Page 9 - AFTERSALES-MAY-2020
P. 9

AFTER SALES
               Ξεκινούν οι βόλτες , φορτσάρουν



               οι ανέπαφες υπηρεσίες!





               Επειδή και το αυτοκίνητό σου επιστρέφει               Η Seat σας φροντίζει «ψηφιακά &
               στην συνηθισµένη του καθηµερινότητα,                  ανέπαφα»

               θέλει και την ανάλογη φροντίδα, η οποία                 Η επόμενη μέρα βρίσκει τη SEAT πανέτοιμη να
               πλέον περιλαµβάνει πολλές νέες digital                συνεχίσει της υψηλής ποιότητας υπηρεσίες της

               ευκολίες και καινούριες υπηρεσίες.                    προς τους πελάτες. Έτσι ο σχεδιασμός των afer sales
                                                                     υπηρεσιών της θα βασίζεται σε τρεις κεντρικούς άξο-
                         ετά την δύσκολη και πρωτόγνωρη περίοδο      νες, οι οποίοι και αξιολογούνται αυτή τη στιγμή, πριν
                         «απομόνωσης» και περιορισμού των μετα-      περάσουν στην εφαρμογή τους: έμφαση στην υγιει-

               Μκινήσεών μας, όλα δείχνουν πως είμαστε               νή, φροντίδα για τους πελάτες της και on-line υπηρε-
               έτοιμοι να κάνουμε το RE-start, επιστρέφοντας         σίες και επικοινωνία.
               στις usual συνήθειες μας και στους usual «ρυθ-          Αρχίζοντας από το τελευταίο, η SEAT γίνεται πιο
               μούς» μας. Φυσικά οι καιροί εξακολουθούν να απαι-     digital,ώστε να προφέρει περισσότερες απομακρυ-
               τούν τη δέουσα προσοχή και υπευθυνότητα, όμως         σμένες υπηρεσίες. Καθιερώνει νέες μεθόδους επικοι-
               αντίστοιχα το ίδιο απαιτεί και το αυτοκίνητό σας.     νωνίας με περισσότερες δυνατότητες, ξεφεύγοντας
                 Μην ξεχνάτε ότι το αυτοκίνητό σας είναι ένα απα-    από τα στενά πλαίσια της τηλεφωνικής εξυπηρέτη-
               ραίτητο εργαλείο και θα πρέπει να το συντηρείτε       σης  προσφέροντας νέες επιλογές, όπως αποστολή
               όπως προβλέπεται, για να λειτουργεί στο βέλτι-        SMS, αλλά και χρήση εφαρμογών επικοινωνίας τύ-
               στο βαθμό αποδοτικότητας, για να σας προσφέ-          που Viber και Whatsapp. Παράλληλα η SEAT επικρο-

               ρει τη μέγιστη ασφάλεια και φυσικά για να διατη-      τεί τους πελάτες της να κάνουν χρήση της εργοστα-
               ρεί ψηλά την μεταπωλητική του αξία.
                                                                     σιακής εφαρμογής My SEAT App, μέσω της οποίας
               Οι after sales υπηρεσίες της …                        μπορείτε να κλείνετε απ’ ευθείς ραντεβού, να λαμβά-

               ανέπαφης εποχής                                       νεται δεδομένα από την οδήγησή σας και για το είδος
                                                                     της συντήρησης που πρέπει να κάνετε.
                 Ο μόνος τρόπος για να εξασφαλίσετε τα παραπάνω        Για την καλύτερη φροντίδα των πελατών της η SEAT
               είναι να εμπιστευθείτε το αυτοκίνητό μας στις after  μερίμνησε ώστε να διαθέτει υπηρεσίες όπως pick up
               sales υπηρεσίες της μάρκας σας. Έχουν άριστα εκ- & delivery για το προς συντήρηση όχημά σας, με το
               παιδευμένο  προσωπικό,  τα  κατάλληλα  ανταλλακτικά  εξουσιοδοτημένο δίκτυο να παραλαμβάνει το αυτο-
               που έχουν φτιαχτεί για το δικό σας μοντέλο, εξοπλισμό  κίνητό σας, από την πόρτα του σπιτιού σας και να σας

               που πληροί τα αυστηρά κριτήρια της «μαμάς» εταιρείας  το επιστρέφει πάλι εκεί, αφού πρώτα το απολυμά-
               και υπηρεσίες που σας προσφέρουν ευκολία.             νουν. Εδώ αξίζει να αναφέρουμε πως εφόσον υπάρ-
                 Οι after sales υπηρεσίες λοιπόν –που μη ξεχνάτε  χει διαθεσιμότητα σας δίνεται και αυτοκίνητο εξυπη-
               πως όλη αυτή την περίοδο εξακολουθούσαν να είναι  ρέτησης, ενώ παράλληλα αυτών, το δίκτυο λανσάρει
               δίπλα σας, είναι απόλυτα προετοιμασμένες για την  και  ειδικές προσφορές σε αναλώσιμα (π.χ φίλτρο
               επόμενη μέρα, με νέες απομακρυσμένες και ανέπα- καμπίνας). Τέλος, η SEAT υιοθετούνται ακόμα πιο
               φες υπηρεσίες, σχεδιασμένες να σας προσφέρουν  αυστηρά μέτρα υγιεινής για τις εγκαταστήσεις της
               ακόμα  περισσότερη  ευκολία  και  μεγαλύτερη  προ- , με συνεχή καθαρισμό και απολύμανση όλων των

               στασία.                                               χώρων, καθώς και των οχημάτων.
                                                                   9




          AFTER SALES_MAIOS_2020.indd   9                                                                         4/6/2020   5:18:57
   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14