Page 15 - Weekly 2019_09_23
P. 15

Η BMW θέλει να βασίσει τα μελλοντικά ηλεκτρικά της (όπως το
               Mini Cooper SE, φωτό) πάνω στην πλατφόρμα CLAR που επιτρέπει
                       την υιοθέτηση κάθε είδους κινητήριου συνόλου. Έτσι, το το
                    ανθρακονημάτινο δάπεδο των i3 και i8 έρχεται στο περιθώριο.

               Έκδοση N για το Hyundai i10;














                                                                                                      Τι θα λέγατε
                                                                                                      για ένα «παι-

                                                                                                      χνιδιάρικο»
                                                                                                      i10 με λίγο

                                                                                                      brutal ήχο και
                                                                                                      120 άλογα;
                                                                                                      Θα τραβούσε

                                                                                                      το ενδιαφέ-
                                                                                                      ρον;








                       εν  έχουν  περάσει  παρά  μόνο  λίγες  μέ- στα δύο του άκρα, σπορ διαχύτη, σκούρο φινίρι-
                       ρες  από  την  επίσημη  παρουσίαση  του  σμα στα φωτιστικά σώματα, πλαϊνές ποδιές, μι-
               Δολοκαίνουριου Hyundai i10 και οι φήμες  κρή αεροτομή στο τέλος της οροφής και μοναδι-
               πως η μάρκα αναπτύσσει ήδη μια N έκδοση υψη- κές Ν ζάντες μεγαλύτερων διαστάσεων.
               λών  επιδόσεων  οργιάζουν,  ειδικά  μάλιστα  απ’       Η  Hyundai  έχει  αποδείξει  πως  έχει  την  τε-
               όταν ήρθαν στο φως μια σειρά από φωτογραφί- χνογνωσία για να αναπτύξει ένα i10 N, ωστόσο

               ες με το νέο μίνι να δοκιμάζεται στο Nurburgring  υπάρχουν  μεγάλες  συζητήσεις  εάν  ένα  τέτοιο
               κάτω από βαρύ καμουφλάζ.                              μοντέλο  θα  προσέφερε  κάτι  ουσιαστικό  στην
                 Οι  ανεξάρτητοι  σχεδιαστές  ωστόσο  στην   μάρκα τόσο σε κέρδος όσο και σε φήμη. Βλέ-
               X-Tomi δεν έχασαν την ευκαιρία να παρουσιά- πετε, ο μόνος ανταγωνιστής στην κατηγορία των
               σουν την δική τους πρόταση για το πώς θα μπο- γρήγορών μίνι είναι το VW up! GTI που, αν μη
               ρούσε να μοιάζει ένα i10 N, λαμβάνοντας σαφή  τι άλλο, δεν έχει εκπλήξει με τις πωλήσεις που
               έμπνευση από το μεγαλύτερο i20 N.                     έχει σημειώσει.
                 Σε  σχέση  με  τις  «απλές»  εκδόσεις,  το  i10  Ν   Κάτω από το καπό, ένας 1.000άρης κινητήρας
               εξοπλίζεται  με  νέας  σχεδίασης  προφυλακτήρα  ρυθμισμένος  στα  120  άλογα  θα  ήταν  υπεραρ-

               που  περιλαμβάνει  μεγαλύτερους  αεραγωγούς  κετός για ένα «παχνιδιάρικο» i10 N… Tι λέτε; n

 RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS
                                                    15




          #week_39-19_all.indd   15                                                                               20/9/2019   1:22:17
   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20