βγουν πανάκριβα
               premium κατηγορία, προσπαθούσαν να είναι τί- και τα περιθώρια κέρδους θα κοπούν στην κό-
               μια.                                                  τα με τα χρυσά αβγά που λέγεται premium. Και
                 Βγάλε  λοιπόν  οθόνες,  διπλούς-τριπλούς  και  έτσι  πληρώνουμε  όλοι  από  λίγο  για  να  έχουν

               αυτόματους  κλιματισμούς,  ηλεκτρικά  καθίσματα  τα premium μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους. n



                       Σας αρέσει έτσι; Προτιμάτε να επωμίζεστε λίγο από την τιμή των

                      premium ώστε να έχετε και εσείς αυτοκίνητο που να φέρνει πολύ

                     σε premium; Ή μήπως θα προτιμούσατε η ψαλίδα να ανοίξει και τα

                  mainstream μοντέλα να γίνουν τίμια, φθηνά και απλά; Τι λέτε; Μήπως

                          πήξαμε στο premium και ξεμείναμε από φθηνά αυτοκίνητα;




                 Οι απόψεις των αναγνωστών



               Panos K.                                               για το μέσο Έλληνα είναι απλησίαστα λόγω χα-
                  …Κάτσε να συνεχιστεί ακόμη λίγο η κρίση, και        μηλών  μισθών.  Όποιος  θέλει  φτηνότερο  αμάξι
               να επεκταθεί και σε άλλες χώρες (βλέπε Ιταλία), και    στρέφεται σε μεταχειρισμένο ή καινούριο βασική
               σου λέω εγώ ...                                        έκδοση χωρίς φορτωμένο εξοπλισμό.

               Kostis                                                                           Διαβάστε όλα τα
                  Μια χαρά λογικές τιμές έχουν τα αυτοκίνητα                                    προηγούμενα
               (δεδομένου  του  εξοπλισμού  τους),  άσχετα  που                                 Non Paper και
                                                                                                σχολιάστε



 NON-PAPER NON-PAPER  NON-PAPER NON-PAPER  NON-PAPER NON-PAPER  NON-PAPER NON-PAPER  NON-PAPER NON-PAPER  NON-PAPER NON-PAPER  NON-PAPER NON-PAPER

                                                    15




          #week_27-19.indd   15                                                                                   28/6/2019   1:29:19
   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20