Page 9 - FANOPOIIA-MAY-2020
P. 9

ΦΑΝΟΠΟΙΪΑ

 Αλλάζεις χρώμα χωρίς βαφή;  Τι σημαίνει το χρώμα του για σένα





               Όπως προκύπτει από έρευνες αναλυτών-ψυχιάτρων, το χρώμα του

               αυτοκινήτου εκφράζει έμμεσα μεγάλο ποσοστό της προσωπικότητας του
               ιδιοκτήτη του. Δες σε ποια κατηγορία ανήκεις.


               Πιο συγκεκριμένα:

                  Το κόκκινο συμβολίζει νεανική και δυναμική
                 l
               προσωπικότητα, συνδυάζοντας παράλληλα επι-

               θετική διάθεση, ακόμα και οργή.
                 l  Το μαύρο εκφράζει φιλοδοξία, επιτυχία και
               μεγάλο ποσοστό κύρους.

                 l  Το  ασημί  ταιριάζει  περισσότερο  σε  ανθρώ-
               πους που θέλουν να προτάσσουν το πλεονέκτη-
               μα  του  επιτυχημένου,  αλλά  και  του  ασφαλούς
               οδηγού.
                  Το  λευκό  συμβαδίζει  με  το  χαρακτήρα  αν-       Από τότε κύλησε αρκετό νερό στο τεχνολογικό
                 l
               θρώπων που θέλουν να θεωρούν τους εαυτούς  αυλάκι για να φτάσουμε στο σήμερα, όπου έχου-
               τους αξιόπιστους και συστηματικούς στην προ- με επιλογές από απλά, μη μεταλλικά χρώμα-

               σέγγιση των πραγμάτων.                                τα (λευκό, κόκκινο και μαύρο σε γενικές γραμ-
                 l  Το μπλε θεωρείται ότι εκφράζει περισσότερο  μές),  που  δεν  χρεώνονται,  μέχρι  τα  μεταλλικά
               ανθρώπους  αθλητικούς,  κοινωνικούς  και  δρα- που  προσφέρονται  με  κάποιο  σχετικό  αντίτιμο
               στήριους. Όμως, στην παράδοση των αγγλοσα- φυσικά  και  τις  ειδικές  παραγγελίες.  Οι  τελευ-
               ξονικών χωρών, το μπλε λογίζεται ως το χρώμα  ταίες φυσικά αφορούν μόνο σε ακριβά μοντέλα
               της θλίψης και της στενοχώριας.                       πολυτελείας, όπου η παρασκευή του χρώματος
                  Το κίτρινο, από την άλλη, θεωρείται παραδο- γίνεται αποκλειστικά σύμφωνα με την επιθυμία
                 l
               σιακά ως το χρώμα της ταχύτητας, εκφράζοντας  του πελάτη.

               όσους είναι περισσότερο νευρικοί και επιθετικοί        Έτσι  υπάρχει  παράδειγμα,  που  κυρία  στο
               ως οδηγοί.                                            εξωτερικό παρήγγειλε μια Bentley στο χρώ-
                 l  Το  πράσινο  είναι  ένα  χρώμα  που  σπανίζει  μα του μανό της και επειδή αυτό ήταν μοναδι-
               στην Ελλάδα. Εκφράζει την ηρεμία, το καθαρό  κό, για να αφήσει δείγμα έβαψε το νύχι του πω-
               μυαλό, την αρμονία και την ισορροπία της φύ- λητή!
               σης.                                                   Για να μην πούμε για παλαιότερα παραδείγμα-
                                                                     τα,  όταν  ο  σκηνοθέτης  Ρομπέρτο  Ροσελίνι  πα-
               Επιλογές που έγραψαν ιστορία                          ρήγγειλε  μια  Ferrari  375  MM  για  τη  γυναί-


                 «Ο πελάτης μπορεί να διαλέξει το αυτοκίνητο         κα του Ίνγκριντ Μπέργκμαν, σε ιδιαίτερο γκρι
               σε όποιο χρώμα επιθυμεί, αρκεί αυτό να είναι          χρώμα που δεν υπήρχε στη γκάμα της φίρμας.
               το  μαύρο...»  είχε  πει  ο  Χ.  Φορντ στις αρχές     Στη σύγχρονη εποχή το χρώμα αυτό προστέθη-
               του περασμένου αιώνα με αφορμή του λανσάρι-           κε στη γκάμα των μοντέλων παραγωγής και λέ-
               σμα του Ford Model T.                                 γεται «Grigio Ingrid».


                                                                   9




          FANOPOIIA_ASFALISI_MAIOS_2020.indd   9                                                                  2/6/2020   7:01:44
   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14