Page 6 - Weekly 2019_07_29
P. 6

SCOOP

                                                        l  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ  l  ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ  l  ΦΗΜΕΣ
                                                                        Q5


                                 To δημοφι-λέστερο Audi: έχει και plug-in
                                      υβριδική έκδοση με έως 367 ίππους.




           πων ενώ αργότερα θα υπάρξουν S και RS εκδόσεις  φτάνει, βλέπετε, τα 4,9 μέτρα με το μεταξόνιο να εί-
           με σημαντικά πάνω από 400 ίππους απόδοση. Οι αυ- ναι περίπου ίδιο με αυτό του θηριώδους Q8. Φυσικά
           τονομίες με κάθε γέμισμα της μπαταρίας θα είναι ανά- και το μεγάλο SUV της Audi θα είναι διαθέσιμο μόνο
           μεσα σε 330 και 550 χλμ. ανάλογα και με το μέγεθος  με τετρακίνηση, οι κινητήρες όμως εδώ θα έχουν ισχύ
           της μπαταρίας που θα διαλέξει ο πελάτης: 45, 58 και  από 400 έως αρκετά πάνω από 600 ίππους, στην πε-
           77 κιλοβατώρες.                                       ρίπτωση του RS Q6 e-tron.
            Συναρπαστική θα είναι όμως και η παροχή χώ-           Όταν λοιπόν η αγορά γυρίσει οριστικά προς τα ηλε-
           ρων. Το Q4 θα είναι αυτοκίνητο που έχει μελετηθεί  κτρικά, η Audi σχεδιάζει να είναι σε πλεονεκτική θέ-

           αποκλειστικά ως ηλεκτρικό κι έτσι όλα τα περιφε- ση. n
           ρειακά του θα είναι μικρά σε μέγεθος. Οι μπαταρί-
           ες θα είναι στο δάπεδο ενώ οι ηλεκτροκινητήρες θα       Q7
           έχουν πράγματι πολύ μικρές διαστάσεις. Κι έτσι, το
           SUV των 4,6 μέτρων θα μπορεί με άνεση να στα-
           θεί δίπλα στο Q7 σε ό,τι αφορά τους χώρους, χω-
           ρίς  ωστόσο  να  μπορεί  να  ζητηθεί  ως  επταθέσιο.
           Ακριβώς όπως γίνεται με το συμβατικό Q3, το Q4       Το μοναδικό επταθέσιο μοντέλο της Audi. To

           Θα υπάρχει και σε Sportback, κι αυτό το ηλεκτρικό    λίφτινγκ έχει ήδη παρουσιαστεί.
           SUV-Coupe είναι που σας δείχνουμε εδώ. Και μά-
           λιστα το Q4 θα έρθει και γρήγορα. Ήδη από τα τέλη      Q8
           του 2020 θα είναι στην αγορά. Οι δε τιμές θα πρέπει
           να θεωρούνται νορμάλ, αφού θα είναι συγκρίσιμες
           με ένα ανάλογα εξοπλισμένο Q3 με μοτέρ ντίζελ.
            Τόσο προσιτό δε θα είναι βέβαια με κανένα τρό-
           πο το δεύτερο νέο «Q», το Q6 e-tron. Eδώ θα έχου-     Αυτό είναι το πρώτο SUV της Audi σχεδιασμένο
                                                                 από την πένα του Μαρκ Λίχτε.
           με κάτι αληθινά premium κι αυτό φαίνεται από το ότι
           η πλατφόρμα θα είναι εξελιγμένη από κοινού με την       Η άποψή μας

           Porsche, οι συνάδελφοι από την πλευρά της οποίας,
           σχεδιάζουν να χρησιμοποιήσουν το ίδιο δάπεδο για το      Τα σημερινά θέματα που έχει να αντιμετωπίσει
           διάδοχο της Macan. Κι εκείνη, βλέπετε, από το 2021     η Audi, κρύβουν επί της ουσίας το γεγονός ότι
           θα πωλείται αποκλειστικά με ηλεκτροκινητήρα.           αυτή τη στιγμή που μιλάμε εξελίσσονται στο Ίν-
            Όπως και στο e-tron GT, όπου η Audi χρησιμοποιεί      γκολσταντ νέα και πολύ συναρπαστικά ηλεκτρι-
           το δάπεδο της Porsche Taycan, η διαφοροποίηση θα       κά αυτοκίνητα. Με τόσο cool σχεδίαση και με
           γίνει μέσω του ντιζάιν. Το κάθετα κομμένο εμπρός μέ-   τόσο πειστικές τεχνολογίες δε σχεδιάζει τις απα-
           ρος του Q6 θα δημιουργεί μια επιβλητική εικόνα, ενώ    ντήσεις του κανένας από τους ανταγωνιστές της

           και οι διαστάσεις θα παίζουν το ρόλο τους. Το Q6 θα    φίρμας.


 RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS


                                                                                6
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11