Page 6 - After sales - Απρίλιος 2020
P. 6

AFTER SALES

               Should I stay or should I go?




               Πως δημιουργείται ο πελάτης – οπαδός; Αυτός που θα μείνει πιστός σε μία
               μάρκα αυτοκινήτου; Τι κάνουν οι εταιρίες για να τους δημιουργήσουν;


                      πως  δείχνουν  τελευταίες  μεγάλες  διεθνείς
                      έρευνες, ο ικανοποιημένος πελάτης – που είναι
               Όαπόλυτα ευχαριστημένος και από την συμπε-

               ριφορά του αυτοκινήτου, αλλά και από το επίπεδο της
               after sales εξυπηρέτησης - είναι αυτός που έχει τις πε-
               ρισσότερες πιθανότητες να μείνει πιστός και να αγορά-
               σει ίδιας μάρκας αυτοκίνητο ή να ξαναγοράσει το ίδιο
               μοντέλο, αλλά στην καινούρια του έκδοση, που θα κα-
               λύπτει τα νέα «θέλω ή μπορώ του».
                 Προφανώς  όλα  τα  παραπάνω  στοιχεία,  αποτελούν    2. Special Υπηρεσίες & τεχνολογίες
               «βέλη στη φαρέτρα» των εταιριών και συγκεκριμένα των   Οι νέες υπηρεσίες και τεχνολογίες  που προσφέρουν
               εκπαιδευμένων και έμπειρων στελεχών της αγοράς. Έτσι  οι εταιρίες μπορούν να κάνουν τη «ζωή» πιο εύκολη
               κι αλλιώς τα τελευταία χρόνια ελέω της οικονομικής κρί- και να γλυτώσουν τους κατόχους των αυτοκινήτων από
               σης, η αναζήτηση ενός σύγχρονου, αξιόπιστου μα και οι- άσκοπο χάσιμο χρόνου αλλά και χρημάτων. Πρόκειται

               κονομικού αυτοκινήτου έχει γίνει επιτακτική ανάγκη. Οι  φυσικά για τις υπηρεσίες η οποίες συμβαδίζουν με την
               υποψήφιοι αγοραστές ψάχνουν και αξιολογούν πλέον  ψηφιακή εποχή, όπως τις καινούριες on call υπηρεσίες,
               και τις καλές - πολύτιμες afte sales υπηρεσίες, οι οποίες  απομακρυσμένη διάγνωση ή αναβάθμιση λογισμικού,
               θα προσφέρουν την καλή συντήρηση και την εξασφάλι- διαδικτυακές πλατφόρμες ακόμα και τα mobile apps.
               ση μιάς καλής μεταπωλητικής αξίας του αυτοκινήτου. Η   3. Προσφορές και «δώρα»
               τάση αυτή έχει αναγκάσει τις εταιρίες συνεχώς σε μία συ-  Οι εταιρίες προσφέρουν υπηρεσίες και πακέτα προ-
               νεχόμενη βελτίωση των υπηρεσιών τους. Επεκτείνονται  σφορών, τα οποία είναι ευκαιρίες οικονομίας. Αυτά τα πα-
               και προσθέτουν αξία στη σχέση μάρκας – πελάτη, ανε- κέτα, περιλαμβάνουν δωρεάν ελέγχους, value services

               ξαρτήτως αν αγοράσει Ι.Χ. ή επαγγελματικό αυτοκίνητο.  και φυσικά ειδικά εκπτωτικά πακέτα για μεγαλύτερης ηλι-
                                                                     κίας αυτοκίνητα.  Στις υπηρεσίες αυτές προστίθεται φυσι-
                Η δημιουργία του πελάτη - οπαδού                     κά και ο δωρεάν εποχικός έλεγχος, η παροχή οδικής βοή-

                 Η ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση, που προσφέρουν οι       θειας και η πάντοτε χρήσιμη επέκταση της εγγύησης.
               εταιρίες που κερδίζουν στον παράγοντα «Ικανοποίηση     4. Υπηρεσίες της νέας εποχής (the future is here)
               Κατόχου», μπορεί να εστιαστεί σε 4 σημαντικές παρα-     Κάποιες από τις εταιρίες αναπτύσσουν τις τεχνολο-

               μέτρους , οι οποίες είναι οι εξής:                    γίες τους με γρήγορους ρυθμούς, με αποτέλεσμα να
                 1. Σύμβουλος – Μηχανικός                            προ-ηγούνται της; εποχής τους. Σχεδιάζουν ή ήδη προ-
                 Πλέον το τεχνικό προσωπικό που εργάζεται στο επί-   σφέρουν υπηρεσίες, οι οποίες δείχνουν το μέλλον των
               σημο δίκτυο των εταιριών είναι άριστα εκπαιδευμένο    τεχνολογικών εξελίξεων στα αυτοκίνητα. Πρόκειται για
               και είναι σε θέση να επισκευάσει οποιαδήποτε βλάβη.   υπηρεσίες  «τηλεματικής»  και  connected  services,  οι
               Επίσης εκπαιδεύεται ώστε να μπορεί να δώσει αξιόπι-   οποίες επιτρέπουν στον κάτοχο του αυτοκινήτου, να ενη-
               στες συμβουλές για οποιαδήποτε απορία, που αφορά      μερώνεται 24/7 για την κατάσταση στην οποία βρίσκεται
               το αυτοκίνητο ή κάποιο ανταλλακτικό.                  το αυτοκίνητο του, ακόμα και να τον ενημερώνουν για το

                                                                     πότε είναι προγραμματισμένο το επόμενο service του. n
                                                                   6                                                                                                                      7




          #after sales.indd   6                                                                                   14/5/2020   9:15:24
   1   2   3   4   5   6   7   8