Page 4 - Weekly 2019_09_09
P. 4
SCOOP
l ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ l ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ l ΦΗΜΕΣ
Η ιστορία της S-Class ξεκινά ουσιαστικά το 1970 με το
λανσάρισμα της W116, του πρώτου μοντέλου που πήρε
επίσημα το όνομα αυτό. Άτυπα πάντως, όλες οι παλιότερες
μεγάλες λιμουζίνες της Mercedes ανήκουν στην ίδια
οικογένεια που φτιάχτηκε μετά ως S-Class
Μαζί με τη νέα
S-Class, η Mer- διάστημα. Απόνερα του σκανδάλου ντί- και η νέα γενιά, η επερχόμενη W223
cedes θα θέσει ζελ, καθυστερήσεις στο ρυθμό της πα- θέλει από την άνοιξη του 2020 να κα-
σε λειτουργία ραγωγής και φυσικά οι αδύναμες αγο- θίσει κι εκείνη στο θρόνο αυτό, χωρίς
και το πιο
σύγχρονο ρές – όλα έχουν μερίδιο ευθύνης για να αφήνει περιθώρια για αμφισβητή-
πλάνο τη σημερινή κατάσταση. Η εταιρεία έχει σεις. Σε αυτό θα βοηθήσει και η Tesla
παραγωγής.
Είναι ενδεικτικό ήδη εκπονήσει σχέδιο εξοικονόμησης – αν και χωρίς να το θέλει βέβαια. Κι
ότι, στο «Fac- πολλών δισ. ευρώ ωστόσο χρειάζεται αυτό γιατί όταν θα αντικρύσει κανείς το
tory 56»
τοποθετήθηκε και μια εμπορική αντεπίθεση – με μο- εσωτερικό της νέας Mercedes δε θα
για πρώτη φορά ντέλα που θα διατηρήσουν το ενδιαφέ- μπορεί να αμφισβητήσει την πηγή της
δίκτυο 5G για ρον του κοινού σε υψηλό επίπεδο. Σε έμπνευσης. Τεράστιες οθόνες αντί για
την παραγωγή
οχημάτων. προηγούμενα τεύχη έχουμε ήδη ανα- την κλασσική κεντρική κονσόλα, κάποια
φερθεί στην καινούρια C-Class (Τεύχος ελάχιστα μπουτόν στο ταμπλό ενώ φυ-
23/2019), την ανανέωση της E-Class σικά θα δούμε και εδώ το έξυπνο σύ-
(Τεύχος 35/2019), την έλευση της νέας στημα φωνητικών εντολών με το κλασ-
GLB καθώς και την αναμονή για τη νέα σικό «Hey Mercedes». Στην περίπτωση
GLA (Τεύχος 33-34/2019). της S-Class βέβαια, όλες οι δυνατότη-
Μια αντεπίθεση λοιπόν η οποία περι- τες αλλά και η αμεσότητα του συστήμα-
λαμβάνει και το κορυφαίο μοντέλο της τος θα έχουν καλλιεργηθεί περαιτέρω.
γκάμας, την S-Class. Παραδοσιακά το
αυτοκίνητο αυτό φιλοδοξεί να είναι το Τεχνικά: Όχι μία, αλλά δύο
«Καλύτερο στον S-Class
Κ ό σ μο »
Το βάρος της νέας S-Class σχεδιά-
S-Class ζεται να μειωθεί με τη χρήση υλικών
Αυτό είναι το μέλλον του όπως το αλουμίνιο και τα ανθρακονή-
ματα, γεγονός που θα ευνοήσει και την
εσωτερικού της πιο αρχοντικής εξοικονόμηση καυσίμου. Επί της ουσί-
Mercedes: μια τεράστια οθόνη θα ας όμως σχεδιάζονται δύο και όχι μία
αναλαμβάνει το ρόλο της κεντρικής S-Class. Από τη μια πλευρά οι κλασσι-
κονσόλας ενώ εμπρός από τον οδηγό κές λιμουζίνες με συμβατικές και υβρι-
θα υπάρχουν φουλ ψηφιακά όργανα. δικές γραμμές κίνησης, στάνταρ με δί-
Η συγκεκριμένη φωτογραφία προ- κτυο 48V. Και από την άλλη θα υπάρχει
η αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή η οποία θα
έρχεται από επεξεργασία πλη- λέγεται EQS και θα έχει μια εντελώς
ροφοριών από εσωτερι- δική της πλατφόρμα πάνω στην οποία
κές πηγές. θα χτιστεί. Και για τις δύο περιπτώσεις
σχεδιάζεται πλαίσιο με αερανάρτηση,
4
#week_PREMIUM-37-19.indd 4 6/9/2019 12:46:50